Mies kutsuu "leikkimielisesti" runkkualustaksi
Kutsuu siis minua joskus tuolla nimityksellä. Muuten suhteemme hyvä. Mitä mieltä?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:08"]
Kutsu sinä häntä leikkisästi ex-mieheksi.
[/quote]
Hahhah, peesi tälle!! :D
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:19"]Mä sanon mun miestä runkkualustaksi, ei ole koskaan käynyt mielessä että siitä(kin) joku voisi ottaa herneet nenään. Mies ei ainakaan ole loukkaantunut.
[/quote]
Tätä se on miehen elämä suomessa nykyään. Moni nainen on yliherkkä loukkaantuja, pitää vähän varoa että kehen ihastuu.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"]
No kutsupa miestäsi sitten leikkimielisesti "Runkkariksi", sillä jos olet runkkualusta, niin silloin miehesi on runkkari. Tuolla termillä hän määrittää jo itsensäkin.
Tarkkaile reaktioita ja raportoi tänne.
T: M45
[/quote]
Mitä vikaa on runkkaamisessa? Liikunnan jälkeen paras konsti hoitaa omaa terveyttä, varsinkin mielenterveyttä.
[/quote]
Eihän runkkaamisessa ole mitään vikaa. Mutta sanalla runkkari on muutakin painolastia kuin pelkkä masturbaation harrastaminen. Suurin osa ihmisistähän pitää omaa kivaa, joten periaatteessa ollaan kaikki runkkareita.
Itselle tulee runkkarista mieleen pakonomainen runkkaaja joka runkkaa pusikoissa ja bussien takapenkeillä, ja tekee sen osittain myös siksi koska ei naista saa.
M45
Mä kutsun mun naista pillunkantotelineeksi tai tussutangonksi
Huora hiljaa.
Pysy siellä hellan ja nyrkin välissä.
;)P
Voi voi, pienestä loukkaannut jos mies leikkimielisesti noin sanoo. Mikä teitä naisia vaivaa kun joka asiasta on otettava itseensä?? Ps. Olen itsekin nainen
Voi sano ettei toi ole totta, kukaan ei voi käyttäytyä noin juntisti!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:29"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:18"] Riippuu osaisiko mies tyydyttää runkkualustansa. [/quote] Jokaisella on vastuu omasta tyytyväisyydestään. [/quote] Sanotaan sitten, että ottaako mies huomioon "runkkualustansa" vai keskittyykö ainoastaan omaan mielihyväänsä. Minun mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvin suuri osuus siihen miten toinen nauttii. Olisi outoa että rakastellessa molemmat ovat vastuussa vain itsestään, millaista touhua se olisi? [/quote] Millä tavalla nainen huomioi miestä? Antaa pillua? [/quote] Oletko koskaan harrastanut seksiä?
[/quote]
Kerroppa miten seksi yleensä menee, mikä on naisen panos miehen huomiointiin?
[/quote]
No minäpä kerron miten meidän normi seksisessio menee -tästähän on sitten satoja eri versioita.
Ensin houkutellaan toinen fiiliksiin sanoin tai teoin. Sitten alan hieroa miehen penistä ja otan suihin pitkään ja hartaasti. Kun mies alkaa osoittaa räjähtämisen merkkejä, hän ottaa minut käsittelyyn ja antaa mulle orgasmin suulla, dildolla tai käsin.
Sitten hän kääntelee minua eri asentoihin ja työntelee penistään sisään, katselee ja herkuttelee. Lopuksi yleensä kääntää minut ympäri ja painaa takaapäin kunnes laukeaa ja yleensä minäkin tulen silloin toisen kerran.
Pierase huora sillä välin kun pyyhin kyrvänpäästä romanttiset kakat pois.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:33"]
Miehet nyt taitaa mieltää naiset runkkualustoina. Yks tuttu kun alkoi seurustelemaan, ilmoitti "vetävänsä vakkaria". Mun miehen ällöttävin ilmaisu naissukupuolesta on VIIRU!
[/quote]
Etkö ole koskaan kuullut täällä naisten kirjoittavan sinkkuajan kumppaneista tai miehistä joiden kanssa pettää omaa, termiä "pano"?
Onko täällä yhtään naispuolista paskan ottajaa paikalla?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:34"] Kutsu sä miestä hulvattoman hauskasti nysäkulliksi ja lompakoksi. Varmaan on siinä miehelläkin naurussa pitelemistä. [/quote] Koska te naiset opitte, että harvaa miestä voi satuttaa kullittelulla koska mieshän lähes aina on tyytyväinen seksin jälkeen. Jos nainen ei ole, tehköön asialle jotakin. Ei vahvalla itsetunnolla varustettu normimies tuommoisesta hetkahda. [/quote] Mä kutsuisin sun kaltaista luuseria eksäksi.
[/quote]
Helppohan se muita on syyttää, frigidi. Jos et naitu, tee vittu asialle jotain. Itse. Et sinäkään miestäsi tyydytä, hän tyydyttää ihan itsensä nussimalla sinuun.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:29"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:18"] Riippuu osaisiko mies tyydyttää runkkualustansa. [/quote] Jokaisella on vastuu omasta tyytyväisyydestään. [/quote] Sanotaan sitten, että ottaako mies huomioon "runkkualustansa" vai keskittyykö ainoastaan omaan mielihyväänsä. Minun mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvin suuri osuus siihen miten toinen nauttii. Olisi outoa että rakastellessa molemmat ovat vastuussa vain itsestään, millaista touhua se olisi? [/quote] Millä tavalla nainen huomioi miestä? Antaa pillua? [/quote] Oletko koskaan harrastanut seksiä? [/quote] Kerroppa miten seksi yleensä menee, mikä on naisen panos miehen huomiointiin? [/quote] No minäpä kerron miten meidän normi seksisessio menee -tästähän on sitten satoja eri versioita. Ensin houkutellaan toinen fiiliksiin sanoin tai teoin. Sitten alan hieroa miehen penistä ja otan suihin pitkään ja hartaasti. Kun mies alkaa osoittaa räjähtämisen merkkejä, hän ottaa minut käsittelyyn ja antaa mulle orgasmin suulla, dildolla tai käsin. Sitten hän kääntelee minua eri asentoihin ja työntelee penistään sisään, katselee ja herkuttelee. Lopuksi yleensä kääntää minut ympäri ja painaa takaapäin kunnes laukeaa ja yleensä minäkin tulen silloin toisen kerran.
[/quote]Eli mies panee ja nuolee sulle monet orkut ja vielä itselleenkin. Ja monista asennoista sua lykkii, teetkö siis itse mitään?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:29"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:18"] Riippuu osaisiko mies tyydyttää runkkualustansa. [/quote] Jokaisella on vastuu omasta tyytyväisyydestään. [/quote] Sanotaan sitten, että ottaako mies huomioon "runkkualustansa" vai keskittyykö ainoastaan omaan mielihyväänsä. Minun mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvin suuri osuus siihen miten toinen nauttii. Olisi outoa että rakastellessa molemmat ovat vastuussa vain itsestään, millaista touhua se olisi? [/quote] Millä tavalla nainen huomioi miestä? Antaa pillua? [/quote] Oletko koskaan harrastanut seksiä? [/quote] Kerroppa miten seksi yleensä menee, mikä on naisen panos miehen huomiointiin? [/quote] No minäpä kerron miten meidän normi seksisessio menee -tästähän on sitten satoja eri versioita. Ensin houkutellaan toinen fiiliksiin sanoin tai teoin. Sitten alan hieroa miehen penistä ja otan suihin pitkään ja hartaasti. Kun mies alkaa osoittaa räjähtämisen merkkejä, hän ottaa minut käsittelyyn ja antaa mulle orgasmin suulla, dildolla tai käsin. Sitten hän kääntelee minua eri asentoihin ja työntelee penistään sisään, katselee ja herkuttelee. Lopuksi yleensä kääntää minut ympäri ja painaa takaapäin kunnes laukeaa ja yleensä minäkin tulen silloin toisen kerran.
[/quote]Eli mies panee ja nuolee sulle monet orkut ja vielä itselleenkin. Ja monista asennoista sua lykkii, teetkö siis itse mitään?
[/quote]
Säälin naistasi, jos olet onnistunut sellaisen lassoamaan.
I rest my case.
Ot tulipa mieleen että joskus kaupan kassalla sanon "lompakko tulee perässä" enkä todellakaan tarkoita sillä nimitellä miestä vaan hänelle se lompakko on mukana tuolloin.
Spermaviemäri olisi paljon korrektimpi.