Tuli ero miehen kanssa - voinko kieltää lapsipuolen vierailut?
Miehen kanssa joudun asumaan kunnes saadaan omat asunnot, mutta sitä lasta en halua tänne jos ei ole pakko. Onko minulla siis lain puitteissa oikeus kieltää täällä virallisesti asumatonta henkilöä tänne tulemasta? Äitinsä luona kirjoilla, isä etävanhempi.
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:13"]
Ootte oikeessa, aionkin olla ihan normaalisti ja olla ihan normaali lapselle. Kiehui vähän yli ja mietin vaan miten oisin saanut helpotettua tätä tilannetta. Ap
[/quote]
Sä olet todella epätasapainoinen ihminen. JA jos sä luulet, että kaikille menee noi jutut läpi tyyliin " ex-vaimo kiusaa minua kännissä" niin täytyy tuottaa sulle pettymys: en usko sun jutuistasi sanaakaan. Luultavasti ex-vaimo on helisemässä epätasapainoisen kakaran leikkiessä äitipuolta hänen lapselleen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:39"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:38"]Ja mun pitäisi poistua kodistani viideksi päiväksi kerrallaan? ap [/quote] No jos et kestä sen muksun kans olla niin kyllä. [/quote] Kai tajuat että AP saa tehdä kotonaan mitä haluaa? Vaikka tuoda viisi miestä sinne kun siellä on lapsi ja ruveta nussimaan keittiön pöydällä. On isän asia hoitaa lapsensa pois sieltä [/quote]oikeasti hanki apua, plet saatanan sairas paska
[/quote]
Omassa kodissaan saa nussia jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:13"]
Ootte oikeessa, aionkin olla ihan normaalisti ja olla ihan normaali lapselle. Kiehui vähän yli ja mietin vaan miten oisin saanut helpotettua tätä tilannetta. Ap
[/quote]
Sä olet todella epätasapainoinen ihminen. JA jos sä luulet, että kaikille menee noi jutut läpi tyyliin " ex-vaimo kiusaa minua kännissä" niin täytyy tuottaa sulle pettymys: en usko sun jutuistasi sanaakaan. Luultavasti ex-vaimo on helisemässä epätasapainoisen kakaran leikkiessä äitipuolta hänen lapselleen.
[/quote]
Älä mussuta kun et mitään tiedä. "Ex-vaimo" on niinkin tasapainoinen et lasu on tehty koska hän on ollut kännissä ja tuonut miehiä kotiinsa ryyppäämään kun lapsi kotona.
ap
ohis, mutta huh! Avasin tämän ketjun ja panikoiduin että olet eksäni nyksä tai juuri eronnut. Lapsi menossa huomenna isälleen ja pelkäsin että siellä on kylmä vastaanotto. Mutta et ole. En ole koskaan haukkunut eksäni nyksää (en ole edes nähnyt häntä).
Kysellyt vain innoissani eksältäni hänestä (olen vilpittömästi onnellinen että eksäni on löytänyt mukavan oloisen naisen josta lapsikin tykkää).
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:22"]
ohis, mutta huh! Avasin tämän ketjun ja panikoiduin että olet eksäni nyksä tai juuri eronnut. Lapsi menossa huomenna isälleen ja pelkäsin että siellä on kylmä vastaanotto. Mutta et ole. En ole koskaan haukkunut eksäni nyksää (en ole edes nähnyt häntä).
Kysellyt vain innoissani eksältäni hänestä (olen vilpittömästi onnellinen että eksäni on löytänyt mukavan oloisen naisen josta lapsikin tykkää).
[/quote]
Älä pelkää, jos oot normaali ihminen niin et ole eksäni eksä :D
ap
Basic white trash laiffia <3 hyi ap, oksetat mua :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:38"]Ja mun pitäisi poistua kodistani viideksi päiväksi kerrallaan?
ap
[/quote]
Hommaa sinne joku pani lapsen vierailujen ajaksi. Se on myös sinun kotisi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:35"]
Basic white trash laiffia <3 hyi ap, oksetat mua :)
[/quote]
Et tiedä musta mitään :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:28"]
Sehän tässä onkin kun koen vaikeana olla lapselle kiva tässä tilanteessa kun kukaan näistä ihmisistä ei oo kuin satuttanut mua vaikka oon parhaani tehnyt. Joskus vaan ihan oikeesti alkaa itselleen riittää omassa kodissaan nöyristely
ap
[/quote]
Ymmärrän että on ankea tilanne sulla. Koita pitää nämä kaikki ihmiset kuitenkin erillisinä yksilöinä, niin on helpompi suhtautua kuhunkin niinkuin on parasta. Ja jos tuut tämän lapsen kanssa toimeen, lapsen äiti ei häiritse sua enää samalla tavalla.
Voimia jaksamiseen! Kyllä ne asiat järjestyy :)
Lapselleko pitää kostaa isänsä teot ja eronne? Hieman olet itsekäs...
Ei ole oikeutta kieltää, isä kutsuu lapsen luokseen jos haluaa. Poistu paikalta vierailun ajaksi.
Eli mulla ei ole mitään sanavaltaa siihen kuka mun kodissani loisii?
-ap
Et voi, mies asuu siellä myös ja saa kutsua kotiinsa vieraita ihan kuten sinäkin. Lapsipuoli saa tulla ihan kuten ennenkin. Et sä yksin sitä asuntoa hallitse.
Ja mun pitäisi poistua kodistani viideksi päiväksi kerrallaan?
ap
Just niin helevetin itsekästä. Onko mahdollisesti ero tulikiin kun mies huomasi että vihat hänen lasta. Ei oo ihmellista.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:37"]Eli mulla ei ole mitään sanavaltaa siihen kuka mun kodissani loisii?
-ap
[/quote]
Näin on näppylät.
No hyvä. Kutsun sitten itsekin vieraita.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:41"]
Hmm... Täällähän on vähän väliä ollut alotuksia naapurin huonosti käyttäytyvästä kakarasta jota ei haluta omaan kotiin edes muutamaksi tunniksi... Ja nyt ap pitäisi hymyssä suin sietää 5 päivää töykeää lasta ja sen isää joka ei oikein tunnu tajuavan. Mielenkiintoista.
[/quote]
No on naapurin kakara hieman eri asia, kuin (ex)kumppanin oma lapsi... Eikä kukaan ole käskenyt hymyilemään. Ja jos yhtään luit rivien välistä, niin enemmän ap:ta ahdistaa se exänsä juoppo ex. Ja se on todellakin sellainen harakka, että siitä nyt kannattaa viimeiseksi välittää (enää tässä vaiheessa). Lapsellekkin voi suoraan sanoa, että missä mennään ja kehottaa isää todellakin viettämään pentunsa kanssa aikaa, jotta se ei häiritse toisen osapuolen eloa ylenmäärin.
Nää kun on kaikki sovittavissa olevia asioita aikuisten välillä. Mitä nopeammin toinen löytää kämpän, niin sen paremmin. Ennemmin toivon ap:n löytävän sen, koska hänellä tuskin on varaa maksaa yhtään ylimääräistä kolmiosta.