Tulisiko naista ovista ja ikkunoista
ja mikroaaltouunin luukuista, jos treffi-ilmoitukseen lainaisi jonkun biisin sanoja?
Tehooko tommonen ihan oikeasti?
Kuin tyhmä olet, jos tehoaa?
Vihaan sinuu!!!!!!!!!!
Kommentit (16)
No ei. Mikä tahansa biisi on tärkeämpi kuin sinä.
Naisia tulee jos olet rikas ja menestyvä ja ilmoitat sen. Mut nopeesti lähtee jos et oikeesti olekaan. Korkea koulutus, hyvä työ, paljon rahaa ja omaisuutta!
Miksi tarvitsisit monta naista? Useimmat naiset haluavat yhden naisen miehen, joka on kiva.
Musta ihan luonnollista että saman bändin fanittajasta vois kiinnostua. Mut sun pitää oikeasti olla fani eikä lainailla jotain liibalaabaa.
Naista? Etkö haua kokonaista yhtä ihmistä? Minkä osan haluat ja mihin tarkoitukseen? Vihamielisyytesi karkoittanee ainakin fiksut naiset.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:59"]
Naisia tulee jos olet rikas ja menestyvä ja ilmoitat sen. Mut nopeesti lähtee jos et oikeesti olekaan. Korkea koulutus, hyvä työ, paljon rahaa ja omaisuutta!
[/quote]
Keskinenhän on tunnetusti saanut pidettyä kaikki naisensa... :D
En ole vihamielinen ja yksi riittää hyvin.
"Minä en ole synkkämielinen mies, ja minua pelottaa."
Noniin naiset, parijonoon mars!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:29"]"Minä en ole synkkämielinen mies, ja minua pelottaa."
Noniin naiset, parijonoon mars!
[/quote]Suomipoppia kuunneltu tarkalla korvalla...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:59"]
[/quote]
Keskinenhän on tunnetusti saanut pidettyä kaikki naisensa... :D
[/quote]
Keskisellä on ns. monikulttuuriongelma. Hetihän tällä saa sata miinusta jos muistuttaa kuinka paljon helpommin tällaiset liitot loppuvat. Rahat voi muuten korjata ihan elareinakin eikä tarvitse asua Teuvalla tms.
Itse lainasin sitä biisiä jossa lauletaan, että teen sulle temput jne. ja heti saman iltana kuksin kolmea av-mammaa. Päättelivät kai, että kun heillä ei ainakaan poreallasta ole niin mulla on pakko olla.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:43"]Ehdotan vihanhallintakurssia.
[/quote]
Painu hittoon ehdotuksinesi, elämänmakuinen kurppa!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:43"]Ehdotan vihanhallintakurssia.
[/quote]
Painu hittoon ehdotuksinesi, elämänmakuinen kurppa!
[/quote]MOT
Missäköhän sellaisia ilmoituksia on? :)