Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tahdo olla Facebook kaveri?!

Vierailija
24.05.2022 |

Instagram on ja siellä laittaa viestiä ja tykkäyksiä. Ollaan tunnettu 2kk. En ymmärrä. Mikä voi olla syynä? En saanut mitään selvää vastausta, kun tunnemme paremmin....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on last season

Vierailija
2/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä en kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei myöskään hyväksyny minua kaveriksi fb:ssä. Myöhemmin selvisi että sillä oli ollut puolen vuoden salasuhde toiseen naiseen. Näin kun oli fb:ssä kehunut jotain naista, raivosin sille naiselle sitten että mitä hel.. Niin se kertoi suhteesta, ja se teki sen jouluaattona!

Vierailija
4/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kaveri, näkisit ketkä muut ovat. Rinnakkaissuhteet paljastuisivat. Nähty, koettu.

Vierailija
5/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua tai ei halua että näet hänen kommenttinsa tms. Minäkään en halunnut aikanaan vaimoani facebookissa kaveriksi, kun se alkoi kyttäämään ja kommentoimaan kaikkea paskaa. 

Vierailija
6/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tunteneet vasta kaksi kuukautta. 

Vierailija
7/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko laittanut hänelle kaveripyynnön vai odotatko vain että häneltä tulee pyyntö?

Vierailija
8/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei myöskään hyväksyny minua kaveriksi fb:ssä. Myöhemmin selvisi että sillä oli ollut puolen vuoden salasuhde toiseen naiseen. Näin kun oli fb:ssä kehunut jotain naista, raivosin sille naiselle sitten että mitä hel.. Niin se kertoi suhteesta, ja se teki sen jouluaattona!

Raivosit tuntemattomalle naiselle, joka ei ehkä tiennyt äijäsi naimisissa olosta, etkä miehellesi? Miten typerä voi ihminen ollakaan.

Onko nyt hyvä mieli kun "voitit" itsellesi huåripukin, johon ei voi luottaa.

No voi että, ja jouluna vielä! Itkettää sun puolestasi. Not.

Vierailija
9/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään hölmömpää nykyajassa, kuin puoliso istuu vieressä ja tykkää vieressä istuvan puolison facebook kommentista?

Vierailija
10/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektio jouluyönä 10 viikkoa liian varhain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivosit tuntemattomalle naiselle, joka ei ehkä tiennyt äijäsi naimisissa olosta, etkä miehellesi? Miten typerä voi ihminen ollakaan.

Se nainen ei ollu tuntematon ja raivosin kyllä miehellekin. Nainen tiesi kyllä tasan tarkkaan että mies on varattu! Mikä tässä tekee minusta typerän? Sitäpaitsi se nainen levitteli toosaansa koko kaupungille, joskus otti rahaakin siitä. Oli helppo hoito. Mitä minä tässä oon mielestäsi voittanut?

Vierailija
11/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätäsektio jouluyönä 10 viikkoa liian varhain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei ollu tuntematon ja raivosin kyllä miehellekin. Nainen tiesi kyllä tasan tarkkaan että mies on varattu! Mikä tässä tekee minusta typerän? Sitäpaitsi se nainen levitteli toosaansa koko kaupungille, joskus otti rahaakin siitä. Oli helppo hoito. Mitä minä tässä oon mielestäsi voittanut?

No miksi maksulliselle naiselle sitten raivoat? Olisit raivonut vaan miehelle. 

Vierailija
12/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kaveri, näkisit ketkä muut ovat. Rinnakkaissuhteet paljastuisivat. Nähty, koettu.

Eipäs nääkkään, kun laittaa asetuksen että kukaan ei näe omia kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan