Mies ei tahdo olla Facebook kaveri?!
Instagram on ja siellä laittaa viestiä ja tykkäyksiä. Ollaan tunnettu 2kk. En ymmärrä. Mikä voi olla syynä? En saanut mitään selvää vastausta, kun tunnemme paremmin....
Kommentit (12)
Minun mies ei myöskään hyväksyny minua kaveriksi fb:ssä. Myöhemmin selvisi että sillä oli ollut puolen vuoden salasuhde toiseen naiseen. Näin kun oli fb:ssä kehunut jotain naista, raivosin sille naiselle sitten että mitä hel.. Niin se kertoi suhteesta, ja se teki sen jouluaattona!
Jos olisit kaveri, näkisit ketkä muut ovat. Rinnakkaissuhteet paljastuisivat. Nähty, koettu.
Häpeää sinua tai ei halua että näet hänen kommenttinsa tms. Minäkään en halunnut aikanaan vaimoani facebookissa kaveriksi, kun se alkoi kyttäämään ja kommentoimaan kaikkea paskaa.
Olette tunteneet vasta kaksi kuukautta.
Siis oletko laittanut hänelle kaveripyynnön vai odotatko vain että häneltä tulee pyyntö?
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei myöskään hyväksyny minua kaveriksi fb:ssä. Myöhemmin selvisi että sillä oli ollut puolen vuoden salasuhde toiseen naiseen. Näin kun oli fb:ssä kehunut jotain naista, raivosin sille naiselle sitten että mitä hel.. Niin se kertoi suhteesta, ja se teki sen jouluaattona!
Raivosit tuntemattomalle naiselle, joka ei ehkä tiennyt äijäsi naimisissa olosta, etkä miehellesi? Miten typerä voi ihminen ollakaan.
Onko nyt hyvä mieli kun "voitit" itsellesi huåripukin, johon ei voi luottaa.
No voi että, ja jouluna vielä! Itkettää sun puolestasi. Not.
Onko mitään hölmömpää nykyajassa, kuin puoliso istuu vieressä ja tykkää vieressä istuvan puolison facebook kommentista?
Hätäsektio jouluyönä 10 viikkoa liian varhain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivosit tuntemattomalle naiselle, joka ei ehkä tiennyt äijäsi naimisissa olosta, etkä miehellesi? Miten typerä voi ihminen ollakaan.
Se nainen ei ollu tuntematon ja raivosin kyllä miehellekin. Nainen tiesi kyllä tasan tarkkaan että mies on varattu! Mikä tässä tekee minusta typerän? Sitäpaitsi se nainen levitteli toosaansa koko kaupungille, joskus otti rahaakin siitä. Oli helppo hoito. Mitä minä tässä oon mielestäsi voittanut?
Vierailija kirjoitti:
Hätäsektio jouluyönä 10 viikkoa liian varhain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen ei ollu tuntematon ja raivosin kyllä miehellekin. Nainen tiesi kyllä tasan tarkkaan että mies on varattu! Mikä tässä tekee minusta typerän? Sitäpaitsi se nainen levitteli toosaansa koko kaupungille, joskus otti rahaakin siitä. Oli helppo hoito. Mitä minä tässä oon mielestäsi voittanut?
No miksi maksulliselle naiselle sitten raivoat? Olisit raivonut vaan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kaveri, näkisit ketkä muut ovat. Rinnakkaissuhteet paljastuisivat. Nähty, koettu.
Eipäs nääkkään, kun laittaa asetuksen että kukaan ei näe omia kavereita.
Facebook on last season