Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli ero miehen kanssa - voinko kieltää lapsipuolen vierailut?

Vierailija
29.01.2015 |

Miehen kanssa joudun asumaan kunnes saadaan omat asunnot, mutta sitä lasta en halua tänne jos ei ole pakko. Onko minulla siis lain puitteissa oikeus kieltää täällä virallisesti asumatonta henkilöä tänne tulemasta? Äitinsä luona kirjoilla, isä etävanhempi.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän mä lähtisin omasta kodistani? Ja miksi mun vieraat olisi eri asia, kyllä mä olen ennenkin saanut majoittaa luonani vieraita, ei ole sillon ylimääräinen jos on mun kotona mun kutsumana

ap

Vierailija
2/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:47"]Lapsella on koti äitinsä luona. Selväksi on tehty sieltä puolelta että tämä ei ole lapsen koti ja minä olen "ämmä". En ole ikinä tehnyt lapselle tai sen äidille mitään ja maksan siitä, että lapsella on täällä oma huone. Lapsen äiti lähettelee miehelle känniviestejä joissa ämmittelee ja haukkuu mua. Oon saanut niin tarpeekseni tästä. 

ap
[/quote]
Ja missä kohtaa tämä on lapsen vika? Nyt käytät itse tätä lasta jonakin aseena tulevaa exääsi kohtaan. Nounounou!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]

Eipäs sitten saakaan :) Mulla tulee olemaan hyvin paljon vieraita tänä viikonloppuna

ap

[/quote]

Tiedätkö, että mies voi heitättää ne sun vieraat pihalle sieltä teidän kodista, vaikka poliisien voimalla jos eivät itse älyä lähteä kun käsketään. Ne ovat perheen ulkopuolisia henkilöitä eikä heillä ole oikeutta olla häiritsemässä miestä ja tämän lasta. Ei edes vaikka sä annat luvan. Sinä kun et voi antaa kotirauhanhäirintäoikeutta kenellekään. Sä sen sijaan et saa miehen lasta asunnosta pihalle, koska tämä on miehen perheenjäsen ja saa siten oleskella isänsä kotona. Perheenjäsentä ei noin vaan häädetä, koska hänen katsotaan olevan kotonaan.

Vierailija
4/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään mitään hajua siitä mitä laki sanoo tähän eikä tota teidän moralisointia vaan?

ap

Vierailija
5/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:50"]Mihinköhän mä lähtisin omasta kodistani? Ja miksi mun vieraat olisi eri asia, kyllä mä olen ennenkin saanut majoittaa luonani vieraita, ei ole sillon ylimääräinen jos on mun kotona mun kutsumana

ap
[/quote]

Koska ne on vieraita. Se lapsi on kuitenkin miehen. Joten se on eriasia.

Vierailija
6/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:52"]

Oisko kellään mitään hajua siitä mitä laki sanoo tähän eikä tota teidän moralisointia vaan?

ap

[/quote]

Mitäpä jos itse kaivelet lakikirjan esille ja tutkit sieltä. Tuskin ketään kiinnostaa typerän av-mamman perheasioita selvitellä. Jossain kohtaa voisit myös harkita aikuiseksi kasvamista.

Vierailija
7/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:32"]

Miehen kanssa joudun asumaan kunnes saadaan omat asunnot, mutta sitä lasta en halua tänne jos ei ole pakko. Onko minulla siis lain puitteissa oikeus kieltää täällä virallisesti asumatonta henkilöä tänne tulemasta? Äitinsä luona kirjoilla, isä etävanhempi.

[/quote]

Toi on aina niin HIENOO, kun lapset pitää sotkea aikuisten juttuihin mukaan ja kostaa niille.

Voi vitun hieho -KASVUN PAIKKA SULLE.

Vierailija
8/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:50"]Mihinköhän mä lähtisin omasta kodistani? Ja miksi mun vieraat olisi eri asia, kyllä mä olen ennenkin saanut majoittaa luonani vieraita, ei ole sillon ylimääräinen jos on mun kotona mun kutsumana

ap
[/quote]
Pysy sitten siellä! En ymmärrä miten miehesi lapsi voi olla kodissanne VIERAS? Luultavasti hänellä kuitenkin löytyy omat vaatteet kaapista ja kylppäristä hammasharja. Luultavasti myös sänky. Onko näiden sinun vieraiden kohdalla sama juttu? Joko näet eron miehen lapsen ja vieraidesi välillä?

Vierailija
9/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:37"]

Eli mulla ei ole mitään sanavaltaa siihen kuka mun kodissani loisii?

-ap

[/quote]

Trollaatko?

Olisiko kannattanut hoitaa ihmissuhteensa hieman paremmin? Miten se nyt yhtäkkiä olisi vain sinun kotisi, kun olette yhteen muuttaneet alunperin ilmeisesti? Kamala tilanne lapsen kannalta. Ihme sekoilua, aikuiset ihmiset.

Vierailija
10/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:45"]

Jos asunto on molempien nimissä yhtä paljon niin mielestäni tarvitaan kummankin haltian lupa jotta vieras voi tulla sisälle. Kyllähän kotirauhaan vedoten mielestäni sinä voit kieltää vieraiden tulemisen kotiisi sinun kotirauhan piiriin. Jollei lähde käskemällä niin virkavalta paikalle poistamaan asiaton sinun kotirauhan piiristä.

Mies voi tavata lastaan (joka ei ole kirjoilla sinun kotona) niin paljon kuin haluaa mutta järjestää tapaamiset sinun kotirauhan ulkopuolella. Minä aikanani estin anopin vierailut juurikin kotirauhaan ja virkavaltaan vedoten koska en kestänyt kyseisen henkilön täydellistä käytöstapojen puutetta...

[/quote]

Voi hyvä luoja. Kyseessä on lapsi, ei joku serkun kaima joka ärsyttää tai anoppi johon menee hermot. Mies voi mennä anopin luo kylään. Tässä tapauksessa on kysymyksessä miehen lapsi, joka asuu miehen luona säännöllisin väliajoin. Niin kauan kun mies on kirjoilla (kohta entisessä) yhteisessä kodissa, tulee lapsi käymään siellä. Kuinka lapsellinen voi ihminen olla jos rupeaa kutsumaan omia vieraita vaan kostoksi. On kyse lapsesta, jolla on oikeus viettää aikaa isänsä kanssa. Ja se lapsi ei saisi kärsiä siitä kun isän exä on niin raivoissaan että käyttäytyy kuin joku kolme vee mukula joka ei saa lempileluaan.

Vierailija
11/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo aikuinen oon just täyttänyt 18v! Luulettekste että tää on mulle helppoo? Lapsi on inhottava mua kohtaan koska äiti on niin opettanut ja äiti on koko tän ajan mollannut mua ihan syyttä. Oon kuin joku toisen luokan kansalainen omassa kodissani, lapsen äiti tenttaa jokaisen asian mitä täällä on ja sitten vääntää asiat ja raivoaa siitä mitä mun kodissa tapahtuu?? Eikä täällä tapahdu mitää ihmeellistä, vaan eletään ihan normaalisti

ap

Vierailija
12/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti sitten otta mies jolla lapsia.

Vierailija
13/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:57"]

En oo aikuinen oon just täyttänyt 18v! Luulettekste että tää on mulle helppoo? Lapsi on inhottava mua kohtaan koska äiti on niin opettanut ja äiti on koko tän ajan mollannut mua ihan syyttä. Oon kuin joku toisen luokan kansalainen omassa kodissani, lapsen äiti tenttaa jokaisen asian mitä täällä on ja sitten vääntää asiat ja raivoaa siitä mitä mun kodissa tapahtuu?? Eikä täällä tapahdu mitää ihmeellistä, vaan eletään ihan normaalisti

ap

[/quote]

Kuinka kauan jaksoit leikkiä perhettä? Olitko se syy minkä takia tuli miehelle ero? niin makaa kun petaa...

Vierailija
14/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:57"]En oo aikuinen oon just täyttänyt 18v! Luulettekste että tää on mulle helppoo? Lapsi on inhottava mua kohtaan koska äiti on niin opettanut ja äiti on koko tän ajan mollannut mua ihan syyttä. Oon kuin joku toisen luokan kansalainen omassa kodissani, lapsen äiti tenttaa jokaisen asian mitä täällä on ja sitten vääntää asiat ja raivoaa siitä mitä mun kodissa tapahtuu?? Eikä täällä tapahdu mitää ihmeellistä, vaan eletään ihan normaalisti

ap
[/quote]
Nyt sä raivoat lapsen äidistä, kun ongelma alunperin oli miehen lapsen vuoroviikko. Eroat siis miehestä tämän exän takia, et miehen takia? Heeei... Selvitä ongelmas äläkä vedä lasta siihen soppaan.

Vierailija
15/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannatti sitten otta mies jolla lapsia."

VAstaus jokaiseen hirveän äitipuolen ongelmaan!! Enpä voinut tietää millaisia ihmisiä nää oli oikeasti kun aluksi kaikki oli niin ruusuista ja lapsen äitikin niin kaveria että! Kaikki lähti siitä, että lapsi kertoi minulle miten tämän äiti haukkuu mua. Lapselle!!!

En oo eläessäni ollut kenellekään lapselle ilkeä mutta oikeesti rajansa kaikella. Lapsi on lastensuojelun asiakas ja häiriökäyttäytyy koulussa. Sen äiti on oikeasti sairas ihminen.

En ole oikeasti lasta kieltämästä tänne tulemasta, selvitin vain onko sellaiseen edes mahdollisuutta. Ei mulla oikeassa elämässä olis pokkaa olla niin törkeä

ap

Vierailija
16/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap
[/quote]

Tuskinpa niillä vieraillasi tulee olemaan kovinkaan kiva vkl kun joutuvat seuraamaan teidän erokriisiänne ja sinun lapsellista käytöstäsi lasta kohtaan. Haluatko todella tuolle vielä todistajia?

Vierailija
17/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan ollut syy miksi lapsen vanhemmille tuli ero!! 

ap

Vierailija
18/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:57"]

ap

[/quote]

Olisiko lapsi sinulle inhottava kun suhtaudut häneen noin? Puhut loisimisesta yms. Luuletko ettei lapsi aisti että hänestä ei pidetä? Et myöskään osaa erottaa lasta ja äitiä eri ihmisiksi vaan olet kostamassa lapselle koska tämän äiti on vittumainen ja koska jätit tämän isän? Hohhoijaa. Olisit miettinyt suhteeseen ruvetessasi näitä asioita. Tai ennen yhteen muuttoa että okei, lapsen kanssa on tultava toimeen. Sinä haluat riistää lapselta oikeuden aikaan isänsä kanssa koska sinä et pidä lapsen äidistä ja sinä erosit lapsen isästä. Naurettavaa. Ja muuten, se lapsi on lapsi. Tilanne jossa hän elää kuulostaa vaikealta, ei ihme jossei ole aina maailman onnellisin kullannuppu. Ja sinä teet nyt kaikkesi että sillä lapsella olisi entistä vaikeampaa.

Etsi se oma kämppä ja muuta ulos niin ongelmasi ratkeavat. Et 18-vuotiaana kuitenkaan jäisi tuon kokoiseen kämppään, joku yksiö riittää paremmin kuin hyvin.

Vierailija
19/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:57"]En oo aikuinen oon just täyttänyt 18v! Luulettekste että tää on mulle helppoo? Lapsi on inhottava mua kohtaan koska äiti on niin opettanut ja äiti on koko tän ajan mollannut mua ihan syyttä. Oon kuin joku toisen luokan kansalainen omassa kodissani, lapsen äiti tenttaa jokaisen asian mitä täällä on ja sitten vääntää asiat ja raivoaa siitä mitä mun kodissa tapahtuu?? Eikä täällä tapahdu mitää ihmeellistä, vaan eletään ihan normaalisti

ap
[/quote]

Teinix... Voih...

Vierailija
20/137 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että otti eron. Toivottavasti kukaan muukaan ei haksahda sinuun. Kammottavaa, kuinka aikuinen ihminen voi lapsesta puhua. Häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan