Miten voisin hyödyntää kestävää potenssiani?
Olen yli nelikymppinen sinkkumies, ja tapailen säännöllisesti itseäni jonkin verran vanhempaa naista seksin merkeissä. Rakastelumme on pitkäkestoista, sillä minulla on aika kestävä erektio enkä laukea helposti. Itse asiassa en muista parin vuoden tapailun aikana lauenneeni kertaakaan yhdynnässä. Asia ei minua haittaa, sillä nautin katsella ja kuunnella kun kumppanini nauttii… usein hyvinkin äänekkäästi.
Kumppanini jaksaa jatkuvasti ihmetellä kovaa mieskuntoani ja mainitsee usein, että hänellä ei ole ollut aikaisemmin näin tyydyttävää suhdetta. Hänellä kun on kuitenkin ikänsä puolesta ja naiselle melko poikkeuksellisen seksuaalisen aktiivisuuden vuoksi paljon kokemusta asiasta.
Naisystäväni surkuttelee usein tavatessamme parisuhteessa elävien naisystäviensä olematonta seksielämää ja joskus hän leikillään heitti, että minusta riittäisi paljon iloa muillekin naisille. Asia jäi mietityttämään minua ja olen keskustellut asiasta hänen kanssaan ja hän todellakin soisi minulle mahdollisuuden tavata myös muita naisia. Emme siis seurustele ja tapaamisemme tapahtuvatkin vain seksin merkeissä, vaikka kumpikin olemme sinkkuja. Ihmisinä emme ole sen kaltaisia, että tulisimme pitkän päälle toimeen toistemme kanssa ns. sängyn ulkopuolella, ja molemmat tämän tosiasian hyväksymme.
Ongelmani on vain nyt se, että miten voisin helpoiten sellaisiin naisiin tutustua, jotka kaipaisivat sellaista seuraa, jota voin tarjota. Eli tapaamista silloin tällöin. Olen hieman ujo ja huono tutustumaan ihmisiin spontaanisti enkä jaksa esimerkiksi roikkua baareissa iltaisin. Toisaalta en haluakaan etsiä mitään yhden yön seuraa, jota baareista ehkä saattaisi saada. Mielelläni tapaisin ihmisiä ihan päivän valossa ja selvin päin :)
Ulkonäölläni en voi kauheasti kehuskella, sillä olen lievästi ylipainoinen 171 cm pitkä mies. Minussa ei ole mitään sellaista, mikä ulkoisesti herättäisi huomiota… hyvässä tai pahassakaan. Naisystäväni onkin sanonut, että minusta ei ulospäin ikinä osaisi arvata miten kova voin olla sänkyhommissa. Se, että ylipäänsä tapasimme ja löysimme yhteisen harrastuksen, onkin melkoisten sattumien summa.
Eli vielä tiivistetysti kysymykseni kuuluu: Miten ja mistä pystyisin löytämään naisseuraa, joka osaisi arvostaa kykyjäni ja suorastaan tarvitsisi niitä?
Kommentit (5)
Kova potenssi on hyvä asia naisten silmissä , mutta laukeamattomuus ei. Nainen ajattelee silloin että hänessä on jotain vikaa kun miehllä ei "mälli lennä".
miks ihmeessä vauva.fi sivustolta etsitään seksiseuraa? saa olla tavan urpo.
Joo, kovaa potenssia tuo ei ole nähnytkään. Sinulla on selkeästi laukeamisongelma. Aika Urpo toi sun tapaamasi nainen. Ei huomaa että sä et tule koskaan, eikö terve nainen epäilisi tuossa kohtaa omaa viehätys voimaansa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:09"]
Eli vielä tiivistetysti kysymykseni kuuluu: Miten ja mistä pystyisin löytämään naisseuraa, joka osaisi arvostaa kykyjäni ja suorastaan tarvitsisi niitä?
[/quote]
Joku perunamuussista ja puolukkasurvoksesta tykkäävä nainen varmasti arvostaisi kestävää nuijaasi.
Luulen että ainakin Martoista löytyy tällaisia naisia. Ota yhteyttä lähiseutusi Martta-kerhoihin ja tarjoa palveluksiasi heille. Martat ovat hyvin yhteisöllistä porukkaa, joten nuijan kierrätys Martalta Martalle ei aiheuta mitään ikävää nuijan kaatavaa draamaa.
Naiset harvoin hakee vaan seksiseuraa... siis muut kuin baareissa päivystävät munahaukat.
Sun pitää nostaa esiin sun romanttista puolta, niin naiset kiinnostuu.