Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajumpaa seksiä missä rajat?

Vierailija
24.08.2012 |

Olen seurustellut miehen kanssa kohta 3 vuotta ja meillä on aina ollut vähän rajumpaa seksiä myös tietysti tavallisempaa ja rakastelua. Nyt tuli uutena kuvioon vaan että hän puri mua liian rajusti ja löi päähän. Ensin se oli ok minullekin mutta sitte se meni liian pitkälle kenties. Sain sairaslomaa.

Mies ei mitään se vaan sano että sanoitko lääkärille et törmäsit kaappiin? Lääkäri ei mitään kysellyt.

En nyt halua tuon toistuvan noin, ja sanoinkin miehelle sen. Se oli että no sitte viikon päästä uudelleen.

Vähän mietin että se on vähän sairas ja itse en halua toiste sellaista, kaulassa kulkee raja.

Toistuukohan tuo nyt sitten kuitenkin ja mitä tehdä jos se toistuu. Mies ei yhtään hyvitellyt tai mitään jälkikäteen.

Kysyi vaan jotenkin huvittuneena että suutuinko minä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle yksiselitteisen salvästi, että tuollainen ei enää tule kysymykseen. Kerro myös, ette ole vastaan rajumpaa seksiä, vaan se kiihottaa sinua, mutta päähän tai kaulaam et halua enää mitään.

Minuusta teidän on sovittava jokin yhteinen ja selvä turvasana, jonka sanottua hän ei enää saa tehdä mitään sinulle. Jos hän ei suostu tällaiseen järjestelyyn, niin, ja tämäon nyt jyrkästi sanotttu, mutta järkevää ja totta, jätä hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla