Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?

Vierailija
29.01.2015 |

Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...

Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille.  Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...

Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...

Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..

Kommentit (311)

Vierailija
1/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö tai raiskaus. Otithan jälkiehkäisyn? Tulin itse raskaaksi kun minua hyväksikäytettiin. Sain kuulla siitä vasta viikkoja myöhemmin..

Vierailija
2/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus tai vähintäänkin tiedottomassa tilassa olleen henkilön seksuaalinen hyväksikäyttö /sukupuoliyhteyteen pakottaminen. Käy lääkärissä ja tee rikosilmoitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:39"]

Hyväksikäyttö tai raiskaus. Otithan jälkiehkäisyn? Tulin itse raskaaksi kun minua hyväksikäytettiin. Sain kuulla siitä vasta viikkoja myöhemmin..

[/quote]

En ottanut jälkiehkäisyä koska syön pillereitä tunnollisesti. Mutta sukupuolitaudit ja hiv nyt vähän pelottaa....

ap

Vierailija
4/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sut raiskattiin. Vika ei ole sun, joit miten paljon tahansa. Tee rikosilmoitus.

Vierailija
5/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:41"]

Raiskaus tai vähintäänkin tiedottomassa tilassa olleen henkilön seksuaalinen hyväksikäyttö /sukupuoliyhteyteen pakottaminen. Käy lääkärissä ja tee rikosilmoitus. 

[/quote]

Anteeks tällaset tyhmät kysymykset mutta miten siis menen lääkärille tän asian kanssa?
Soitanko terveyskeskukseen että uskon että mut raiskattiin niin saisinko ajan iltapäivälle vai miten?

Vierailija
6/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttei ei mene raiskaukseksi mutta hyväksikäytöksi kylläkin.

Ota vaikkapa Tukinaiseen yhteyttä, he auttavat kyllä.

Vierailija
7/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:41"]

[/quote]

Anteeks tällaset tyhmät kysymykset mutta miten siis menen lääkärille tän asian kanssa?
Soitanko terveyskeskukseen että uskon että mut raiskattiin niin saisinko ajan iltapäivälle vai miten?

[/quote]

Mene vaikka suoraan päivystykseen päivällä ja kerro että luulet joutuneesi raiskatuksi. Voit saada jo paikan päällä sairaalan psykologin avuksi jos siltä tuntuu.

Vierailija
8/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jo tehny pahat virheet. Olisi pitänyt mennä suoraan terveyskeskukseen ja poliisille.

Mene silti mutta mahdollisuutesi saada juttu eteenpäin on pienentynyt huomattavasti jos veressäsi ei näy jotain huumeita. Menee känniseksin piikkiin jos todisteita miestä vastaan ei ole kuin sanasi

Vierailija
9/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä?

Vierailija
10/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"]

Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella.

[/quote]

lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni

Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää

Vierailija
11/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"]

Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä?

[/quote]

Veikkaan, että tuossa vaiheessa syytettä ei nosteta, ei miestä eikä naista vastaan. 

Vierailija
12/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä muistikuvia asiasta? Jos mies ei muista, voiko hän nostaa syytteen raiskauksesta?

Vierailija
13/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"]

[/quote]

Veikkaan, että tuossa vaiheessa syytettä ei nosteta, ei miestä eikä naista vastaan. 
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"]

Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella.

[/quote]

lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni

Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää
[/quote]
No tämä nyt on jo täysin asiaton kommentti, mutta miettikää oikesti tilannetta analyyttisesti, kaksi ihmistä molemmat karmeassa kännissä harrastavat seksiä aamulla kumpikaan ei muista mitään, molemmathan voisivat epäillä raiskausta, melko absurdia? Vai voiko vain naisen raiskata?

Vierailija
14/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan vastauksista...

Niin se nyt itseänikin mietityttää että kun en vaan voi millään tietää että mitä sinä yönä on tapahtunut kun ei ole mitään muistikuvia. Mitä jos olenkin vaan ollut ihan ok sen seksin suhteen. Mutta toisaalta se että mulla on haavoja alapäässä ei ole mun tapaista ja en millään usko että olisin suostunut kännipanon kanssa anaaliseksiin...

Tuntuu siltä että onko ihan turhaa tehdä rikosilmoitusta koska ei ole mitään todisteita kun siitä on jo kolme päivää ja suihkussakin olen käynyt monta kertaa. Tiedän miehen osoitteen mutta en itseasiassa sukunimeä mutta eiköhän se helposti löytyis 

ap

Vierailija
15/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:04"]

Onko Ap ylipainoinen yh sossuloinen?

[/quote]

olen alipainonen opiskelija ja lasketaanko mut sossuloiseksi jos nostan kelalta opintotukia?

Vierailija
16/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samankaltainen kokemus, kiinnostaisi itsekin tietää oliko tapahtunut vähintäänkin hyväksikäyttö. Etenkin kun itse en ole harrastanut yhden yön juttuja, on vaikea kuvitella että olisin suostunut silloin mihinkään. Ja se kipu tosiaan oli kaamea. Tsemppiä ap, toivottavasti tyyppi oli edes puhdas.

Vierailija
17/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se lääkäri tunnistaa raiskauksen merkit? Kannattaa käydä! Ei kuulosta tosiaan siltä, että olisit ollut omasta halustasi mukana. Verenvuoto yhdynnän jälkeen ei ole normaalia.

Vierailija
18/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että tää menee kännin piikkiin.

Jos ois todisteita, että sut on huumattu, niin sitten eri asia, mutta nythän on vain sana sanaa vastaan. Eihän sitä tiedä, mihin kaikkeen on olllut / antanut vaikutelman olevansa suostuvainen.

Oon pahoillani. Voisithan tietty puhuu miehen kanssa, ikään ku varmistaakses, ettei tommmonen tuu toistumaan kenenkään kohdalla sen miehen toimesta. Ei oo mitenkään reiluu ryhtyy paneskelmaan puolisammunutta, se pitäs jokaisen aikuisen ihmisen ymmärtää.

Vierailija
19/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko yksin vai kavereiden kanssa liikenteessä? Jos kaverit osais kertoa jotain illan kulusta? Soita vaan lääkäriin, pääset sp-testeihin ja purkamaan mieltäsi.

Vierailija
20/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä en nyt lähde viemään tätä eteenpäin.... varmaan vaan vituttais enemmän jos vielä kaiken lisäksi koko oikeusjuttu olis turhaa.

Mut voisin varmaan käydä lääkärillä. Pakottaako ne poliisille jos sanon lääkärille et epäilen raiskausta?

Verenvuotoa en oo kyllä kokenut koskaan aikaisemmin seksin yhteydessä. Olen kyllä yhdenyönjuttuja muutaman kerran harrastanut joten en voi tietää että kuinka suostunen vaikutelman olen antanut mutta en millään usko että olen anaaliseksiin suostunut omasta tahdosta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme