pelkään kokoajan että minulle tehdään väkivaltaa.
Siis asun yksin, ja joka ilta otan ison fileerausveitsen sängyn viereen ennen kuin menen nukkumaan.
Pelkään että joku tunkeutuu asuntooni ja tekee minulle jotain.
Naapurillani ja minulla on aika viileät välit koska olen valittanut hänen jatkuvasta metelöinnistään öisin (pitää bileitä aamuun asti). Pelkään häntäkin. Pelkään kaikkia naapureita, tuntemattomia..
Oikeasti, tämä haittaa jo elämääni aika paljon. En uskalla pimeän tullen lähteä edes lähikauppaan, teen kaikki tarpeelliset ostokset päiväsaikaan.
Nukahdan öisin vasta kun olen liian väsynyt. Säpsähdän jokaista pikku rasahdustakin.
En edes miesystävälleni kehtaa kertoa, tiedän että tämä on ihan hölmöä pelätä.
Aina kun hän on luonani niin otan kaiken irti ja nukun kunnolla, muuten yöt ovat minulle yhtä helvettiä.
En katso ikinä pelottavia elokuvia tai sarjoja. Katselen ainoastaan komediaa, koska tulisin varmasti umpihulluksi pelosta jos katsoisin jotain pelottavaa.
Auttakaa. Kertokaa kuinka pääsen tästä eroon?
Kommentit (22)
Hankippa ammattiapua,ei ole tuo normaalia.Kerro neuvolassa asiasta koska jos tilanne ei ollut tällainen ennen raskautta niin syy voi olla hormoneissa.Heillä voi olla oikeasti apua jo valmiina,et varmasti ole ainoa.Kunhan pystyt niin suosittelen aloittamaan itsepuolustuslajin harrastamisen.Pienissäkin kaupungeissa on yleensä kursseja.Niissä saat itsevarmuutta ja fyysistä voimaa ja oppia miten toimia jos joskus jotain sattuu.Faktahan on Se,että Suomi on todella turvallinen maa asua ja yleensä väkivalta tapahtuu toistensa tuntevien ihmisten välillä(perheväkivalta esim) eikä ole usein random väkivallanteko.Mielestäni voisit asiasta sanoa myös miehellesi.Onko hän lapsesi isä?Mietin vain sitä,miksi ette jo asu yhdessä.Voisi ainakin nyt tuon loppuraskauden auttaa.
Rukoile, Jeesus on omiensa kanssa, joka päivä, hän kuulee hätäsi ja saat rauhan, voit nukkua yösi turvallisesti enkelten varjellessa untasi ja myös lapsesi unta. Siunausta sinulle, tuleva äiti!