Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en luota absolutisteihin

Vierailija
02.09.2025 |

Niillä.on aivan varmasti jotain salattavaa. Pelkäävät, että lipsauttavat kännissä jotain mitä ei pitänyt sanoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten eivät vain halua vapaaehtoisesti myrkyttää omaa kehoaan ja mieltään säännöllisesti.

Vierailija
2/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä sekin taustalla, kieltämättä 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niillä.on"

Montakos annosta alkoholia AP on nauttinut tänään?

Vierailija
4/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten eivät vain halua vapaaehtoisesti myrkyttää omaa kehoaan ja mieltään säännöllisesti.

Niin ettehän te pennut uskalla nykyään enää päihtyä. Korreloi täysin yksinäisyyden ja syntyvyyden laskun kanssa.

Vierailija
5/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ettehän te pennut uskalla nykyään enää päihtyä. Korreloi täysin yksinäisyyden ja syntyvyyden laskun kanssa.

Usko tai älä, mutta jotkut uskaltavat puhua ihmisille selvinpäin. Ei kaikki ole yhtä ujoja kuin sinä 🤭

Vierailija
6/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kauheesti tee mieli sekaantua päihteisiin, kun lapsena niiden vuoksi joutui ihan riittävästi kärsimään. 

Vierailija
7/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet luottamatta. Tuskin on keneltäkään pois enkä usko että kauheasti kukaan perääsi itkee. 

Vierailija
8/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistit on joko entisiä kännikaloja, hihhuleita tai traumatisoituneita alkkisvanhemmista. Joka kerta 

Vierailija
9/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutistit on joko entisiä kännikaloja, hihhuleita tai traumatisoituneita alkkisvanhemmista. Joka kerta 

Tai sitten ihan normi-ihmisiä joita ei ole vaan koskaan kiinnostanut kännääminen sen erityisemmin. 

Vierailija
10/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja absolutistit on 24/7 ihme nillittäjiä. Kokoajan tutka päällä jos jostain voisi vetää herneen nenään.

Vierailija
11/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkoholi määrittelee elämääsi noin suuresti? 

Vierailija
12/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no mitä sitten?

Vierailija
13/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ääri-ihmiset on aina epäilyttäviä.

Vierailija
14/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kerrot olevasi vähintään nelikymppinen kertomatta ikääsi...

Vierailija
15/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laske mihinkään näistä, vaikka edellisen kerran olen juonut n. 10 vuotta sitten. Ei ole yksinkertaisesti aikaa ja kiinnostusta. Alkoholi on sellainen "päivänpäätös", että sitten on kaikki muut mahdollisuudet siinä, jos jotain haluaisikin vielä tehdä. Vastaavasti myöhään illalla juominen pilaa yöunet ja palautumisen. Arkisin haluan herätä ajoissa duuniin ja viikonloppuisin ajoissa harrastuksiin. Kun 6/7 päivää viikosta on urheiluharrastuksia, ei siinä paljoa ole ikkunaa millekään ryypiskelylle. 

Ennenkaikkea, kun ei se juominen tuo itselle mitään positiivista. Miksi haluaisin sumentaa pääni ja ajatukset? Pahimmillaan kuullostaa jumiutuneelta levyltä sössöttämässä jotain triviaalia asiaa - tämä on kokemukseni muuten ihan fiksuista kavereista mm. mökkireissuilla. 

Vierailija
16/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa on siinä, että on jotain salattavaa? Itse en luota sellaiseen, jolla sitä ei ole.

Vierailija
17/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luotan meidän lähibaarin Arskaan Ja Reiskaan kuin vuoreen.

Reiska kerran tarjos mulle kaljankin.

Arska taas lainas verkkareitaan kun olin paskonut omiin housuihini.

Vierailija
18/18 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on parempi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä