Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on säälittävää, että aikuinen availee joulukalenteria

Vierailija
12.11.2021 |

Eikö teillä ole arjessa tarpeeksi rasittavia vastuita muuten? Itsellä ovat kaikki 22 ikävuoden jälkeen hankitut joulukalenterit jääneet avaamatta. Mitä jännää on enää akuiselle niissä kuvissa?

Kommentit (198)

Vierailija
1/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet sullakin.

Vierailija
2/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot joku jehovantodistaja ilmeisesti, kun muiden joulun valmistelu noin närästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin säälittävää kuin toisten joulukalentereiden kyttäily

Vierailija
4/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi mä ihmettelen sua, aikuinen ihminen tuhlaa energiaansa ja murehtii toisten joulukalenterin luukkuja. Oikeesti. Siis sä todellakin pohdit ja suret tälläistä?

Vierailija
5/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hyväntahtoinen, leikkimielinen ja hyväsydämellinen hassuttelija, kuin ilkeä, halveksiva ja pahansuopa ankeuttaja. T:Mummi 63v

PS. Suklaakalenterit on valitettavasti tässä iässä joutunut jättämään, painoa kun täytyy tarkkailla :)

Vierailija
6/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet säälittävä. Hanki elämääsi jotain sisältöä

Vierailija
7/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enempi mä ihmettelen sua, aikuinen ihminen tuhlaa energiaansa ja murehtii toisten joulukalenterin luukkuja. Oikeesti. Siis sä todellakin pohdit ja suret tälläistä?

Aivan,hittojako aapeelle kuuluu...

Vierailija
8/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun jälkeen se alkaa kytätä muiden jouluvaloja ja märisee, jos ovat mielestään liian kauan esillä.

Tyhjään elämäänsä kyllästynyt ja muista kovin riippuvainen luuseri varmaan on. Voi ressua.

Vierailija
9/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap, se on tosi jännää. 

Kun maksan sen vaikkapa  Lumenen joulukalenterin on kiva availla aamuisin, että aah, mikähän tuote sieltä nyt tulee.

Jotain hassua ja iloa joulukuun kiireisiin ja pimeisiin päiviin.

Vierailija
10/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas säälittää ihmiset, jotka yrittävät pönkittää itseään vakuuttelemalla itselleen, että kyllä kaikki muut on niin kamalan säälittäviä, kun ne tekee sitä ja tätä.

Vierailija
11/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä huvittavaa.

Mutta onhan se hyvä rahasampo myyjille.

Vierailija
12/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap murunen, kun jotkut meistä vieläpä valmistavat itse lahjakalentereita tai keräilevät valmiisiin sukkapussukoihin kivoja pieniä juttuja, karkkia jne muuta jännää. Mitäs siihen sanot? Kissako kielen vei?

Vierailija
13/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin säälittävää kuin toisten joulukalentereiden kyttäily

Eikö sulla ole tylsiä/turhia velvollisuuksia arjessasi muuten tarpeeksi?

Ap

Vierailija
14/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko alivuokralaisena tai jostain muusta syystä jonkun toisen aikuisen kanssa? Miksi joudut katselemaan aikuisen joulukalenterin aukomista ja kärsimään joulukuun alusta joka päivä luukun avaamisesta aattoon asti? Pystytkö menemään ulos siksi ajaksi, kun luukku avataan?

Vierailija
15/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap murunen, kun jotkut meistä vieläpä valmistavat itse lahjakalentereita tai keräilevät valmiisiin sukkapussukoihin kivoja pieniä juttuja, karkkia jne muuta jännää. Mitäs siihen sanot? Kissako kielen vei?

Mitä jännää siinä on, kun tiedät sisällöt valmiiksi?

Ap

Vierailija
16/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin oot saanut tähän vastauksia :D

Vierailija
17/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko alivuokralaisena tai jostain muusta syystä jonkun toisen aikuisen kanssa? Miksi joudut katselemaan aikuisen joulukalenterin aukomista ja kärsimään joulukuun alusta joka päivä luukun avaamisesta aattoon asti? Pystytkö menemään ulos siksi ajaksi, kun luukku avataan?

Ei kun joku täällä palstalla ilmoitti avaavansa aikuisiällä joulukalenteria.

Ap

Vierailija
18/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä huvittavaa.

Mutta onhan se hyvä rahasampo myyjille.[/quote

Eiköhän isompi rahasampo ole turhat ja ylenpalttiset joululahjat? Ja näitä turhia sitten palautellaan joukolla tai kuskataan kirppiksille. Bensaa kuluu ja maailma saastuu. Huvittavaa, kun et osaa laittaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin ;D

Vierailija
19/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on säälittävää, että noinkin mitättömästä asiasta joku vain onnistuu vetämään herneen sieraimeensa.

Vierailija
20/198 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit, täytyy ostaa se suklaakalenteri itselle, tulee iloinen mieli kun saa avata luukun joka päivä ihan niin kuin lapsena:) 

t:Keski-ikäinen älykäs nainen joka osaa myös relata eikä revi housujansa tuntemattomien luukkujen availusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi