Kyllä on säälittävää, että aikuinen availee joulukalenteria
Eikö teillä ole arjessa tarpeeksi rasittavia vastuita muuten? Itsellä ovat kaikki 22 ikävuoden jälkeen hankitut joulukalenterit jääneet avaamatta. Mitä jännää on enää akuiselle niissä kuvissa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää ihmiset, jotka yrittävät pönkittää itseään vakuuttelemalla itselleen, että kyllä kaikki muut on niin kamalan säälittäviä, kun ne tekee sitä ja tätä.
Mua säälittää ihmiset jotka säälii ihmisiä jotka säälii ihmisiä jotka säälii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap murunen, kun jotkut meistä vieläpä valmistavat itse lahjakalentereita tai keräilevät valmiisiin sukkapussukoihin kivoja pieniä juttuja, karkkia jne muuta jännää. Mitäs siihen sanot? Kissako kielen vei?
Mitä jännää siinä on, kun tiedät sisällöt valmiiksi?
Ap
"Lahjakalentereita", ystäväni, lahjaksi. Jos haluat olla näsäviisas ja näpäytellä, niin lue ensin huolellisesti kommentti johon otat kantaa...ja tiedätkö että näitä voi kaveriporukoissa vaihtaa, ja sehän tarkoittaakin sitä, että et tiedä ennakkoon mitä se sisältää, eikö? Ratapölkkyä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun muistutit, täytyy ostaa se suklaakalenteri itselle, tulee iloinen mieli kun saa avata luukun joka päivä ihan niin kuin lapsena:)
t:Keski-ikäinen älykäs nainen joka osaa myös relata eikä revi housujansa tuntemattomien luukkujen availusta.
Se suklaa noissa kalentereissa on halpaa paskaa. Etkö osaa syödä suklaata muuten epäterveellisiin kellonaikoihin, kuin pahvikuvan takaa muovijätteen kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko alivuokralaisena tai jostain muusta syystä jonkun toisen aikuisen kanssa? Miksi joudut katselemaan aikuisen joulukalenterin aukomista ja kärsimään joulukuun alusta joka päivä luukun avaamisesta aattoon asti? Pystytkö menemään ulos siksi ajaksi, kun luukku avataan?
Ei kun joku täällä palstalla ilmoitti avaavansa aikuisiällä joulukalenteria.
Ap
Vau, eli kärsit siitä, että joku kertoi avaavansa joulukalenteria. Tämähän on hyvä juttu, koska voit kuvitella kymmenien erilaisten joulkalentereiden avaamisen ja kehittää sillä tavoin luovuuttasi ja mielikuvitustasi.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää ihmiset, jotka yrittävät pönkittää itseään vakuuttelemalla itselleen, että kyllä kaikki muut on niin kamalan säälittäviä, kun ne tekee sitä ja tätä.
Täsätä tulikin sääli ketju, eli mä säälin sua kun sua säälittää säälijät joten tasapuolisuuden nimissä säälikäämme kaikki kaikkia. Mä voin sääliä ekaksi vaikka itteäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap murunen, kun jotkut meistä vieläpä valmistavat itse lahjakalentereita tai keräilevät valmiisiin sukkapussukoihin kivoja pieniä juttuja, karkkia jne muuta jännää. Mitäs siihen sanot? Kissako kielen vei?
Ap"Lahjakalentereita", ystäväni, lahjaksi. Jos haluat olla näsäviisas ja näpäytellä, niin lue ensin huolellisesti kommentti johon otat kantaa...ja tiedätkö että näitä voi kaveriporukoissa vaihtaa, ja sehän tarkoittaakin sitä, että et tiedä ennakkoon mitä se sisältää, eikö? Ratapölkkyä?
Luin kommenttisi huolelliseseti, mutta luitko sinä?
Siinä sanotaan missä kohdassa, että se tulee toiselle..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko alivuokralaisena tai jostain muusta syystä jonkun toisen aikuisen kanssa? Miksi joudut katselemaan aikuisen joulukalenterin aukomista ja kärsimään joulukuun alusta joka päivä luukun avaamisesta aattoon asti? Pystytkö menemään ulos siksi ajaksi, kun luukku avataan?
Ei kun joku täällä palstalla ilmoitti avaavansa aikuisiällä joulukalenteria.
ApVau, eli kärsit siitä, että joku kertoi avaavansa joulukalenteria. Tämähän on hyvä juttu, koska voit kuvitella kymmenien erilaisten joulkalentereiden avaamisen ja kehittää sillä tavoin luovuuttasi ja mielikuvitustasi.
Millälailla se on minulle kärsimys, että olette säälittäviä? En koe mitään erityistä tunnetta sun säälittävyydestäsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin säälittävää kuin toisten joulukalentereiden kyttäily
Eikö sulla ole tylsiä/turhia velvollisuuksia arjessasi muuten tarpeeksi?
Ap
Velvollisuuksia avata joulukalenterin luukkuja? Enpä ole ennen tiennytkään että se on velvollisuus.
Eikö sulla ole turhia murheen aiheita muutenkin tarpeeksi kuin pohtia kalenterin luukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun muistutit, täytyy ostaa se suklaakalenteri itselle, tulee iloinen mieli kun saa avata luukun joka päivä ihan niin kuin lapsena:)
t:Keski-ikäinen älykäs nainen joka osaa myös relata eikä revi housujansa tuntemattomien luukkujen availusta.
Se suklaa noissa kalentereissa on halpaa paskaa. Etkö osaa syödä suklaata muuten epäterveellisiin kellonaikoihin, kuin pahvikuvan takaa muovijätteen kanssa?
Ap
Nyt sä alat jo puuttua muiden syömisiinkin. Laita nyt hei joku raja itsellesi, vai oletko täysin holtiton? eri
Mut kun ne on maailman suloisimpia ja maailman ihaninta suklaata. Niin best! Bäst! Bäst!
Hei totta, tässähän ei oo enää, kun pari viikkoa aikaa tehdä kalenterit valmiiksi.
Mä vähän pelkäsin, että lapseni ajattelisi kuten ap, kun viime vuonnaki tein kalenterin hänelle ( kuten 22 vuotta olen tehnyt) ja asui vielä tuolloin kimppakämpässä kaveriensa kanssa. Mutta olivatkin tyttöystävänsä kanssa sopineet, että aina avaavat yhdessä sen päivän pussukan ( olivat muuttamassa yhteen vuoden vaihteessa ja olin ostanut kaikkia pieniä säilyviä ruokalahjoja). Jotain samantapaista aio tehdä tänäkin vuonna .
Lapsenmielisyyttä on hyvä säilyttää ripaus aikuisuuteenkin . Tuon opin omalta isoisältäni, joka ei lähes ysikymppisenäkään ollut menettänyt poikamaisuuttaan ( ja se ei tarkoita, että esim. vanhempana, isovanhempana tai työssään olisi ollut joku huithapeli)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hyväntahtoinen, leikkimielinen ja hyväsydämellinen hassuttelija, kuin ilkeä, halveksiva ja pahansuopa ankeuttaja. T:Mummi 63v
PS. Suklaakalenterit on valitettavasti tässä iässä joutunut jättämään, painoa kun täytyy tarkkailla :)
Juuri näin! Parempi olla lapsellinen kuin kyyninen. Olen joutunut luopumaan suklaakalenterista ihan samasta syystä, mutta mieheni löysi kivan teepussikalenterin. Sillä lähtee joulukuun aamut kivasti käyntiin! Hyvää jouluodotusta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin säälittävää kuin toisten joulukalentereiden kyttäily
Eikö sulla ole tylsiä/turhia velvollisuuksia arjessasi muuten tarpeeksi?
ApVelvollisuuksia avata joulukalenterin luukkuja? Enpä ole ennen tiennytkään että se on velvollisuus.
Eikö sulla ole turhia murheen aiheita muutenkin tarpeeksi kuin pohtia kalenterin luukkuja?
Onhan se laiminlyönti, jos luukku on vielä seuraavana päivänä avaamatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap"Lahjakalentereita", ystäväni, lahjaksi. Jos haluat olla näsäviisas ja näpäytellä, niin lue ensin huolellisesti kommentti johon otat kantaa...ja tiedätkö että näitä voi kaveriporukoissa vaihtaa, ja sehän tarkoittaakin sitä, että et tiedä ennakkoon mitä se sisältää, eikö? Ratapölkkyä?
Ap
En tiedä oletko niin tyhmä, että luulet mun availevan itse valmistamani kalenterin luukkuja ;D
Ihan sama vaikka kolmannelle. Provoilujen aiheita on monia, keksit sitten vain näin mitättömän?
Kivaa tulevaa joulua sinulle! Toivottavasti saat lahjaksi hauskan joulukalenterin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNyt sä alat jo puuttua muiden syömisiinkin. Laita nyt hei joku raja itsellesi, vai oletko täysin holtiton? eri
Millä lailla asiasta kysyminen on puuttumista toisen tekemisiin? Kielsinkö häntä jotenkin?
Ap
Nyt oli hauska aloitus! Joku säälii ihmisiä jotka avaa joulukalenterin luukkuja :D Koet siis jonkinlaista myötätuntoa tämmöisiä ihmisiä kohtaan?
Ihana, ap. on kuin mun kuusivuotiaani , jolla on kaiken kyseenalaistamisen aikakausi menossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hyväntahtoinen, leikkimielinen ja hyväsydämellinen hassuttelija, kuin ilkeä, halveksiva ja pahansuopa ankeuttaja. T:Mummi 63v
PS. Suklaakalenterit on valitettavasti tässä iässä joutunut jättämään, painoa kun täytyy tarkkailla :)
Juuri näin! Parempi olla lapsellinen kuin kyyninen. Olen joutunut luopumaan suklaakalenterista ihan samasta syystä, mutta mieheni löysi kivan teepussikalenterin. Sillä lähtee joulukuun aamut kivasti käyntiin! Hyvää jouluodotusta kaikille!
Haha, keinot on monet ;D Ja samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn tiedä oletko niin tyhmä, että luulet mun availevan itse valmistamani kalenterin luukkuja ;D
Ihan sama vaikka kolmannelle. Provoilujen aiheita on monia, keksit sitten vain näin mitättömän?
Kivaa tulevaa joulua sinulle! Toivottavasti saat lahjaksi hauskan joulukalenterin :)
Ihan yhtä tyhmää, kuin availla ostokalenterin luukkuja. Ellei olisi vähän vähemmän tyhmääkin, koska voisit itse vaikuttaa sisältöön. Tietenkin yllätysmomenttia ei olisi.
Ap
Eikö sullakaan ole tylsiä / turhia velvollisuuksia muuten tarpeeksi? Kantsisko ne kosmetiikkatuotteetkin ostaa tarpeen mukaisesti, eikä turhana krssäsänä kalenterista? Kalenteri antaa sinulle tekosyyn tuottaa maailmaan turhaa jätettä. Voit ostaa haluamasi tuotteet ja ottaa käyttöön haluaminasi joulukuun päivinä.
Ap