Ne erikoisimmat seksipaikat?
Missä kaikkialla te ootte sekstailleet ? Miten päädyitte sinne kyseiseen paikkaan?
Minä olen pannu paljussa kaverini mökillä tuiki tuntemattoman miehen kanssa johon tutustuin vain tuntia aiemmin ja hommiin päädyttiin kun muut porukka meni saunaan ja uimaan. Jäätiin juttelemaan ja kohta tunsin miehen kädet sisäreidellä ja siitä se lähti sitten. Se oli sellainen pikapano tai ainakin sellaiseksi jäi koska mies tuli melkein heti :D ja kyllä kiihotti itseäkin tuo kiinnijäämisen riski.
Lisänä pannu saunassa.. keittiönpöydällä..takapihalla johon näkyy suoraan naapurin yläkerrasta..ja istunut väärinpäin miehen syliin kulli pillussa ja istuen suurehkon ja paksuhkon anustapin päälle..
Kommentit (62)
Rekan hytissä, ensin penkillä pompin miehen päällä ja sitten takaapäin lujaa. Paljuun mentiin miehen kanssa alasti. Lopulta oltiin lähekkäin, mä kasvot häneen päin sylissä, laittoi kullin mun sisään. Siinä ratsastin ja oli parasta seksiä pitkiin aikoihin. Käännyin pomppimaan vielä peppu mieheen päin. Loput hoidettiin saunassa lauteilla kontillaan takaapäin.
Jyväskylässä Hotel Alexandran naisten saunassa. Huikeeta oli,kun piti jännittää, että tuleeko muita saunaan enää.
Up lisää paikkoja. Kesällä parasta paneskella pusikoissa ja rannalla ja mökin terassilla
Ei ole tarvinnu harrastaa muualla kun kotona sängyssä.
En kyllä muuta erikoista keksi kuin sauna. Siten siis julkinen, että oli kavereiden mökkisauna. Mökillä oli (teini)bileet käynnissä kun yhdyttiin jo hieman viilenneen saunan lauteilla. Eli kuka tahansa olisi voinut paikalle tulla. Ovessa ei ollut minkään sortin lukkoa, mutta se oli ainoa rauhallinen paikka siihen hätään. Ketään ei kuitenkaan tullut (paitsi mä ;)).
Tapasin seksiseuralaisen netistä ja sovittiin tapaaminen puoleenväliin kummankin osapuolen kotoa (puolueeton maaperä). Miehellä oli asuntoauto jota piti käyttää ko. paikkana. Päädyimme kuitenkin yleisen uimarannan nuotiopaikan katokseen, kun olimme rannalla olleet kävelemässä ja tutustumassa. Onneksi kukaan ei sattunut paikalle. Tapasimme kyseisen miehen kanssa vielä 3 kertaa sen jälkeen samassa paikassa (siis lähellä uimarantaa), joista yhdellä kertaa pääsimme asiaan siellä asuntoautossa. Toisella kerralla harrastimme vedessä ja kolmannella metsässä kalliota vasten.
Auton konepellillä metsätiellä, Kaivopuiston kallioilla keskellä päivää, leirintäalueen pihassa, kerrostalon harrastustilassa... Lisäksi tavallisemmat baarin vessat, auto ja varmaan muitakin :)
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalomme häkkivarasto on tullut testattua :D. Mentiin tyttöystävän kanssa alunperin pakkailemaan tavaroita tämän muuttoa varten sinne. Kurotin pitkänä miehenä tavaroita ylähyllyltä kun yhtäkkiä muija veti shortsit alas ja alkoi ottamaan poskeen :D. Pitihän siinä paineita purkaa samalla sitten
Kerrostalon ullakko on kans jees ja puistopusikko. Vielä parempaa se on pienen juttelun jälkeen tuntemattoman naisen kanssa. Muutaman kerran tavannut festareilla tai puistossa porukalla uuden tuttavuuden kenen kans juteltu hetki ja käyty pusikossa
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin erikoisia, mutta laitetaan nyt kuitenkin:
- Hiekka- ja kallioranta. (kesäauringon lämmittämä rantakallio, voin suositella)
- Parveke, vastapäätä kerrostalo
- Bajamaja kaupunkifestareilla
- Auto
Ja jossain pusikossa muutaman kerran.
-Niksu
Toivottavasti bajamaja ei ollut Kotkan Meripäivillä, en tiedä saastaisempaa paikkaa. :D
Onhan näitä erikoisia ja vähemmän erikoisia paikkoja
- avoveneessä kannella hame korville
- soutuveneessä olen ottanut poskeen
- steinerkoulun pannuhuoneessa
- steinerkoulun juhlasalissa patjamajoituksessa (muitakin oli samassa huoneessa)
- sairaalan pedillä, ovi ei ollut lukossa
- uimarannan parkkipaikalla auton takapenkillä
- uimarannalla piknikhuovalla, näköesteenä oli kaisloja vai mitä kasveja ne nyt on
Mieheni työpaikan sohvalla. Ei siellä ketään ollut töissä enää neljän jälkeen.
Pusikot ja uimarannat aina kesäisisin ihania paikkoja. Kutkuttaa ajatuskin että kuuma rantakolli pumppaa takaapäin minua pusikossa kun vieressä ihmiset ui
Sairaala sängyssä makaavaa miestäni runkkasin. verhon takana oli muita miehiä
10 vuotta sitten keväällä seurakuntatalon kellarin/kerhotilojen ovella sellaisessa luiskassa maattiin tai siis mä makasin pojan alla. Tiesin, että hän on ihastunut ja halusi mua. Halusin myös, mutta olin ollut siihen iltaan asti pidättyväinen. Pidettiin yhdessä isoskerhoa ja jäätiin siivoilemaan lopuksi. Se meni sit sellaiseksi flirtiksi ja hän suuteli mua vähän väliä. Loppua kohti suudelmat kestivät koko ajan kauemmin ja olivat painavia, eikä hommasta siis siitä siivoamisesta meinannut tulla enää mitään. Hän hyväili rintojani paidan päältä ja välillä jo maattiin sohvalla päällekkäin ja tunsin, miten kovana hän oli ja aneli, että saisi panna. Oltiin lähdössä ovesta ulkona, kun hän rupesi taas suutelemaan ja painoi selkäni ovea vasten. Hän halusi, että oltaisiin menty vielä takasin sisälle, mutta ovi loksahti lukkoon. Hän katsoi kysyvästi ja kuumissaan kellisti mut ja rakasteltiin siinä betoniluiskalla illan hämärässä korkeiden rakennelmien osittain ympäröimänä.
Nuoruudessa lavatanssien aikana lavan lähellä ison kiven takana lähetyssaarnaajassa.
Tarton kirkon katolla, gondolihississä, junassa, bussissa, hiekkarannalla, kalliorannalla, vessoissa, vuoren rinteellä, laiturilla, roskiskatoksessa, huoneessa jossa on muita, metsässä, P-paikoilla, onhan noita kai lisääkin. Oma aviomies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muuta erikoista keksi kuin sauna. Siten siis julkinen, että oli kavereiden mökkisauna. Mökillä oli (teini)bileet käynnissä kun yhdyttiin jo hieman viilenneen saunan lauteilla. Eli kuka tahansa olisi voinut paikalle tulla. Ovessa ei ollut minkään sortin lukkoa, mutta se oli ainoa rauhallinen paikka siihen hätään. Ketään ei kuitenkaan tullut (paitsi mä ;)).
Ei edes seksikumppanisi?
sauna ja soutuvene =)