Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne erikoisimmat seksipaikat?

Vierailija
28.01.2015 |

Missä kaikkialla te ootte sekstailleet ? Miten päädyitte sinne kyseiseen paikkaan?

Minä olen pannu paljussa kaverini mökillä tuiki tuntemattoman miehen kanssa johon tutustuin vain tuntia aiemmin ja hommiin päädyttiin kun muut porukka meni saunaan ja uimaan. Jäätiin juttelemaan ja kohta tunsin miehen kädet sisäreidellä ja siitä se lähti sitten. Se oli sellainen pikapano tai ainakin sellaiseksi jäi koska mies tuli melkein heti :D ja kyllä kiihotti itseäkin tuo kiinnijäämisen riski.

Lisänä pannu saunassa.. keittiönpöydällä..takapihalla johon näkyy suoraan naapurin yläkerrasta..ja istunut väärinpäin miehen syliin kulli pillussa ja istuen suurehkon ja paksuhkon anustapin päälle.. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna ja saunan pukuhuone. Lisäksi taloyhtiön pyykkitupa ja kesällä löytyy lukuisin määrin hyviä pusikoita ja paksuja puita joiden taakse mahtuu purkamaan paineita kun himot yllättää. Tykätään vaimon kans yleisistä paikoista ne kiihottaa =)

Vierailija
2/62 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä, lattialla, autossa ja naapurin omakotitalon parvekkeen alla. Viimenen oli jokin yöllinen päähänpisto, eikä alkoholilla ollut osuutta asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesken kävelylenkin metsässä pikaiset eikä edes ollut huomaamaton paikka :D. Seuraavaksi vois olla vuorossa sovituskoppi. On vain tyttöystävä vähän ujo yleisellä paikalla häröilyyn

Vierailija
4/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:47"]

Viimeksi kesken kävelylenkin metsässä pikaiset eikä edes ollut huomaamaton paikka :D. Seuraavaksi vois olla vuorossa sovituskoppi. On vain tyttöystävä vähän ujo yleisellä paikalla häröilyyn

[/quote]

Siellä on ollut muille lenkkeilijöille katseltavaa

Vierailija
5/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton takapenkillä keskellä päivää, syrjässä tosin. Lintutornissa, baarin vessassa, metsässä mitä näitä nyt on... ai niin kellarivarastossa.

Vierailija
6/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkifestareilla metsässä, autossa soramontulla, junan vessassa, parkkihallissa Keski-Euroopassa, parvekkeella eka kerroksessa (oli kuuma kesäilta), saaressa hiekkarannalla alasti (tosi kiihottavaa), jne.... 

Vierailija
7/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:46"]

Rokkifestareilla metsässä, autossa soramontulla, junan vessassa, parkkihallissa Keski-Euroopassa, parvekkeella eka kerroksessa (oli kuuma kesäilta), saaressa hiekkarannalla alasti (tosi kiihottavaa), jne.... 

[/quote]

Miten festareilla ? teltassako ? Miten päädyitte?

Vierailija
8/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]

Eikun ihan ulkona metsässä, mentiin pissalle ja mä kattelin tyttöystävän kusemista ja alkoi seisomaan. Se sanoi, että pakkohan tuolle on jotain tehdä ja nojasi puuhun ja mä panin takaapäin. Seurueessa kyllä kaikki arvasivat, että oltiin panemassa. Kesti kuitenkin jonkun aikaa.

t. n:o 14 

Vierailija
9/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swingeriklubilla, katsojia oli varmaan 30. =)

Vierailija
10/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktorissa

Vierailija
11/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkabussissa, useita ketoja :)

Vierailija
12/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

Eikun ihan ulkona metsässä, mentiin pissalle ja mä kattelin tyttöystävän kusemista ja alkoi seisomaan. Se sanoi, että pakkohan tuolle on jotain tehdä ja nojasi puuhun ja mä panin takaapäin. Seurueessa kyllä kaikki arvasivat, että oltiin panemassa. Kesti kuitenkin jonkun aikaa.

[/quote]

Kuumaa =)

Vierailija
13/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuumaa =)

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
14/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiautossa uimarannalla. Oltiin naisystävän kanssa iltauinnilla ja mulla oli pakettiauto siihen aikaan. Nainen meni vaihtamaan märkiä bikineitä takaosaan ja kun siellä alasti oli, niin mullahan alkoi tehdä mieli. Ei muuta kuin takaosaan (siellä oli patja valmiina) ja hommiin. Siinä oli ikkunat, että olisi joku saattanut nähdäkin. Yllättävän kiihottavaa puuhaa ja juuri kun saimme homman loppuun ja vähän vaatteita päälle, niin eikös auto tullut viereen :)

Vierailija
15/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä mökkinaapurin antaessa isoa kaluaan terassin pöydällä oman miehen ollessa kokemassa järvellä verkkoja

Vierailija
16/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:31"]

Mökillä mökkinaapurin antaessa isoa kaluaan terassin pöydällä oman miehen ollessa kokemassa järvellä verkkoja

[/quote]

Miten tuohon voi päätyä ? En uskaltaisi lähestyä varattua naista tämän miehen ollessa lähistöllä todellakaan ? : o

Vierailija
17/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vastailijat olisi mukava kuulla pieni tarina/selostus miten olette päätyneet nuihin sessioihin ? Voisi hyvin hyödyntää vinkkinä että itsekkin saisi vastaavia kokemuksia miehiltä ja pääsisi harrastelemaan moisissa paikoissa

Vierailija
18/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailamassa tapahtuu outoja asiaioita, ylättäviä ja kiihottavia

Vierailija
19/62 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiturilla, uimarannalla, marjareissulla mättäällä, saunassa, työpaikalla (toimistossa), autossa lukuisia kertoja, metsätiellä niin, että istuin auton konepellillä.

Mutta kertaakaan mua ei ole otettu seinää vasten. Sen tahtoisin vielä kokea.

N32

Vierailija
20/62 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiturilla, autossa sisällä ja konepellin päällä. Uimarannan pukukopissa, rantasaunanlla seinää vasten ja kuistilla

Mia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme