Mikä vaivaa miehiä, jotka sanoo: "oot sä ihan nätti, mutta on niitä kauniimpiakin" tai
vastaavaa. "Olet muuten kaunis, mutta sulla on tuo pikkurilli vähän vino". Tällaista piilovittuilua ja sitten ihmetellään, kun nainen loukkaantuu muka kehusta. Kun ei kukaan ihminen ole oikeasti täydellinen. Niiden pumpattavien barbabojen myynti pitäisi kieltää.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö valehdella? Ne miehet puhuu mitä ajattelee. Mielestäni se on hieno asia. Ovat rehellisiä miehiä.
"Onhan tuo aika katkarapu, mutta tuo se edes vähän vaihtelua sooloseksiin."
Kaikki mitä sanotaan ennen "muttaa" on paskapuhetta.
Minusta olennaisempi kysymys on, että miksi joku nainen tapaisi uudestaan miestä, joka sanoo noin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos haluaa hyvän naisen eikä mitää rumilusta? 😔
Poistu Liettuaan
Joskus 10 vuotta sitten olimme exän kanssa valmistautumassa joihinkin juhliin. Kun olin valmis, kysyin että mille näytän.
Arvatkaa mitä ex vastasi. "Oot sinä keskivertoa paremman näköinen!".
Tuolloin loukkasi. Nykyään vaan naurattaa.
Joku näytät hyvältä tai joku muu vastaava kommentti olisi ehkä riittänyt. 😅
Olet ihan ok muttet mitenkään komea. Olet ihan ok muttet kovin älykäs.
Naisille ei voi tai ei uskalla sanoa asioita suoraan koska ne hermostuu muuten ja alkaa kunnon draamat.
Joko naiset ghostataan tai sitten vain asioita ei sanota suoraan.
Olen mies.
Seurustelin erään tyypin kanssa, suhde loppui. Sitten tyypin veli soitti jakertoi olleensa muhun ihastunut jne ”Et sä kyllä yhtä nätti ole kuin x (hänen entinen tyttöystävä) mutta muuten mukavampi”. Miksi tuo piti sanoa? Ei tullut lähentymisestä muutenkaan kyllä mitään.
Sanoi vain suomalaisittain ettet käy ylpiäks.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin erään tyypin kanssa, suhde loppui. Sitten tyypin veli soitti jakertoi olleensa muhun ihastunut jne ”Et sä kyllä yhtä nätti ole kuin x (hänen entinen tyttöystävä) mutta muuten mukavampi”. Miksi tuo piti sanoa? Ei tullut lähentymisestä muutenkaan kyllä mitään.
Miksi se oli niin kova pala sinulle kuulla totuus?
Vierailija kirjoitti:
Joo olen saanut tuon kommentin. Sanoin että ei ollut kivasti sanottu. Mies siihen, että totta se on, vai pitäisikö hänen valehdella että olen yhtä kaunis kuin (joku leikelty näyttelijä) ja olisiko se minusta uskottavaa, jos väittisi niin. Sanoin, että kyllä haluan olla kumppanille kauneimmaksi koettu, vaikka joku ns paperilla olisikin paremman näköinen. Idi-oottihan tuo oli.
Näillä tyypeillä ei äo kohoa edes siihen kengän numeroon asti. Siis oikeasti on rasittavia jankkaajia ja typeryksiä.
Ollessani nuori kauan sitten minulle sanottiin ja ihan kehuksi tarkoitettiin "oot sitten kyllä simpsakan näköinen likka! Et nyt mikään Raquel Welch, mutta nätti"
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö valehdella? Ne miehet puhuu mitä ajattelee. Mielestäni se on hieno asia. Ovat rehellisiä miehiä.
No eiköhän se ole päivänselvää että Heidi klum tai Angelina Jolie sekä moni muu maailman kauneimmaksi ihmiseksi todettu on paremman näköisiä kuin minä. Jos olisin niin kaunis en puhuisi idiootille.
En tiedä kun en ole tuollaisten kanssa tekemisissä.
Toisessa ketjussa kävi ilmi että hammashygienia on joiltakin liikaa vaadittu, peruskohteliaisuuden osalta ilmeisimmin on samoin. Juntti on juntti.
Haha! Totuus tekee kipeää. Parempi olisi sanoa: "Kyllähän tuollaiseen riski mies tarpeensa tekee, jos ei ole liian kranttu."
Vierailija kirjoitti:
Haha! Totuus tekee kipeää. Parempi olisi sanoa: "Kyllähän tuollaiseen riski mies tarpeensa tekee, jos ei ole liian kranttu."
En usko että kukaan oikein kuulee luuserin ininää. :)
Kusipäisyyttä tai suoraan netistä youtube-videoista opittu iskutekniikka, negaamista. Jos naisella on huono itsetunto tai daddy issues, niin yritetään iskeä siihen. Yritetään saada nainen janoamaan miehen hyväksyntää eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyyttä tai suoraan netistä youtube-videoista opittu iskutekniikka, negaamista. Jos naisella on huono itsetunto tai daddy issues, niin yritetään iskeä siihen. Yritetään saada nainen janoamaan miehen hyväksyntää eikä toisinpäin.
Veikkaan, että kukaan nainen ei kuitenkaan palsta"miesten" hyväksyntää ole koskaan kaivannut... .D Ne on ihan muita henkilöitä. Palsta"mies" toki haluaa rinnastaa itsensä heihin, vaikkei ole vertailukelpoinen... :/
Hyvät naiset haluaa hyvän miehen, ei tuollaisia i d i o o t t e j a.