Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa miehiä, jotka sanoo: "oot sä ihan nätti, mutta on niitä kauniimpiakin" tai

Vierailija
11.11.2021 |

vastaavaa. "Olet muuten kaunis, mutta sulla on tuo pikkurilli vähän vino". Tällaista piilovittuilua ja sitten ihmetellään, kun nainen loukkaantuu muka kehusta. Kun ei kukaan ihminen ole oikeasti täydellinen. Niiden pumpattavien barbabojen myynti pitäisi kieltää.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa naisia, jotka ei heti vastaa tuohon että voi kuule, et se sinäkään mikään mister Finland ole. (Realismia tämäkin.)

Ja sen jälkeen heippa.

Mieheen, jolta puuttuu alkeellisimmat käytöstavat, ei kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
62/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä vaivaa realismi jota naiset ei taas siedä. Pitää valehdella ja elää pumpulissa.

Ei tarkoita sitä että mies ei pitäisi sinusta.

Ei ne miehet pidä realismista yhtään sen enempää. Käsi sydämmelle, arvostaisitko jos nainen alkaisi treffeillä vittuilemaan miten on sitä älykkäämpiäkin miehiä tavattu kuin sinä, seksin jälkeen saisit kuunnella vertailua naisen ex-ukkoihin, jotka tietysti ovat parempia sängyssä kuin sinä ja niin edelleen. Käsittämätöntä miten perus käyttäytymistavat ovat ihmisillä näin hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä vaivaa realismi jota naiset ei taas siedä. Pitää valehdella ja elää pumpulissa.

Ei tarkoita sitä että mies ei pitäisi sinusta.

Ei ne miehet pidä realismista yhtään sen enempää. Käsi sydämmelle, arvostaisitko jos nainen alkaisi treffeillä vittuilemaan miten on sitä älykkäämpiäkin miehiä tavattu kuin sinä, seksin jälkeen saisit kuunnella vertailua naisen ex-ukkoihin, jotka tietysti ovat parempia sängyssä kuin sinä ja niin edelleen. Käsittämätöntä miten perus käyttäytymistavat ovat ihmisillä näin hukassa.

Jos nainen näin kertoisi niin kysymys olisi jatketaanko vai siirrytkö näihin parempiin. Realismille kyllä. Jos vain paras käy niin se on ihan ok.

Vierailija
64/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa naisia, jotka ei heti vastaa tuohon että voi kuule, et se sinäkään mikään mister Finland ole. (Realismia tämäkin.)

Ja sen jälkeen heippa.

Mieheen, jolta puuttuu alkeellisimmat käytöstavat, ei kannata tuhlata aikaa.

Osalla ihmisistä on hyvät käytöstavat niin tiukasti sisäänrakennettuna että niitä on vaikea sivuuttaa edes tilanteessa, jossa se todellakin olisi aiheellista.

Vierailija
65/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen saanut tuon kommentin. Sanoin että ei ollut kivasti sanottu. Mies siihen, että totta se on, vai pitäisikö hänen valehdella että olen yhtä kaunis kuin (joku leikelty näyttelijä) ja olisiko se minusta uskottavaa, jos väittisi niin. Sanoin, että kyllä haluan olla kumppanille kauneimmaksi koettu, vaikka joku ns paperilla olisikin paremman näköinen. Idi-oottihan tuo oli.

Juuri näin. Mainiosti sanottu tuo, että haluaa olla kumppanille "kauneimmaksi koettu", eikä niin että aletaan taskulaskimien yms kanssa laskemaan. Tämä on juuri näin!! 🙌

Tunteettomilla trolleilla samoin kuin henkisen väkivallan käyttäjillä on muuten usein tuollainen logiikka, että he saavat sanoa ja loukata miten vaan, kun se on "kritiikkiä", taikka "totuutta" taikka "vitsailua." Heti kun tällaista ilmenee, se on merkki ihmisen ajattelemattomuudesta ja tunteettomuudesta, jos sydän olisi paikallaan, sellaista ei tapahtuisi, joten ...

tervemenoa sellaiset. Se on EI ilkeydelle. 

On muuten aika hemmetin yleistä että nainen sanoo jotain seuraavanlaista:

"No eihän se minun mies maailman komein adonis ole, mutta rakastan häntä koska..."

"Kyllä minua nuorena komeammat ja rikkaammatkin miehetkin lähestyivät..."

Huomaatteko tätä edes?

Vierailija
66/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten perus käyttäytymistavat ovat ihmisillä näin hukassa.

Tämä ei taida edes olla sukupuolisidonnaista, vaan yleisesti käytöstavat minusta huononevat. 

Vierailija
67/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen saanut tuon kommentin. Sanoin että ei ollut kivasti sanottu. Mies siihen, että totta se on, vai pitäisikö hänen valehdella että olen yhtä kaunis kuin (joku leikelty näyttelijä) ja olisiko se minusta uskottavaa, jos väittisi niin. Sanoin, että kyllä haluan olla kumppanille kauneimmaksi koettu, vaikka joku ns paperilla olisikin paremman näköinen. Idi-oottihan tuo oli.

Juuri näin. Mainiosti sanottu tuo, että haluaa olla kumppanille "kauneimmaksi koettu", eikä niin että aletaan taskulaskimien yms kanssa laskemaan. Tämä on juuri näin!! 🙌

Tunteettomilla trolleilla samoin kuin henkisen väkivallan käyttäjillä on muuten usein tuollainen logiikka, että he saavat sanoa ja loukata miten vaan, kun se on "kritiikkiä", taikka "totuutta" taikka "vitsailua." Heti kun tällaista ilmenee, se on merkki ihmisen ajattelemattomuudesta ja tunteettomuudesta, jos sydän olisi paikallaan, sellaista ei tapahtuisi, joten ...

"No eihän se minun mies maailman komein adonis ole, mutta rakastan häntä koska..."

Huomaatteko tätä edes?

No enpä ole huomannut.

Vierailija
68/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kommentin jälkeen lentäisi äijä veks. Miksi käyttäisin aikaani tuollaiseen idioottiin ja erityisesti henkilöön, joka arvottaa ulkonäön noin korkealle, tirsk

Vierailija
69/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, käteväähän tuo on siinä mielessä, että mies itse varoittaa sinua itsestään. Tuollaisista pysytään kaukana.

Vierailija
70/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko tätä edes?

Meillä on pitkä parisuhde ja yhä edelleen mies on minun mielestä maailman komein. Toiset saattavat olla asiasta eri mieltä, mutta he ovat väärässä.

Vierailija
71/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

When people show you who they really are, believe them.

Vierailija
72/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin että ”säkin olet ihan ok, mutta on niitä parempiakin, sommoro!”

Vierailija
73/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö valehdella? Ne miehet puhuu mitä ajattelee. Mielestäni se on hieno asia. Ovat rehellisiä miehiä.

Naisen pitää vastata samalla tavalla. Olet muuten ihan hyvä, mutta sulla on tosi ruma nenä, ikean kynämynä, haiset pahalle, karvainen pärse, et lähellekään yhtä hyvän näköinen kuin exäni.

Vierailija
74/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoon lankesitte tyhmät, tai halusitte jälleen päästä haukkumaan vakio kohdettanne.

Vierailija
75/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoon lankesitte tyhmät, tai halusitte jälleen päästä haukkumaan vakio kohdettanne.

Tunnistitko itsesi ketjusta?

Vierailija
76/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli provo tai ei, niin suurimmalla osalla naisista on vastaavia kokemuksia joten tietenkin tämä herättää keskustelua.

Vierailija
77/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Sanoin, että kyllä haluan olla kumppanille kauneimmaksi koettu, vaikka joku ns paperilla olisikin paremman näköinen.

Eli parasta mitä mies nyt sattui saamaan? Miksi naiset elää tuollaisessa fantasiassa, että mies kuvittelee naisystävän olevan kaunein nainen maailmassa?

Vierailija
78/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat kuin lapsia, ei mitään suodatinta ajatusten ja puheen välillä. Jotkut myös nauttivat ilkeilystä, kun siltä saa vallan tunnetta kun näkee toisen pahan mielen

Vierailija
79/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Sanoin, että kyllä haluan olla kumppanille kauneimmaksi koettu, vaikka joku ns paperilla olisikin paremman näköinen.

Eli parasta mitä mies nyt sattui saamaan? Miksi naiset elää tuollaisessa fantasiassa, että mies kuvittelee naisystävän olevan kaunein nainen maailmassa?

Emme kuvittele. Mutta pitääkö ihan kaikkea möläytellä ilmoille, jotta toinen pahoittaa varmasti mielensä?

Vierailija
80/99 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt haluan olla paras sille tietyööe miehelle. Kun noin on, ei tule tarvetta vaihtaa, kun vielä parempi tulee vastaan, koska sellaista ei ole.