Mikä vaivaa miehiä, jotka sanoo: "oot sä ihan nätti, mutta on niitä kauniimpiakin" tai
vastaavaa. "Olet muuten kaunis, mutta sulla on tuo pikkurilli vähän vino". Tällaista piilovittuilua ja sitten ihmetellään, kun nainen loukkaantuu muka kehusta. Kun ei kukaan ihminen ole oikeasti täydellinen. Niiden pumpattavien barbabojen myynti pitäisi kieltää.
Kommentit (99)
Olisiko miehen sitten ollut parempi sanoa naiselle suoraan että olet ruma?
Vai miten asian ilmoittaa naiselle jos sen kanssa ei halua mitää suhdetta?
Ai mikä vaivaa? No rehellisyys. Osa miehistä on tottunut puhumaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vai miten asian ilmoittaa naiselle jos sen kanssa ei halua mitää suhdetta?
Jos et ole naisesta kiinnostunut, sanot että et ole kiinnostunut. Ei sitä tarvi alkaa enempää selittelemään, ei varsinkaan haukkumalla ulkonäköä, vaikka syy olisikin siinä.
Mutta huomaa, että tuollaisia kommentteja heittelevät myös miehet, jotka ovat kertoneet naisille olevansa kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai miten asian ilmoittaa naiselle jos sen kanssa ei halua mitää suhdetta?Jos et ole naisesta kiinnostunut, sanot että et ole kiinnostunut. Ei sitä tarvi alkaa enempää selittelemään, ei varsinkaan haukkumalla ulkonäköä, vaikka syy olisikin siinä.
Mutta huomaa, että tuollaisia kommentteja heittelevät myös miehet, jotka ovat kertoneet naisille olevansa kiinnostuneita.
Vai ovatko he oikeasti kiinnostuneita?
Tuollaisten kommenttien heitto on pieni vihjaus siitä että ei olla kiinnostuneita vaikka nainen luulisi että se on kiinnostunut.
Eikös tämä ole jokin pelimies - metodi, joka yritetään saada naisia lyhyeen seksisuhteeseen? Jonnat ei muista, mutta olisko noin kymmenen vuotta sitten oli tämmönen pelimies-elämäntyyli hetken aikaa pinnalla, siis miehet opasti toisia miehiä siinä, miten erilaisilla keinoilla isketään naisia ja yksi oli tää, että sanotaan olevinaan ensin nätisti ja lauseen lopuksi rumasti, että naiselle jää paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai miten asian ilmoittaa naiselle jos sen kanssa ei halua mitää suhdetta?Jos et ole naisesta kiinnostunut, sanot että et ole kiinnostunut. Ei sitä tarvi alkaa enempää selittelemään, ei varsinkaan haukkumalla ulkonäköä, vaikka syy olisikin siinä.
Vai ovatko he oikeasti kiinnostuneita?
Tuollaisten kommenttien heitto on pieni vihjaus siitä että ei olla kiinnostuneita vaikka nainen luulisi että se on kiinnostunut.
No esim. minut pari kertaa treffaamani mies kutsui treffeille kotiinsa ja alkoi sitten muun keskustelun lomassa latelemaan näitä totuuksia. Miten tällainen pitäisi ottaa? Kutsuiko mies siis minut luokseen vain jotta voi kertoa, että minulla on liian pienet tissit enkä näytä mallilta? Köyhä elämä ihmisellä jos tuollaiseen käyttää aikaansa.
Heillä on huono itsetunto ja pieni pili. Se heitä vaivaa. Kokevat huonommuutta ja sitä helpottaa kun voi vähän sivussa huomautella muille. En kuuntelisi heiltä edes lausetta loppuun.
Tervettä kokemukseen perustuvaa vertailua. Jos on kauniimpia, niin on kauniimpia
Panomiehillä on eri tekniikkoja. Pelimiehet? Minulle tuntematon käsite.
Mistä tuommoisia mänttiä miehiä löytyy?
Koskaan ei kukaan ole noin typeriä minulle sanonut, paljon on tullut biletettyä ja paljon miehiä ravannut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuommoisia mänttiä miehiä löytyy?
Koskaan ei kukaan ole noin typeriä minulle sanonut, paljon on tullut biletettyä ja paljon miehiä ravannut.
Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Subjektiivisen näkemyksen kertominen on tietysti rehellistä, mutta ei kovin järkevää.
Viisas mies tämän tiedostaa, ja osaa pitää tietyt ajatukset siellä oman päänsä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tervettä kokemukseen perustuvaa vertailua. Jos on kauniimpia, niin on kauniimpia
Miltähän miehistä tuntuisi jos nainen treffeillä alkaisi kertoilemaan, että on sitä paremmankin näköisiä tullut tapailtua. Ja sängyssä vaikka heittäisi että edellisellä oli isompi. Sehän on vaan kokemukseen perustuvaa vertailua!
Tekisi oikein hyvää tuollaisille miehille, jos joku sanoisi vuorostaan heille oikein ilkeästi. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö valehdella? Ne miehet puhuu mitä ajattelee. Mielestäni se on hieno asia. Ovat rehellisiä miehiä.
Ei tarvitse valehdella, mutta ketä hyödyttää turha kritisoiminen?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen töksäyttely kuulostaa vähän autismin kirjolta, katsoisin karsaasti jos varsinaista aihetta ei olisi vihjaista itserakkauden paistamisesta, siihenkin voi langeta huomaamattaan.
Miestä vaivaa realismi jota naiset ei taas siedä. Pitää valehdella ja elää pumpulissa.
Ei tarkoita sitä että mies ei pitäisi sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen ihmetellyt samaa! Mulle eräs mies sanoi, että ''oot ihan nätti ja sillee ihan hoikka'', ekoilla treffeillä. Tämä ei liittynyt mitenkään keskusteluihimme, vaan tuli ihan puskista. Toinen mies taas haukkui ensimmäisellä näkemisellä unelma-ammattini ja kehotti menemään ''oikeisiin töihin''.
Näitä on tullut monta kertaa mietittyä, että onko kyse käytöstapojen puutteesta, kusipäisyydestä vai vaan yleisestä halusta kohentaa omaa pahaa oloa, epävarmuuksia. Ei tulisi naisena mieleenkään alkaa piilovittuilla, arvostella tai puhua negatiiviseen sävyyn uudesta tuttavuudesta. Olen näissä tapauksissa alkanut itsekin arvostelemaan miesten ulkonäköä, persoonallisuutta, älyykkyyttä yms. ja toimii aika hyvin. Monesti on tullut huomattua, että siellä egon alla onkin vain epävarma mieslapsi.
Tämä!!!!
Kasvatuksen ja käytöstapojen puutetta.
Siis olen ihmetellyt samaa! Mulle eräs mies sanoi, että ''oot ihan nätti ja sillee ihan hoikka'', ekoilla treffeillä. Tämä ei liittynyt mitenkään keskusteluihimme, vaan tuli ihan puskista. Toinen mies taas haukkui ensimmäisellä näkemisellä unelma-ammattini ja kehotti menemään ''oikeisiin töihin''.
Näitä on tullut monta kertaa mietittyä, että onko kyse käytöstapojen puutteesta, kusipäisyydestä vai vaan yleisestä halusta kohentaa omaa pahaa oloa, epävarmuuksia. Ei tulisi naisena mieleenkään alkaa piilovittuilla, arvostella tai puhua negatiiviseen sävyyn uudesta tuttavuudesta. Olen näissä tapauksissa alkanut itsekin arvostelemaan miesten ulkonäköä, persoonallisuutta, älyykkyyttä yms. ja toimii aika hyvin. Monesti on tullut huomattua, että siellä egon alla onkin vain epävarma mieslapsi.