Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko panna työpaikallasi työpäivän aikana?

Vierailija
28.01.2015 |

Ja kenen kanssa ja missä?

Itse olen koulussa töissä ja haaveilen seksistä miehen kanssa salaa tyhjässä luokassa.

Vähän klisee ehkä mut "toteutettavissa". :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin, joskus olen pannutkin. Sairaala. Virka-aikaan on vähän liikaa porukkaa talossa, mutta öisin ja viikonloppuisin on rauhallisempaa. Pitää tietysti olla koko ajan valmiina työntekoon, jos puhelin soi! Mutta nopeammin sitä silti on työpisteessä panopiilosta kuin jos herätetään keskellä yötä ihan unenpöppyräisenä.

Vierailija
22/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos halusta olisi kiinni, niin mieluusti kuksauttaisin jotain hyvännäköistä tyyppiä, joita ympärilläni liehuu. Mutta panisinko avoimessa torimökissä, jonka ohi lappaa koko ajan porukkaa? Juu en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Nykyisessä duunissa ei ole sellaista soppea missä pystyisi joten kuten salaa naida. Ei kyllä ole ketään kiinnostavaa miestäkään. Toimistohommissa olen.

Vierailija
24/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen perhepäivähoitaja ja kaikki lapset nukkuu päiväunet tai osaa ainakin pysyä nukkumishuoneessa kunnes tulen antamaan luvan nousta ylös.
Eli missä vain muualla kotonani. Ei vaatisi kuin vapaapäivän mieheltäni, on niitä joskus. Mutta en nyt tiedä olisiko se kovinkaan erikoista, oma koti kuitenkin..

Vierailija
25/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin iltavuorossa.

Vierailija
26/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen sen tehnytkin monta kertaa.

Rekkakuski

Vierailija
27/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pomon kanssa ku pääsis