Voisitko panna työpaikallasi työpäivän aikana?
Ja kenen kanssa ja missä?
Itse olen koulussa töissä ja haaveilen seksistä miehen kanssa salaa tyhjässä luokassa.
Vähän klisee ehkä mut "toteutettavissa". :D
Kommentit (27)
Siis jos halusta olisi kiinni, niin mieluusti kuksauttaisin jotain hyvännäköistä tyyppiä, joita ympärilläni liehuu. Mutta panisinko avoimessa torimökissä, jonka ohi lappaa koko ajan porukkaa? Juu en.
Ei voi. Nykyisessä duunissa ei ole sellaista soppea missä pystyisi joten kuten salaa naida. Ei kyllä ole ketään kiinnostavaa miestäkään. Toimistohommissa olen.
Helposti. Olen perhepäivähoitaja ja kaikki lapset nukkuu päiväunet tai osaa ainakin pysyä nukkumishuoneessa kunnes tulen antamaan luvan nousta ylös.
Eli missä vain muualla kotonani. Ei vaatisi kuin vapaapäivän mieheltäni, on niitä joskus. Mutta en nyt tiedä olisiko se kovinkaan erikoista, oma koti kuitenkin..
Voisin ja olen sen tehnytkin monta kertaa.
Rekkakuski
Ihan hyvin voisin, joskus olen pannutkin. Sairaala. Virka-aikaan on vähän liikaa porukkaa talossa, mutta öisin ja viikonloppuisin on rauhallisempaa. Pitää tietysti olla koko ajan valmiina työntekoon, jos puhelin soi! Mutta nopeammin sitä silti on työpisteessä panopiilosta kuin jos herätetään keskellä yötä ihan unenpöppyräisenä.