Laitan AV:lle nakukuvani
Kun olen saavuttanut tavoitevartaloni. Eli vielä viitisen kiloa rasvaa pois, jotta treenatut muotoni tulevat esille.
Arvioisin, että toukokuuhun mennessä ollaan jo aika veistoksellisessa olemuksessa. Arvioisin, että mitat on silloin 172cm/55 kg. Riippuu siitä, kasvaako lihasmassa vielä tällä treenillä.
Jos tähän pääsen, laitan tänne kuvan alastomasta vartalostani :)
Kommentit (13)
Teeppä se. Taidat tykätä kun M29 kertoo haluavansa panna veistoksellista persettäsi!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:19"]
Eli et koskaan.
[/quote]
Kateellinen? Tämä mimmi on nimittäin tehnyt niin ison työn lievästi ylipainoisesta sohvaperunasta hoikkaan varteen että tämä mitä on jäljellä, on läpihuutojuttu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:21"]
Teeppä se. Taidat tykätä kun M29 kertoo haluavansa panna veistoksellista persettäsi!
[/quote]
Mitä sitten? Ei hän minua tunne. Luuletko että kuva tulee naaman kera?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:22"]
Jos et kuitenkaan laittais.
[/quote]
Ei ole pakko katsoa :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:21"]
[/quote]
Mitä sitten? Ei hän minua tunne. Luuletko että kuva tulee naaman kera?
[/quote]
En luule, perse riittää :)
Laita se ennen kuva nyt ennenkuin on myöhäistä. Ei ole kyllä mun erektiot ollut 5 kilosta kiinni. Kuitenkin tosi hyvä idea ottaa vaaatteet pois :) Miten voi edes kiihottua jostain kuvasta, jota ei edes ole vielä otettu. Nyt saa apina kyllä kyytiä.
Älä laita ainakaan kuvaa.. Suominaisesta ei saa kaunista noilla kiloilla millään..
Miksi tänne, pervosetien ja teinipoikien kiitoradalle? Ota nätti kuva kivassa paikassa ulkona ja lähetä se esim. tänne:
Laita nyt niin sitten me kannustetaan sinua koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:21"]
[/quote]
Veistoksellinen takapuoli on tietysti esteettinen, mutta olen aina pitänyt siihen liittyvää yhdyntää luonnottomana.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:41"]
Miksi tänne, pervosetien ja teinipoikien kiitoradalle? Ota nätti kuva kivassa paikassa ulkona ja lähetä se esim. tänne:
[/quote]
Ei suomalaiset tämmöisistä tykkää. Kuvissa pitää naisilta näkyä nielurisat alakautta, ja miehillä pitää olla puolimetriset halot.
Eli et koskaan.