Rahkasmoothie - onko juotava heti...
... vai voiko sellaisen ottaa esim. töihin mukaan ja juoda välipalana muutaman tunnin päästä? Meneekö jotenkin huonoksi, huonon makuiseksi vai kuinkas?
Kommentit (11)
Mä teen yleensä edellispäivänä ja laitan jääkaappiin. Juon sitten ruokiksella.
Kyllä maitotuotteet kannattaa laittaa jääkaappiin. Eri asia on sitten iskukuumennetut
Jääkaapissa siis säilyttäisin =) mutta siellä ilmeisesti säilyy varsin mainiosti. Kiitos! =)
ap
mitä siihen tulee? mulla olis rahkaa :) ja jano...
Tietysti säilyy jääkaapissa! Itse teen aina rahkasmoothien kahdeksi aamuksi kerralla.
Minäkin teen illalla aamupalan valmiiks aina. Muuten on ollut hyvä mutta ananas-kiivi oli muuttunut kitkerän makuiseksi yön aikana, en tiedä kummasta johtui. Ananas oli tuoretta, tölkkiananas ei ainakaan oo kitkeröitynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:36"]Minäkin teen illalla aamupalan valmiiks aina. Muuten on ollut hyvä mutta ananas-kiivi oli muuttunut kitkerän makuiseksi yön aikana, en tiedä kummasta johtui. Ananas oli tuoretta, tölkkiananas ei ainakaan oo kitkeröitynyt.
[/quote] luin joskus että kiivin siemenet maistuvat halkaistuna vähän pippurilta. Tehokas sekoitin pistää varmasti siemenet muruiksi. Johtuisiko kitkerä maku siitä?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:36"]Minäkin teen illalla aamupalan valmiiks aina. Muuten on ollut hyvä mutta ananas-kiivi oli muuttunut kitkerän makuiseksi yön aikana, en tiedä kummasta johtui. Ananas oli tuoretta, tölkkiananas ei ainakaan oo kitkeröitynyt.
[/quote] luin joskus että kiivin siemenet maistuvat halkaistuna vähän pippurilta. Tehokas sekoitin pistää varmasti siemenet muruiksi. Johtuisiko kitkerä maku siitä?
[/quote]
Sekin voi olla mahdollista, heti juotuna se maku ei ehkä ole vain ehtinyt levitä siihen rahkaan! Minkään muun marjan tai hedelmän en oo huomannut tehneen samaa.
Onhan se aina parempaa mitä tuoreempaa on, mutta hyvin se säilyy. Ja kyllä se kaks tuntia kestäis vähän lämpimämmässäkin.
Säilyttäisitkö siis kylmässä vai lämpimässä?