Anna ja Sharon esittelevät pikkujoulumuotia vuonna 2009
Kommentit (32)
Anna on ihan lapsen näköinen!
No niin, arvasinhan että Anna kaunistelee totuutta omaksi hyväkseen. Hän ei pidä Sharonista, siitä kohtelu johtuu, eikä siitä että olisi tavannut vain ohimennen.
Annasta huomaa heti, että on juuret venäjällä :)
Jaahas no kylläpäs jäi Anna nyt valheesta kiinni, selkeesti on ollu Sharonin kans tekemisissä aiemminkin.
Oisitpa löytänyt tuon aiemmin!!! Vai pitäiskö tästä nostaa taas juttu? Helvetin Anna, mä niin tiesin että se ei oikeesti pidä Sharonista. Vaikka en mä ollut tuossa kummankaan puolella (vähemmän silti Annan)
Ei apua kuinka kauan oon lukenu blogeja jos muistan ajan kun toi tuli :DD
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:13"]
Anna on ihan lapsen näköinen!
No niin, arvasinhan että Anna kaunistelee totuutta omaksi hyväkseen. Hän ei pidä Sharonista, siitä kohtelu johtuu, eikä siitä että olisi tavannut vain ohimennen.
[/quote]
Tyypillistä käytöstä kun huomaa toisen olevan itseään kauniimpi.
Mun mielestä Sharon on tosi nättinä noissa kuvissa, Annasta en sano mitään......
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:18"]
Jaahas no kylläpäs jäi Anna nyt valheesta kiinni, selkeesti on ollu Sharonin kans tekemisissä aiemminkin.
[/quote]
Mistä te oikein päättelette, että ovat olleet tuolla kuvauksissa tekemisissä? Jututhan on jokaisesta erikseen, jokaisella on voinut olla oma kuvausaikansa (esim. Sharonilla ensin ja Annalla sen jälkeen, Annaa on meikattu silloin kun Sharonin kuvia on otettu) ja sitten on vaan joku 5 min sessio jossa on otettu yhteiskuva. En sen enempää puolustele kumpaakaan, mutta eihän tuollaisesta kuvasta nyt voi päätellä yhtään mitään tuttavuuden tasosta.
Joo ja toisaalta nää Sharonin väitteet että Anna ignooraa hänet. Vaikee kuvitella että tälläisessä kuvauksessa oltu silleen että Anna ei ois puhunu Sharonille ollenkaan.. taitaa Sharonkin vähän värittää näitä tarinoitaan
annan "ostoslakko" on kyllä ihan naurettava. ihan kun ei tuolla materiamäärällä tosiaan pärjäisi niin ettei oikeasti ostaisi uusia vaatteita ja asusteita. pystyisin omalla kämäisellä vaatekaappini sisällöllä toteuttamaan todellisen ostoslakon vaikka vuoden ajan! mutta olisi ollut mielenkiintoinen seurata annan ostoslakkoa, jos se olisi siis oikeasti toteutettu...