Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö virheen? Miten jatkan flirttailua tästä?

Vierailija
11.11.2021 |

Olen kiinnostunut eräästä naisesta ja hän tietää tunteistani. Seurustelimme tahoillamme silloin kun kerroin, eli mitään ei tapahtunut.

Nainen erosi hiljattain, minä kerroin rakastavani häntä, hän tunnusti rakastavansa minua, mutta hän halusi vähän aikaa toipua. Minä taas sanoin, että minun pitää hoitaa eroni loppuun. Sovimme, että katsotaan mitä tapahtuu.
Tunteet ovat voimakkaat ja hän on esim. sanonut että olin kuin ihme joka tuli hänen elämäänsä. Hän kutsuu myös minua rakkaakseen ja omaksi naisekseen. (Olemme siis naisia ja toistemme ensimmäinen naispuolinen rakkaus)

Nyt minä olen myös eronnut. Haluaisin edetä ja flirttailla ja ilmaista että olen valmis. Pelkään nyt että tein kuitenkin virheen omaa ujouttani.

Tämä keskustelu on viime päivien yritykseni. Vaikuttaako nainen ensinnäkin kiinnostuneelta, ja pilasinko itse jännitteen? En tiedä, miten etenisin tästä.

Keskustelemme englanniksi ja siksi pahoittelut käännöksistä :D

Eli:
Toissapäivänä nainen oli menossa kampaajalle ja laittoi minulle kuvan haluamastaan hiusmallista. Minä pyysin häneltä kuvaa lopputuloksesta. Hän lupasi sellaisen ja sanoi, että tarvitsi näille hiuksille minun hyväksyntäni.

Laitoin hänelle seuraavana iltana meemin intensiivisesti silmiin tuijottavasta tytöstä tekstillä "tytöt flirttailevat tuijottamalla sinua näin" ja naureskelin, että löysin tästä itseni.

Nainen vastasi nauruhymiöllä ja kysyi: "Mitä oikein teet?"
Sitten hän laittoi itsestään kuvan uusilla hiuksilla. Minä vastasin videolla, jossa nainen hieroo silmäänsä ja sanoo, että silmässäni on ollut koko päivän jotain jumissa, ja lopussa silmästä paljastuu teksti: "damn u cute".

Nainen vastasi: "Tuo video, LOL!!
(Minun nimeni), oletko taas valmis seurustelemaan?"
Johon vastasin vain nauruhymiöllä.

Seuraavaksi hän lähetti itsestään selfien kylpytakissa ja tekstin: "Olen sekoitus ranskalaista naista ja 10-vuotiasta poikaa"
Ja perään: "Sun profiilikuvasi on muuten upea"

Johon vastasin: "Kiitos, se oli ensimmäinen virallinen työkuvani. Tottakai mun piti laittaa tämä mekko X" (jonka ostimme tämän naisen kanssa yhteisellä shoppailureissulla kerran)
Nainen vastasi: "Tottakai (sydänhymiö)"

Perään lisäsin: "Sun profiilikuvasi on myös very love ja näytät tosi tyylikkäältä. Mun piti sanoa aiemmin mutta joskus mäkin saatan olla ujo ja olen nolostuttavan huono kohteliaisuuksissa (nauruhymiö)"

Perään hän sanoi: "Kiitos :) Sun pitäisi aina kertoa ajatuksesi. Ei voi jakaa liikaa"

Pelkään että tein virheen tunnustamalla, että olen huono kohteliaisuuksissa ja annoin epävarmat vibat. Pilasinko etenemisyrityksen? Miten voisin jatkaa tästä kevyellä flirttailulinjalla luontevasti ja vaikuttaako siltä, että nainen näyttää vihreää valoa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin lukemasta siinä vaiheessa kun ap sanoi, että he ovat molemmat naisia.

Niin minäkin.

Voi teitä. Keksikää joku freesimpi juttu.

Vierailija
22/72 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja kerran kun vielä olimme samassa maassa, hän myös heitti minulle vitsin, että tiesitkö, että nainen on kuin spagetti- straight until it gets wet. Ja kertoi nähneensä naisista seksiunia seuraavana aamuna, kun edellisenä iltana olin kertonut hänelle olevani bi.

Hän on hyvin suora ja rehellinen ja flirttaillut minulle paljon - jotenkin vain nyt kun on ns. tosi kyseessä niin ujostuttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja kerran kun vielä olimme samassa maassa, hän myös heitti minulle vitsin, että tiesitkö, että nainen on kuin spagetti- straight until it gets wet. Ja kertoi nähneensä naisista seksiunia seuraavana aamuna, kun edellisenä iltana olin kertonut hänelle olevani bi.

Hän on hyvin suora ja rehellinen ja flirttaillut minulle paljon - jotenkin vain nyt kun on ns. tosi kyseessä niin ujostuttaa.

Ap

Tuota.. Ja sinä mietit kehtaako laittaa hänelle viestiä että kaunis nainen?

Hän haluaa sinua. Siis haluaa. Osoita että sinäkin haluat häntä.

Vierailija
24/72 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuota.. Ja sinä mietit kehtaako laittaa hänelle viestiä että kaunis nainen?

Hän haluaa sinua. Siis haluaa. Osoita että sinäkin haluat häntä.

Olin teinistä asti saman miehen kanssa enkä osaa flirttailla. Varsinkaan naisen kanssa! :D

Ap

Vierailija
25/72 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 Mistä tuon surkean käännöksen alkuperäisversion löytää?

Vierailija
26/72 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Mistä tuon surkean käännöksen alkuperäisversion löytää?

Mun messenger-viesteistä ja päästä :D

Ap

Vierailija
27/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole ilkeä tyyppi joka tahallaan haluaa johtaa sinua harhaan, niin kyllä hän haluaa suhteen kanssasi.

Vierailija
28/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko aiemman puolisosi manipuloimalla ja "oikealla tavalla seksikkäillä" viesteillä? Olitteko aidosti toisistanne kiinnostuneita?

Tuntuu että egosi on suuressa roolissa tässä "suhteessa".

Vierailija
29/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko aiemman puolisosi manipuloimalla ja "oikealla tavalla seksikkäillä" viesteillä? Olitteko aidosti toisistanne kiinnostuneita?

Tuntuu että egosi on suuressa roolissa tässä "suhteessa".

Voi kunpa olisikin näin. Olen sokea flirttailulle, koska itsetuntoni on ollut umpisurkea. Enkä meinaa uskaltaa laittaa edes pieniä kohteliaisuuksia, koska pelkään torjuntaa ja päässäni on ajatusmalli "ei minusta kuitenkaan kukaan voi kiinnostua".

Meinasin pilata aikaisemman suhteeni angstaamalla kuinka hirveä ja ruma olen ja pelkäämällä, että mieheni löytää jonkun "paremman". Tämän asian kanssa teen nyt paljon töitä.

Ap

Vierailija
30/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja "sain" mieheni sillä tavalla että hän flirttaili minulle ja pyysi lopulta ulos. Minä olin haltioissani, että miten ihmeessä joku osoittaa minulle huomiota. Nyt kun pitäisi itse tehdä aloite, on hirveän vaikeaa, koska olen tottunut siihen että toinen lähestyy minua. En luota omaan vetovoimaani. Tai sitä nyt harjoittelen.

Tämä nainen piti itseään vakaasti heterona ennen kuin tapasi minut. Hän sanoi suoraan, että minä sain hänet ihan sekaisin. Ja en itse silloin flirttaillut hänelle, olimme vain normaalisti ystäviä. Joten vaikuttaisi siltä, että ainakin häneen minulla on jotain vetovoimaa, jos käsitys omasta identiteetistäkin meni uusiksi.

Ap

Vierailija
31/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta mitä tapahtuu, jos flirttailet takaisin? 

Pahimmassa tapauksessa hän sanoo että tulkitsit väärin ja vetäytyy, ja olette kavereita. Parhaassa tapauksessa hän lähtee mukaan. Mutta pahinta on jättää epäselviä signaaleja, muuten hän turhautuu ja etsii jonkun muun. 

Vierailija
32/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuntuu että teillä on kunnon vispilänkaupat menossa ja flirttiä ja kiinnostusta molemmin puolin kun jo sekaisin ollaan. Siitä vaan jatkat kai samalla linjalla ja etteköhän päädy yhteen siitä sitten. Onnea vaan!

Vierailija
33/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väitetty, että molemmista sukupuolista seksuaalisesti kiinnostuneet ovat usein epävakaita ja ailahtelevaisia persoonaltaan. M.O.T.

Vierailija
34/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuntuu että teillä on kunnon vispilänkaupat menossa ja flirttiä ja kiinnostusta molemmin puolin kun jo sekaisin ollaan. Siitä vaan jatkat kai samalla linjalla ja etteköhän päädy yhteen siitä sitten. Onnea vaan!

Kiitos kiitos! Mulla on ollut meidän ensitapaamisesta asti vahva intuitio, että me päädytään yhteen. En osaa selittää, en ole koskaan tuntenut tällaista. Ihastuksia mulla on ollut ennenkin, mutta tämä on jotain ihan erilaista. Minulla ja tällä naisella ei ollut romanttista kiinnostusta ensimmäisinä viikkoina, vain sellainen ihmeellinen magneettinen veto ja sielujen yhteys ja halusimme olla ihan koko ajan yhdessä.

Myös muutamat ystäväni alkoivat välittömästi vihjailla, että meistä tulee jotain, vaikka olivat nähneet meidät vasta kerran yhdessä.

Nainen on myös sanonut, ettei voisi elää ilman minua, ja siksi häntä välillä pelottaa ja ujostuttaa, että mitä jos väleillemme tapahtuu jotain. Tässä on jotenkin niin paljon menetettävää, että jokainen viesti on valtavan latautunut. On vaikea flirttailla kevyesti, kun keskenään sekoittuu hyvin vahva emotionaalinen yhteys ja seksuaalinen jännite. Välillä tuntuu, että molempia pelottaa tämä tunteiden voimakkuus, kun kumpikaan ei ole kokenut ennen vastaavaa. Ja siis kamaluudessaanhan tämä on myös tosi ihanaa. Mutta ehkä tuo, että tekee kevyestä flirtistä tavan, auttaa myös tekemään siitä normaalia ja kynnys madaltuu.

Ap  

Vierailija
35/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väitetty, että molemmista sukupuolista seksuaalisesti kiinnostuneet ovat usein epävakaita ja ailahtelevaisia persoonaltaan. M.O.T.

Mikäs siinä. Sitten ollaan yhdessä epävakaita :) 

Ap

Vierailija
36/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahinta mitä tapahtuu, jos flirttailet takaisin? 

Pahimmassa tapauksessa hän sanoo että tulkitsit väärin ja vetäytyy, ja olette kavereita. Parhaassa tapauksessa hän lähtee mukaan. Mutta pahinta on jättää epäselviä signaaleja, muuten hän turhautuu ja etsii jonkun muun. 

Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen, joka leikkisi tunteilla. Hän oli paljon varovaisempi tunteidensa tunnustamisessa kuin mikä ja oli tarkka siitä, että kummankaan vielä seurustellessa ei ylittänyt mitään rajoja. Pitää vaan luottaa että kyllä häntä kiinnostaa.

Ap

Vierailija
37/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt mitään virhettä. Jatka samaan malliin. Kehu hänen ulkonäköään. Kerro miten ikävä on jne.

Vierailija
38/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiitos! Mulla on ollut meidän ensitapaamisesta asti vahva intuitio, että me päädytään yhteen. En osaa selittää, en ole koskaan tuntenut tällaista. Ihastuksia mulla on ollut ennenkin, mutta tämä on jotain ihan erilaista. Minulla ja tällä naisella ei ollut romanttista kiinnostusta ensimmäisinä viikkoina, vain sellainen ihmeellinen magneettinen veto ja sielujen yhteys ja halusimme olla ihan koko ajan yhdessä.

Myös muutamat ystäväni alkoivat välittömästi vihjailla, että meistä tulee jotain, vaikka olivat nähneet meidät vasta kerran yhdessä.

Nainen on myös sanonut, ettei voisi elää ilman minua, ja siksi häntä välillä pelottaa ja ujostuttaa, että mitä jos väleillemme tapahtuu jotain. Tässä on jotenkin niin paljon menetettävää, että jokainen viesti on valtavan latautunut. On vaikea flirttailla kevyesti, kun keskenään sekoittuu hyvin vahva emotionaalinen yhteys ja seksuaalinen jännite. Välillä tuntuu, että molempia pelottaa tämä tunteiden voimakkuus, kun kumpikaan ei ole kokenut ennen vastaavaa. Ja siis kamaluudessaanhan tämä on myös tosi ihanaa. Mutta ehkä tuo, että tekee kevyestä flirtistä tavan, auttaa myös tekemään siitä normaalia ja kynnys madaltuu.

Ap  

Juurikin noin :) Kuulostaa että teillä on aika ihana juttu meneillään. Onnea matkaan!

Vierailija
39/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko

Vierailija
40/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juuri luin? Joko sulla on ihan liikaa aikaa tai ei ole kaikki muumit laaksossa.