Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö virheen? Miten jatkan flirttailua tästä?

Vierailija
11.11.2021 |

Olen kiinnostunut eräästä naisesta ja hän tietää tunteistani. Seurustelimme tahoillamme silloin kun kerroin, eli mitään ei tapahtunut.

Nainen erosi hiljattain, minä kerroin rakastavani häntä, hän tunnusti rakastavansa minua, mutta hän halusi vähän aikaa toipua. Minä taas sanoin, että minun pitää hoitaa eroni loppuun. Sovimme, että katsotaan mitä tapahtuu.
Tunteet ovat voimakkaat ja hän on esim. sanonut että olin kuin ihme joka tuli hänen elämäänsä. Hän kutsuu myös minua rakkaakseen ja omaksi naisekseen. (Olemme siis naisia ja toistemme ensimmäinen naispuolinen rakkaus)

Nyt minä olen myös eronnut. Haluaisin edetä ja flirttailla ja ilmaista että olen valmis. Pelkään nyt että tein kuitenkin virheen omaa ujouttani.

Tämä keskustelu on viime päivien yritykseni. Vaikuttaako nainen ensinnäkin kiinnostuneelta, ja pilasinko itse jännitteen? En tiedä, miten etenisin tästä.

Keskustelemme englanniksi ja siksi pahoittelut käännöksistä :D

Eli:
Toissapäivänä nainen oli menossa kampaajalle ja laittoi minulle kuvan haluamastaan hiusmallista. Minä pyysin häneltä kuvaa lopputuloksesta. Hän lupasi sellaisen ja sanoi, että tarvitsi näille hiuksille minun hyväksyntäni.

Laitoin hänelle seuraavana iltana meemin intensiivisesti silmiin tuijottavasta tytöstä tekstillä "tytöt flirttailevat tuijottamalla sinua näin" ja naureskelin, että löysin tästä itseni.

Nainen vastasi nauruhymiöllä ja kysyi: "Mitä oikein teet?"
Sitten hän laittoi itsestään kuvan uusilla hiuksilla. Minä vastasin videolla, jossa nainen hieroo silmäänsä ja sanoo, että silmässäni on ollut koko päivän jotain jumissa, ja lopussa silmästä paljastuu teksti: "damn u cute".

Nainen vastasi: "Tuo video, LOL!!
(Minun nimeni), oletko taas valmis seurustelemaan?"
Johon vastasin vain nauruhymiöllä.

Seuraavaksi hän lähetti itsestään selfien kylpytakissa ja tekstin: "Olen sekoitus ranskalaista naista ja 10-vuotiasta poikaa"
Ja perään: "Sun profiilikuvasi on muuten upea"

Johon vastasin: "Kiitos, se oli ensimmäinen virallinen työkuvani. Tottakai mun piti laittaa tämä mekko X" (jonka ostimme tämän naisen kanssa yhteisellä shoppailureissulla kerran)
Nainen vastasi: "Tottakai (sydänhymiö)"

Perään lisäsin: "Sun profiilikuvasi on myös very love ja näytät tosi tyylikkäältä. Mun piti sanoa aiemmin mutta joskus mäkin saatan olla ujo ja olen nolostuttavan huono kohteliaisuuksissa (nauruhymiö)"

Perään hän sanoi: "Kiitos :) Sun pitäisi aina kertoa ajatuksesi. Ei voi jakaa liikaa"

Pelkään että tein virheen tunnustamalla, että olen huono kohteliaisuuksissa ja annoin epävarmat vibat. Pilasinko etenemisyrityksen? Miten voisin jatkaa tästä kevyellä flirttailulinjalla luontevasti ja vaikuttaako siltä, että nainen näyttää vihreää valoa?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin lukemasta siinä vaiheessa kun ap sanoi, että he ovat molemmat naisia.

Sanna Marinin vanhemmatkin ovat ;)

Nimenomaan.

Vierailija
42/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että uskallat noin avoimesti ja rohkeasti tuntea rakkautta ja ottaa tilanteen vastaan, kun olet kuitenkin seurustellut miesten kanssa aiemmin. Minulla on vähän samanlainen tilanne siinä mielessä ,että pohdiskelen suuntautumistani ja hakeudunkin seksuaaliterapiaan kun en saa siitä selkoa enää sitä mitä ja ketä haluan. voisin kai kuvitella itseni asemaasi mutta aikamoiset defenssit kyllä luo päälle siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että uskallat noin avoimesti ja rohkeasti tuntea rakkautta ja ottaa tilanteen vastaan, kun olet kuitenkin seurustellut miesten kanssa aiemmin. Minulla on vähän samanlainen tilanne siinä mielessä ,että pohdiskelen suuntautumistani ja hakeudunkin seksuaaliterapiaan kun en saa siitä selkoa enää sitä mitä ja ketä haluan. voisin kai kuvitella itseni asemaasi mutta aikamoiset defenssit kyllä luo päälle siinä vaiheessa.

Samaistun tosi vahvasti. Ei ole helppoa saada selkoa! Hienoa, että olet hakeutunut pohtimaan itseäsi. Minäkin aloitin terapian uudestaan mm. näistä syistä ja siitä on kyllä ollut apua.

Huvittavaa, että olen teinistä asti ollut suuri seksuaalivähemmistöjen oikeuksien puolestapuhuja, kavereissani on enemmän ei-heteroita kuin heteroita ja olen aina tuntenut oloni lgbt-piireissä kummallisen kotoisaksi. Ja silti onnistuin huijaamaan itseäni. Olen aina vain ajatellut että no seksin ei varmaan kuulukaan tuntua miltään ja ehkä olen aseksuaali. Mulla on ollut aiemmin tosi vaikea kehosuhde ja olen inhonnut koskettamista, eli oli ns. helpompi vain sulkea seksuaalisuus kokonaan mielestä. Parisuhteessa ei näitä niin tule mietittyä. Eikä samaan tapaan pysty myöskään tutkimaan, kenestä tykkää (ellei ole avoimen suhteen ihminen - minä en ole).

On ihan valtavan upeaa tuntea tällaista vetoa jotain ihmistä kohtaan ja huomata että hänkin tuntee. Minusta tuntuu oikeasti kuin olisin herännyt syvästä unesta eloon. Ja tämä nainen on sanonut minulle samaa, että hän tuntee itsensä joskus uudeksi ihmiseksi, että hänessä palaa nyt jokin uusi liekki.

Ap

Vierailija
44/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tosi vahvasti. Ei ole helppoa saada selkoa! Hienoa, että olet hakeutunut pohtimaan itseäsi. Minäkin aloitin terapian uudestaan mm. näistä syistä ja siitä on kyllä ollut apua.

Huvittavaa, että olen teinistä asti ollut suuri seksuaalivähemmistöjen oikeuksien puolestapuhuja, kavereissani on enemmän ei-heteroita kuin heteroita ja olen aina tuntenut oloni lgbt-piireissä kummallisen kotoisaksi. Ja silti onnistuin huijaamaan itseäni. Olen aina vain ajatellut että no seksin ei varmaan kuulukaan tuntua miltään ja ehkä olen aseksuaali. Mulla on ollut aiemmin tosi vaikea kehosuhde ja olen inhonnut koskettamista, eli oli ns. helpompi vain sulkea seksuaalisuus kokonaan mielestä. Parisuhteessa ei näitä niin tule mietittyä. Eikä samaan tapaan pysty myöskään tutkimaan, kenestä tykkää (ellei ole avoimen suhteen ihminen - minä en ole).

On ihan valtavan upeaa tuntea tällaista vetoa jotain ihmistä kohtaan ja huomata että hänkin tuntee. Minusta tuntuu oikeasti kuin olisin herännyt syvästä unesta eloon. Ja tämä nainen on sanonut minulle samaa, että hän tuntee itsensä joskus uudeksi ihmiseksi, että hänessä palaa nyt jokin uusi liekki.

Ap

Kiitos ajatuksista! minäkin samaistun vahvasti kirjoittamaasi! ohhoh! olen aina tiennyt olevani muuta kuin täysin hetero mutta naissuhteita minulla ei ole koskaan ollut lukuunottamatta teininä koettua juttua tyttökaverin kanssa. olen seurustellut miesten kanssa ja haluan miehiä fyysisesti mutta psyykkinen ja emotionaalinen puoli kiikastaa heidän kanssaan. en luota omaan viehätysvoimaani heidän kanssaan. olen ollut lukemattomia kertoja ihastunut ja kaukorakastunut miehiin mutta iän myötä tämä suuntautuminen naisiin on alkanut tulla esiin. olen kai siis bi-seksuaali sitten. sitten vain miettimään millaisen suhteen haluaa muttei se ole niin että tekee tilauksen ja odottaa saapumista heh. kohtalolla on suuri merkitys. rakkaudelle pitää uskaltaa olla avoin ja ihan otan tässä vähän mallia siitä miten sinä ja ihastuksesi toimitte kun olette todella rakastuneita toisiinne, siltä se vaikuttaa. ja se on ihanin tunne maailmassa!

Vierailija
45/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos ajatuksista! minäkin samaistun vahvasti kirjoittamaasi! ohhoh! olen aina tiennyt olevani muuta kuin täysin hetero mutta naissuhteita minulla ei ole koskaan ollut lukuunottamatta teininä koettua juttua tyttökaverin kanssa. olen seurustellut miesten kanssa ja haluan miehiä fyysisesti mutta psyykkinen ja emotionaalinen puoli kiikastaa heidän kanssaan. en luota omaan viehätysvoimaani heidän kanssaan. olen ollut lukemattomia kertoja ihastunut ja kaukorakastunut miehiin mutta iän myötä tämä suuntautuminen naisiin on alkanut tulla esiin. olen kai siis bi-seksuaali sitten. sitten vain miettimään millaisen suhteen haluaa muttei se ole niin että tekee tilauksen ja odottaa saapumista heh. kohtalolla on suuri merkitys. rakkaudelle pitää uskaltaa olla avoin ja ihan otan tässä vähän mallia siitä miten sinä ja ihastuksesi toimitte kun olette todella rakastuneita toisiinne, siltä se vaikuttaa. ja se on ihanin tunne maailmassa!

Onneksi tämä nainen oli myös avoin miettimään identiteettiään. Hän oli kai kerran harrastanut seksiä naisen kanssa ja piti siitä, mutta ei ajatellut ennen minun tapaamistani, että se merkitsisi mitään. Taitaa olla aika yleistä. En minäkään ollut *ihan varma* suuntautumisestani ennen kuin tapasin tämän naisen. Rakastun aika harvoin. Ja lopultahan sitä rakastuu aina ihmiseen, ei sukupuoleen.

Luulen, että kun olin itse ensin käsitellyt identiteettiäni, minusta tuli avoimempi ja siksi tämän naisen kohdatessani olin jo avoin rakastumisen mahdollisuudelle. Eli nyt kun sinäkin teet tätä työtä, niin uskon, että se johtaa lopulta johonkin tosi hyvään, sillä avoimuus säteilee ulospäin ja se on tosi vetoavaa.

Paljon tsemppiä matkallesi. Kun on rehellinen ja avoin itselleen, syntyy hyvää, vaikka matka voi vaatia myös kipeiden asioiden läpikäymistä.

Ap

Vierailija
46/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi tämä nainen oli myös avoin miettimään identiteettiään. Hän oli kai kerran harrastanut seksiä naisen kanssa ja piti siitä, mutta ei ajatellut ennen minun tapaamistani, että se merkitsisi mitään. Taitaa olla aika yleistä. En minäkään ollut *ihan varma* suuntautumisestani ennen kuin tapasin tämän naisen. Rakastun aika harvoin. Ja lopultahan sitä rakastuu aina ihmiseen, ei sukupuoleen.

Luulen, että kun olin itse ensin käsitellyt identiteettiäni, minusta tuli avoimempi ja siksi tämän naisen kohdatessani olin jo avoin rakastumisen mahdollisuudelle. Eli nyt kun sinäkin teet tätä työtä, niin uskon, että se johtaa lopulta johonkin tosi hyvään, sillä avoimuus säteilee ulospäin ja se on tosi vetoavaa.

Paljon tsemppiä matkallesi. Kun on rehellinen ja avoin itselleen, syntyy hyvää, vaikka matka voi vaatia myös kipeiden asioiden läpikäymistä.

Ap

Kiitos kauniista sanoistasi ja ajatuksesta! Tällä matkalla olenkin ja teen töitä pikkuinen askel kerrallaan sen selvittämiseksi, että millaisen kumppanin haluan. Tai lähinnä valmistaudun olemaan avoin rakkaudelle jos ja kun se joskus kohdalleni vielä tulee. Olen aika vahvasti taas ihastunut tällä hetkellä erääseen mieheen, muttei siitä taida tulla mitään niin monista eri syistä,mutta tunne on aika ihana kyllä. Lapsellinen olo on, naurattaa koko ajan ja tuijotan hänen kuvaansa ja ajattelen koko ajan häntä jossain mieleni sopukoissa kunnes olen ihan väsynyt ja joudun vaihtamaan ajattelun kohdetta. kyllä kai olen siis myös heterosuuntautunutkin ja se tuntuu hyvältä myös.

olen vasta hakeutumassa seksuaaliterapiaan ja se on todella tärkeä asia minulle olen jo sentään nelikymppinen nainen. 

Kaikkea hyvää "teidän matkallenne" on sellainen fiilis kyllä että hyvältä jutulta vaikuttaa!

Vierailija
47/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää uskallatte pitää taukoa viestittelystä? Joskus ujostuttaa niin, että menee 4, 5 päivää ilman että kummastakaan kuuluu mitään. Ja sitten kun viestitellään, se on jotain tosi intensiivistä. Ehkä se on hyväkin, että tähti on rauhallinen, saa rauhassa pureksia tunteitaan ja erottuu se, mikä on todellista. Minä ajattelen häntä kyllä joka ikinen päivä, ja jos hän tuntee yhtä vahvasti, niin hänkin ajattelee.

Hän kerran linkkasi minulle Glass Animalsin biisin Heat waves ja sanoi kuuntelevansa sitä tosi usein, koska se saa hänet ajattelemaan minua. Biisissä lauletaan esim. että "Joskus ajattelen vain sinua, kesäkuun myöhäisiä iltoja/Viime yönä ajattelin vain sinua/Joskus laitan jotain telkkariin pyörimään jotta en ajattelisi sinua/Mutta tänä iltana näen Hollywoodissa vain heijastuksen meistä kahdesta"

Ap

Vierailija
48/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna jotenkin todella noloa toi viestittely sun osalta. Kuka laittaa jotain typeriä "tytöt flirttailevat näin"- tai "damn you're cute"-videoita? Tai itkunauruhymiöitä joka väliin.

N21

Vierailija
49/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna jotenkin todella noloa toi viestittely sun osalta. Kuka laittaa jotain typeriä "tytöt flirttailevat näin"- tai "damn you're cute"-videoita? Tai itkunauruhymiöitä joka väliin.

N21

Minähän kerroin, etten osaa flirttailla. :D

Tuo eka meemi liittyi meidän kahden inside-juttuun, kun minä kuulemma katsoin häntä kerran "jäisellä tuijotuksella" kulmien alta ja hän säikähti. Ja hän vitsaili, että älä sitten katso minua sillä suomalaisella katseella, hän ei kestä sitä. Tästä tuli meidän juttu.

Itkunauruhymiötä en käytä. Se on nolo munkin mielestäni :D

Ap

Vierailija
50/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21

mitä noloa siinä on? Flirttailu saa olla vähän hassua ja "noloa" jos tämä on yhteinen juttu. Se on hyvä jäänrikkoja.

Vierailija
51/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol

Vierailija
52/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta topiccia tämä yksi tänne vielä väsää, taitaa ehtiä vastapeluri löytää jo uusia partnereita nipun sillä välin kun tämä vaan jauhaa täällä yhtä ja samaa. 

Vierailija
53/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21

Haha tämä nauratti, tuli mielikuva jostain "tyylikkäästä" ja "coolista" yrityksestä flirttailla... Taitaisi jäädä vähän kylmäksi. Kuule parien keskinäinen kemia ja flirttailu on aina, enemmän tai vähemmän "noloa" - jos nyt flirttailusta jaksaa nolostua. Rakkaus näyttäytyy ulkopuolisille aivan käsittämättömältä sekoilulta, hermostuneelta hihitykseltä ja inside-läppien vyöryltä. Jos kaikkien ihmisten flirttailuviestit avattaisiin nettiin, veikkaisin ettei kenenkään viestit vaikuttaisi ulkopuolisista tyylikkäiltä tai salonkikelpoisilta. Ja se mitä kutsut noloudeksi, kertoo että siinä on järkeilyn sijaan tunnetta, eikä siinä sisällä olevia voisi kiinnostaa jonkun tuntemattoman ihmisen mulkoilut :D

Mielestäni AP sinulla on aivan upean kuuloinen juttu menossa. Sen perusteella kuinka kärsivällisesti olet jaksanut vastata myös keskusteluun tulleisiin vittuiluyrityksiin, vaikutat fiksulta ihmiseltä ja uskon että osaat kommunikoida myös tälle kaunottarellesi oikein ilman palstalaisten apua - luota itseesi! Mutta ymmärrän, että kun on isot tunteet pelissä ja vielä sanoit että itsevarmuuden kanssa kehitettävää, niin se ei ole ihan helppoa.

Sanon tämän nyt kaikella rakkaudella, sillä haluan rohkaista sinua koska tämä vaikuttaa oikeasti hyvältä jutulta: mutta olet antanut tässäkin keskustelussa niin monta esimerkkiä, jossa hän on suoraan ilmaissut todella monin eri tavoin tunteensa. Kysy armollisesti itseltäsi, että mikä riittää osoitukseksi siitä? Koska nyt kuulostaa siltä että etsit jatkuvasti uusia merkkejä, vaikka ne ovat suoraan edessäsi ilman etsimistä. Tämä on toki inhimillistä, mutta haluan vielä rohkaista sinua muistamaan, että niihin on lupa luottaa, niistä on lupa iloita. Sinulla lupa uskoa että hän oikeasti tarkoittaa sitä. Ja lopuksi, ehkä kaiken takana onkin vain sen oivaltaminen, että sinun on lupa ajatella itsestäsi niin, uskoa että sinusta todella ajatellaan niin.

Toivoit suoraa toimintaa, mutta voi olla ettei hän halua viestillä sopia niin isosta asiasta kuin seurustelu. Mutta näiden viestien perusteella sinulla on kaikki syy olettaa että hän tuntee samoin. Eli jatkaisin vaan tuota teidän hyvää flirttailua ja alkaisin pikkuhiljaa syventämään sitä, ehkä välillä myös puheluja jos niitä ei ole ollut? Osoittaisin selkeästi tunteeni ja viimeistään tapaamisessa ehdottaisin seurustelua. Ja on hienoa että olet työstänyt sitä omaa itsevarmuutta ja hakeutunut juttelemaan. Kunhan jatkat tahollasi myös itsestä huolta pitämistä, tässä on resepti upeaan juttuun! ❤

Vierailija
54/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Haha tämä nauratti, tuli mielikuva jostain "tyylikkäästä" ja "coolista" yrityksestä flirttailla... Taitaisi jäädä vähän kylmäksi. Kuule parien keskinäinen kemia ja flirttailu on aina, enemmän tai vähemmän "noloa" - jos nyt flirttailusta jaksaa nolostua. Rakkaus näyttäytyy ulkopuolisille aivan käsittämättömältä sekoilulta, hermostuneelta hihitykseltä ja inside-läppien vyöryltä. Jos kaikkien ihmisten flirttailuviestit avattaisiin nettiin, veikkaisin ettei kenenkään viestit vaikuttaisi ulkopuolisista tyylikkäiltä tai salonkikelpoisilta. Ja se mitä kutsut noloudeksi, kertoo että siinä on järkeilyn sijaan tunnetta, eikä siinä sisällä olevia voisi kiinnostaa jonkun tuntemattoman ihmisen mulkoilut :D

Mielestäni AP sinulla on aivan upean kuuloinen juttu menossa. Sen perusteella kuinka kärsivällisesti olet jaksanut vastata myös keskusteluun tulleisiin vittuiluyrityksiin, vaikutat fiksulta ihmiseltä ja uskon että osaat kommunikoida myös tälle kaunottarellesi oikein ilman palstalaisten apua - luota itseesi! Mutta ymmärrän, että kun on isot tunteet pelissä ja vielä sanoit että itsevarmuuden kanssa kehitettävää, niin se ei ole ihan helppoa.

Sanon tämän nyt kaikella rakkaudella, sillä haluan rohkaista sinua koska tämä vaikuttaa oikeasti hyvältä jutulta: mutta olet antanut tässäkin keskustelussa niin monta esimerkkiä, jossa hän on suoraan ilmaissut todella monin eri tavoin tunteensa. Kysy armollisesti itseltäsi, että mikä riittää osoitukseksi siitä? Koska nyt kuulostaa siltä että etsit jatkuvasti uusia merkkejä, vaikka ne ovat suoraan edessäsi ilman etsimistä. Tämä on toki inhimillistä, mutta haluan vielä rohkaista sinua muistamaan, että niihin on lupa luottaa, niistä on lupa iloita. Sinulla lupa uskoa että hän oikeasti tarkoittaa sitä. Ja lopuksi, ehkä kaiken takana onkin vain sen oivaltaminen, että sinun on lupa ajatella itsestäsi niin, uskoa että sinusta todella ajatellaan niin.

Toivoit suoraa toimintaa, mutta voi olla ettei hän halua viestillä sopia niin isosta asiasta kuin seurustelu. Mutta näiden viestien perusteella sinulla on kaikki syy olettaa että hän tuntee samoin. Eli jatkaisin vaan tuota teidän hyvää flirttailua ja alkaisin pikkuhiljaa syventämään sitä, ehkä välillä myös puheluja jos niitä ei ole ollut? Osoittaisin selkeästi tunteeni ja viimeistään tapaamisessa ehdottaisin seurustelua. Ja on hienoa että olet työstänyt sitä omaa itsevarmuutta ja hakeutunut juttelemaan. Kunhan jatkat tahollasi myös itsestä huolta pitämistä, tässä on resepti upeaan juttuun! ❤

Kiitos paljon kauniista sanoista! Olet ihan oikeassa siinä, että merkit on tosi hyvät. Ongelma on juuri oma hylkäämisen pelkoni, joka kumpuaa siitä, että minun on vaikea uskoa omaan riittävyyteeni.

Aion tänään laittaa jotain leikkisää mutta kuitenkin flirttailevaa viestiä ja katson mitä tapahtuu. Syteen tai saveen. Olen kyllä lukenut häntä ihan pieleen, jos hän torjuu.

Ap

Vierailija
55/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia mitä ihmettä? 😅 Kaksi aikuista ihmistä saa asiasta tehtyä näin hankalan. Tai oikeastaan sinä ap saat. Hänhän kysyi sulta asiaa jo suoraan. Mikset kerro hänelle, että kyllä, olet valmis ja haluat hänet? Miks pitää koittaa tulkita jotain viestejä ja yrittää flirtata kun teille kummallekin on annettu kyky kommunikointiin ja voitte puhua asiasta suoraan? Huoh.

Vierailija
56/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan "Olemme siis naisia ja toistemme ensimmäinen naispuolinen rakkaus)"... loppui minun lukemiseni...

Vierailija
57/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siia mitä ihmettä? 😅 Kaksi aikuista ihmistä saa asiasta tehtyä näin hankalan. Tai oikeastaan sinä ap saat. Hänhän kysyi sulta asiaa jo suoraan. Mikset kerro hänelle, että kyllä, olet valmis ja haluat hänet? Miks pitää koittaa tulkita jotain viestejä ja yrittää flirtata kun teille kummallekin on annettu kyky kommunikointiin ja voitte puhua asiasta suoraan? Huoh.

Mun mieleni on niin kielteiseen taipuvainen että pelkään hänen vitsailevan. Mutta nyt minun pitää yrittää päästää tästä yli ja laittaa itseäni myös alttiiksi.

Ap

Vierailija
58/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan äärimmäisen kiusallista luettavaa. Suurin virheesi todennäköisesti on ollut kahdenkeskisen viestittelynne jakaminen tänne kaiken maailman kansalle luettavaksi. Jos itse sattuisin vahingossa tällaisen löytämään niin se orastava suhde olisi siinä.

Kuuntele sitä toista osapuolta ja etene sen mukaan, äläkä nyt herran jumala jaa ja siteeraa niitä viestejä muille! Edes anonyymisti, ne ovat henkilökohtaisia ja tarkoitettu vain sinun silmillesi. Hieman kunnioitusta kehiin.

Vierailija
59/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Kiitos paljon kauniista sanoista! Olet ihan oikeassa siinä, että merkit on tosi hyvät. Ongelma on juuri oma hylkäämisen pelkoni, joka kumpuaa siitä, että minun on vaikea uskoa omaan riittävyyteeni.

Aion tänään laittaa jotain leikkisää mutta kuitenkin flirttailevaa viestiä ja katson mitä tapahtuu. Syteen tai saveen. Olen kyllä lukenut häntä ihan pieleen, jos hän torjuu.

Ap

Ymmärrän täysin. Toivottavasti saisit siihen terapiasta apua, koska se kyllä syö ihan hirveästi energiaa - kuten tässäkin huomaa, olet tavallaan jo elänyt päässäsi pakit, vaikkei niitä ole tullut tai tulisikaan. Ja kääntäen, vaikka pahimmassa tapauksessa tulisikin, niin murehtiminenhan ei estänyt sitä. Näissä asioissa kannattaa oikeasti mennä täysiä - meni sitten perse edellä puuhun tai saisi kaiken mitä on ikinä halunnut, murehtiminen ei koskaan ole hyvä. Mutta hyvin inhimillistä, ja kiva että olet lähtenyt työstämään.

Hyvä AP, kuulostaa hyvältä asenteelta😊 väitän että oot lukenut häntä oikein, että jos ei ole tarkoittanut niin on kyllä noilla puheilla johtanut harhaan! Mutta niin tai näin, lupaan että enemmän jää harmittamaan se ettei katsonut mitä jutusta tulee, kuin torjunta. Ensimmäisestä ei välttämättä pääse yli mutta torjumisesta aikanaan pääsee. Kaikkea hyvää AP sinne❤

Vierailija
60/72 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaan "Olemme siis naisia ja toistemme ensimmäinen naispuolinen rakkaus)"... loppui minun lukemiseni...

Ja niin vaan tällä sinä olet, 3 sivua myöhemmin :D