Rakastava Vittuilu
***Myös yksi suomalaisille parisuhteille tyypillinen piirre ei tule Yhdysvalloissa kasvaneelle Jasminille kysymykseenkään.
– Todella monilla suomalaisilla pareilla on synkkä huumorintaju. Suhteissa on paljon rakastavaa vittuilua, mutta olen itse aivan liian herkkä tuollaiseen!***
Iltalehdessä ollut USA-tyttö löytänyt jostain aivan jeeppisen termin . Eli siis harrastetaanko teillä rakastavaa vittuilua ??
Kommentit (126)
Ovat melko surullisia nämä pariskunat jotka harrastavat tätä. Ei kuulu rakastavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisella ei ole mitään tekemistä hyvän huumorin kanssa.
Tuosta kun ottaa pois huumorin, kyse on pelkästään vittuilusta. Ja mitä sitten huumori on kenellekin. Läheiseni puoliso harrastaa vittuilua, ja ehkä läheiseni osaa ottaa sen rakastavana, mulle tulee vain surku, kun on moisen kohteena jatkuvasti. Itse en kestä tuollaista kuunnella, saati että vittuilua viljelisin.
Just. Vittuilu on vittuilua eikä se muutu rakastavaksi tai välittäväksi mitenkään. Epäkunnioittavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasteta. Taustani vuoksi pidän vittuilua vain epäkunnioittavana lyttäämisenä. Onneksi puoliso on samoilla linjoilla.
Se on just vain tätä, kunnioituksen ja arvostuksen puutetta naamioituna kun loppuu kapasiteetti ja muuten keinot käsitellä asioita. Verbaalista lahjakkuutta voi varmaan muillakin keinoin osoittaa kun vittuilemalla.
Eipäs nyt yleistetä ja vedetä mutkia suoraksi. Leikkimielinen piruilu ei automaattisesti tarkoita kunnioituksen tai arvostuksen puuttumista, tiedän sen jo omakohtaisestikin. Se nyt vain on yksi huumorin muoto (yleistä esim. stand-up-tyyppisessä komediassa) ja voi kahden samanhenkisen ihmisen kesken ilmentää jopa välittämistä ja yhteenkuuluvuutta. Rajanveto voi toki
No olen huomannut, että nämä kovimmat "rakastavat vittuilijat" ovat kovin huonoja kestämäänja luokkaantuvat helposti, kun aiheet siirtyvät häneen.
Tässä aiheeseen sopiva paita https://www.hauskatpaidat.com/tuote/vittuilu-on-valittamista-t-paita/