mies on tullut kuntoilu-uskoon!
mieheni on täysin hurahtanut kuntoiluun ja fitness-kulttuuriin. Itse olen tavallinen "sohvaperuna", käyn kyllä lenkillä yms., mutta en ole koskaan ollut ns jumppatyttö, vaan ihan tavallinen tallukka. Nyt tuntuu, että olemme menossa ihan eri suuntiin elämässä ja että mies toivoisi minunkin alkavan treenata tms. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miten tällaisesta selvitään?
Kommentit (27)
No nin 22, onko siellä toinen uskis linkjoilla?
nosto
onko tästä fitnessbuumista tullut jo ihan jokin laajamittainen uskonto? Yhtäkkiä kaikkien pitäisi pumpata salilla, tai muuten kuolema koittaa. Tavallinen liikunta, mm reippaat tunnin kävelylenkit yli 5 krt viikossa ovat ihan turhia, niinkö?
ap
No eikö enää uusia näkökulmia tähän?
Ap
Tulee ehkä vähän myöhässä..
mutta olen sitä mieltä että salikuntoilu on parasta mitä voi itselleen tehdä,ei tarvitse käydä kuin 2-3 kertaa viikko,ei mitään rääkkiä, niin tekee itselleen palveluksen.Siinä saattaa kuluttaa muutaman kilon rasvaa ja näyttää paremmalta niinku sivutuotteena.
Kävelyllä ei lihaskuntoa ylläpidetä, tämä on varsinkin naisilla (joilla ei kummoista lihaskuntoa ole alunperinkään) todella tärkeää. Ei ole pakko käydä puntilla, mutta ehdottomasti kannattaa monipuolistaa tuota liikuntaasi. Miehesi miellyttäminen on sitten toinen juttu, mutta jos et edes itsesi takia ole valmis tekemään mitään, niin aika heikkoa on.