Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värisilmää omaavat: kylpyhuoneen saumalaastin väri

Vierailija
28.01.2015 |

Hei, millä värillä saumaisitte, kun kylppärin yläosa tulee valkoisella kaakelilla ja alaosa hyvin tummanruskealla (virallisesti hiekka, mutta varmaan aika märkä hiekka).

Valkoiset saumat ei oikein innosta, kun kaivovetemme on rautapitoista. Haluaisiko joku auttaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:11"]

Laatoita sillä tummalla laatalla suihkun kohta kokonaan alhaalta ylös saakka tai kokonainen seinä, niin voit siihen laittaa keskitumman sauman. Ja sitten ne vaaleat laatat sinne kohtaan mihin ei vesi räisky, niin voit laittaa niihin valkoisen sauman. Näin minä teen, kohta päästään laatoittamaan. Ja olisi tosiaan muodiltaan lähempänä tätä päivää kuin ysäriä. Minkä värinen on lattialaatta? Tovottavasti samanvärinen kuin se tumma seinälaatta. Olisi tyylikkäämpi kun olisi vain kahta väriä (minun mielestäni, kauneus ja tyylöikkyyshän on aina katsojan silmässä)

[/quote]

komppi tälle

[/quote]

Mun mielestä tuota tyyliä on ollut jo niin monta vuotta, että sekin alkaa varmaan menemään pikkuhiljaa ohi. Sinänsä se kai on tärkeintä että itte tykkää.

Vierailija
22/28 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:11"]

Laatoita sillä tummalla laatalla suihkun kohta kokonaan alhaalta ylös saakka tai kokonainen seinä, niin voit siihen laittaa keskitumman sauman. Ja sitten ne vaaleat laatat sinne kohtaan mihin ei vesi räisky, niin voit laittaa niihin valkoisen sauman. Näin minä teen, kohta päästään laatoittamaan. Ja olisi tosiaan muodiltaan lähempänä tätä päivää kuin ysäriä. Minkä värinen on lattialaatta? Tovottavasti samanvärinen kuin se tumma seinälaatta. Olisi tyylikkäämpi kun olisi vain kahta väriä (minun mielestäni, kauneus ja tyylöikkyyshän on aina katsojan silmässä)

[/quote]

komppi tälle

[/quote]

Mun mielestä tuota tyyliä on ollut jo niin monta vuotta, että sekin alkaa varmaan menemään pikkuhiljaa ohi. Sinänsä se kai on tärkeintä että itte tykkää.

[/quote] Niinpä, samaa mietin, että eikö toikin ole jo out. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan älä laita vaaleampaa harmaata saumaa kuin ruskean laatan väri. Meillä on kylppärin lattiat tummanruskeaa laattaa ja teimme sen mokan, että käytimme samaa harmaata saumaa kuin ko. kylppärin seinissä. Vaaleampi harmaa sauma tummanruskean laatan välissä saa sen laatan näyttämään pysyvästi likaiselta. Onneksi löytyi saumaväri, jolla sain vedettyä saumat antrasiitin värisiksi, jopas näytti hurjasti paremmalta.

Vierailija
24/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:54"] Vaaleanharmaa tai vaaleanruskea ehkä.. tumma sauma hyppii silmille vaaleasta laatasta.. [/quote] Itse asiassa ei hypi, kontrastit on joskus hyväksi. [/quote] Mielipidekysymys, minusta tämä ainakin näyttää keskeneräiseltä. http://www.domzpomyslem.pl/files/media/image/993/1485993/Rady%20lazienka/Alvhem%20(559).jpg

[/quote]

samaa mieltä.

Vierailija
25/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oma silmä muuta sano, niin varmin valinta on sauma mahdollisimman lähelle laatan väriä, eli sinun tapauksessa tumma ruskea sauma alas ja hyvin vähän harmaaseen taitettu valkoinen ylös. Ihan puhtaanvalkoista saumaa ei kannata valkoiselle laatallekaan laittaa, se ei vanhene kauniisti, vaan taittuu kellertävään. Ja ruskea-valkeayhdistelmään ei ainakaan harmaata saumaa, vaikka jonkun muun kuin laatan värin haluaisitkin.

Vierailija
26/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei noissa kuvissa kunnolla näkynyt mutta yläosa tuli vaaleilla roosalla ja alaosa ruskealla. Tuli kiva ysärikylppäri :-) 

Kiitos kommentoineille!

Vierailija
27/28 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialaatta on väriltään sama kuin tumma seinälaatta, pienempää vaan. Valkoista laattaa inhoan ylipäätään ja meillä on tarkoitus tehdä niin, että yläosaan tulee valkoista laattaa huomattavasti vähemmän kuin tummaa, koska kylpyhuoneemme on vinokatto ja jakaantuu siltä kohtaa. Fiksuin ja helpoin tällä kohtaa.

Tämän jälkeen alkaa saunalla remontti, sinne sitten ehkä tehosteseinää. Tosin muuallekin jotain muuta kuin valkoista. t: ap

Vierailija
28/28 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/pLFIjt

http://aijaa.com/mhqaOy

En ole ennen käyttänyt Aijaata, toivottavasti onnistuu. Näyttääkö kasarilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän