Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät kehu miesten ulkonäköä?

Vierailija
05.01.2015 |

Olen itse aina kehumassa muijan kauneutta, vaatetusta ynnä muuta. Tiedän myös itse olevani ihan hyvän näköinen. Harvemmin vain niitä kehuja kuulee. Mistä johtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:25"]

Olen itse aina kehumassa muijan kauneutta, vaatetusta ynnä muuta. Tiedän myös itse olevani ihan hyvän näköinen. Harvemmin vain niitä kehuja kuulee. Mistä johtuu?

[/quote]

No et kuitenkaan anna persettä niin miksi vaivautua valehtelemaan?

Vierailija
2/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:30"]

Millaisia ulkonäkökehuja miehet haluaisivat kuulla ap? Anna vinkkejä.

[/quote]

En ole ap, mutta mies kylläkin. Jotain tyyliin "Oletpas komea tänään ja blaa blaa..." tai "Hiuksesi näyttävät hyvältä". Ei sen pitäisi olla niin vaikeata.

[/quote]

Minä ainakin kehun sekä miehiä että naisia ilman taka-ajatuksia koska olen visuaalinen ihminen. Jos joku piristää päivääni niin en pidä pahana asiana kertoa siitä.

Olen tosin kylläkin huomannut että monet ihmiset pelästyvät ja hätkähtävät kehujani. Itse olen naisellisen näköinen nainen enkä näytä katurosvolta, narkilta tai ilotytöltä.

[/quote]

Minua ahdistaisi, jos joku tuttu tulisi iholle kehumalla ulkonäköäni. En pukeudu tai kampaa hiuksiani kehuja saadakseni ainakaan perheen ulkopuolisilta ihmisiltä.

Etkö sinä keksi kehuja niistä vaatimattomamman näköisistä ihmisistä? Pelkästään niistä, jotka "piristävät sinun päivääsi" ulkonäöllään?

[/quote]

Yritätkö provosoida? Mistä sinä tiedät mikä minun silmiäni ilahduttaa? Meillä taitaa olla hieman eri käsitys makuasioista ja niistähän ei kannata kiistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh kyllä mäki ainaki annan mieheni kuulla ihan usein että hän näyttää hyvältä :o 

Vierailija
4/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kehun, jään aina tuijottelemaan miestäni ja kysyn miten joku voi näyttää noin hyvältä. Yhä näiden 13 vuoden jälkeenkin ihmetyttää;)

Vierailija
5/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina kehunut miehiä, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa - sekä ulkonäöstä että osaamisesta. Jos olen sitä mieltä että on komea, niin miksen kertoisi sitä miehellekin? Ikinä ei ole kehuista pahastuttu, päinvastoin, piristystä huonommankin päivän varalle. :-) Liika kehuminen menee vähän överiksi, mutta kun tarkemmin alan miettimään niin joka päivä annan kehuja jostain asioista ihan normaalin keskustelun yhteydessä. Olen muutenkin sitä mieltä, että positiivinen asenne on aina hyväksi ja kaikesta "pahastakin" voi löytää jotain positiivista, mitä kehua. 

Vierailija
6/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehun. Mieheni on pitkä ja komea. Tumma tuuhea tukka ja tykkää pukeutua tyylikkäästi. Kehun!!! Itse ei kyllä minua kehu mistään!!! Kehuja saan muualta, joten enkai itsekään ihan tyylitön ole!

Vierailija
7/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun aina miestä, jota kohtaan minulla on tunteita ja jonka kanssa vähintään tapailen. Lisäksi, jos mies on puhunut kauniisti omasta ulkonäöstäni. Omaa miestäni kehun ulkonäöstä aika usein.

Vierailija
8/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:25"]Olen itse aina kehumassa muijan kauneutta, vaatetusta ynnä muuta. Tiedän myös itse olevani ihan hyvän näköinen. Harvemmin vain niitä kehuja kuulee. Mistä johtuu?
[/quote]
"muijasta" ja/tai sinusta. Enemmän kai naiset ymmärtävät kehua noin yleensä?

Vierailija
9/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avopuolisoni kyllä useinkin kehuu. Varmasti on paljon heitäkin, joilla se ei ole tapana, ehkä se on kodista ja/tai ystäväpiiristä opittu käyttäytymismalli?

Vierailija
10/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kehun kaikkia miehiä ja naisia tasapuolisesti. En nuoleskele ketään enkä liioittele kehuissa.
Miehelläni oli aivan hirveän huono otsetunto kun tavattiin ja hänen on vieläkin vaikea uskoa että pidän häntä komeana ja seksikkäänä.
Siksi häntä kehun vähän enemmän. Vaikka kaikki ovat kyllä totta mitä sanon. Ja miehellä on niin jumalaisen hyvä peppu että kehun sitä suunnilleen joka päivä ja vähän koskettelen ohi kävellessä. ;)

Vierailija
11/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun, jos mies näyttää hyvältä. 

Harva mies näyttää.

Vierailija
12/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:24"]

Minä kehun, jos mies näyttää hyvältä. 

Harva mies näyttää.

[/quote]

Miltäs itse näytät sen sotamaalauksesi alla huora? ;D

Vierailija
13/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun kun siihen aihetta. Miehet, joiden kanssa olen seurustellut ovat kyllä saaneet kuulla olevansa komeita, hyvännäköisiä ja kuumia :) Tietysti erikseen kehut esim. taidoista tai muista tekemisistä.

Vierailija
14/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei olisi pitänyt yleistää, mutta eivät miespuoliset kaverinikaan kovin usein kehuja juuri ulkonäöstään kuule. Ehkä jostain osaamisesta tai hauskuudesta, muttei koskaan ulkonäöstä. ap

Vierailija
15/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kehun. Sanon myös, jos joku vaate ei sovi ja kun hiukset on kynitty liian lyhyeksi, mikä rumentaa miestä.

Vierailija
16/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden ulkonäköä en kommentoi, miehelleni voisin sanoa muttei pukeudu oikein koskaan hyvin... Puku päällä tietty mainitsen jotain, mutten perusfarkku-lookia

Vierailija
17/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ulkonäkökehuja miehet haluaisivat kuulla ap? Anna vinkkejä.

Vierailija
18/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran Ramia on useesti vaimo kehunu, joten ei pidä yleistää.

Vierailija
19/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. En oikeastaan tiedä. Kaipa olen niin huono kehuja että pidän mielummin suuni kiinni.

Vierailija
20/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on ihana peppu ja sääret. Kehun aina kun näen ne ilkosillaan. Eli joka päivä. Hiplailenkin aina kun hän kulkee ohi. Hän tosin ei milloinkaan kehu minua, mutta ehkä minussa ei ole mitään kehuttavaa.