3 viimeistä nielemääsi ruokaa, juomaa muodostavat sen, mitä saat loppuelämäsi aika syödä tai juoda.
Miltä vaikuttaa? Minulla olisi aika epäterveellinen ruokavalio, koska siihen kuuluisi nakit ranskalaisilla perunoilla, Euro Shopper energiajuoma ja vesi. Niitä siis söin ja join minä lisäksi otin inhalaattorista keuhkoihin menevän astmalääkkeen, joka auttaa hengitystä helpottumaan.
Kommentit (111)
Pizza, punaviini, suolapähkinät, voisi tulla jonkinlaisia puutostiloja ja riippuvuutta jos pelkästään näillä olisi mentävä :P
Buranaa, bruchettaa, pepsimaxia
Kuolema korjaisi
Quesadilloja, vichyä ja perunoita kananmunakastikkeella. Vichyä voisin juoda loppuelämäni, mutta ruoat alkaisi tympiä aika nopeasti. Nuo molemmat on sellaisia, mitä syön ehkä kerran vuodessa.
hernekeitto, kaurapuuro, pastaa ja makkaraa
kahvi, mehu, tee
Kauhistus. Olut, vesi ja ruisleipä voilla ja juustolla. Kai näillä aika pitkäänkin eläisi, mutta keripukki tulisi ennen pitkää.
coca cola, suklaakakku ja pinaattiletut
Vettä, pähkinöitä ja lakupötkö. Enkä edes pidä lakusta, kunhan nyt jotain pientä makeaa itselleni äsken sallin. No enpä taitais kovin kauaa kitua.
Helevata. Ensi kertaa kokeilemaani kikherne-halloumikastiketta täysjyväriisillä (jotain meni nyt pieleen tai ei sitten ole ihan minun juttuni), maitoa ja vettä. Pahaan paikkaan osuisi ;D
Ruisleipä kalkkunaleikkeella ja oivariinilla, proteiinismoothie ja kiivi. Ei nyt ihan huonoin loppuelämän setti.
Maito, viili, omena.
Ainakin saisin kalsiumia. Ehkä hiukan yksitoikkoinen rv silti
Mynthonit, Bonbon Kaatissäkki ja Batteryn lemon-lime. Huh.
Teetä, hunajaa ja marmeladikarkkeja.
Jauheliha, pinaatti, siemennäkkäri. Jano voisi tulla.
Pepsi max, pähkinöitä, lihapata. Juoma ei ole paras mahdollinen valinta, mutta muuten noilla pärjäisi.
Kaurapuuroa ja itsetehtyä omenasosetta.
Tomaattikeitto, valkosipulileipä, salaatti. Aika vähälle jää proteiini.
Täytetyt tortillas, sienikeitto, appelsiinimehu
Miten nuo nyt laskisi... naudan pippuripihvit salaatin (jääsalaatti, tomaatti, kurkku, suolakurkku, paprika, oliivi, chili, aiolimajoneesi) kanssa, pepsi-maxia ja maustamatonta tuorejuustoa.
Jäisi hiilihydraatit vähiin.
Broilerin koipireittä, 3% juustokuutioita ja vitamiinijuomaa. Ei huono, vaikka kasviksia saattaisikin tulla ikävä.