3 viimeistä nielemääsi ruokaa, juomaa muodostavat sen, mitä saat loppuelämäsi aika syödä tai juoda.
Miltä vaikuttaa? Minulla olisi aika epäterveellinen ruokavalio, koska siihen kuuluisi nakit ranskalaisilla perunoilla, Euro Shopper energiajuoma ja vesi. Niitä siis söin ja join minä lisäksi otin inhalaattorista keuhkoihin menevän astmalääkkeen, joka auttaa hengitystä helpottumaan.
Kommentit (111)
Perunamuussia, pinaattilättyjä ja punajuurta
Monivitamiini, kahvi ja omenapiirakka. Kyllähän noilla elää.
Sokeriton kokis,italianpata ja maitosuklaa!
Hyi hitto,Italianpataa🤮Tein lasten toiveesta,itse en niin välitä. Syöhän sitä nälkäänsä mutta loppuelämä.. eih.
Makkarakeitto, ruisleipä juustolla ja vesi.
Vedellä, kaljalla ja ruisleivällä mentäisiin.
Mandariini
Vesi
Näkkileipä
Vähän tylsäksi kyllä kävisi.
Ruisleipä juustolla ja kinkulla, pizza, vesi. En tuota samaa pizzaa kyllä söisi edes kahta päivää, mutta jos se voisi olla eri täytteillä, niin se olis ihan kiva :D
Aika nestepitoista ollut viimeiset 3. Vishyä, kahvia ja maitoa. Kyllä nälkä tulisi.
Frettipaisti, kokonaisina paistetut pikkuperunat, parsakaali
Punaviini
Mustikkapiirakka
Pärjäisin kyllä, mutta kyllä tuohon jossain vaiheessa kyllästyisi.
Oli ihan taivaallista minestronekeittoa höystettynä turkkilaisella jogurtilla. Juomaksi vettä ja kahvit 👍 Voisin hetken näillä pärjätä.
Kahvia, tiramisua ja vaniljakermajäätelöä.
En valita! 😂
Pepsi Max,ruissipsit,kahvin makuinen protskuvanukas.
Kaipa noilla hengissä pysyisi mutta aika ankea loppuelämä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi, kahvi, maito ja kylmäsavulohi, pikku tomaatit , kurkku.
Siinä oli kuusi, ei kolme.
Äh, tyhmyyttäni käsitin kolme juomaa ja kolme syötävää.
Maito, lohi ja tomaatit, sitten on kai oikea vastaus.
Apua! Istuttiin just kahvilassa,join piparilaten ja söin vuohenjuusto bagelin sekä oton haukun miehen juustokakusta. Kyllä itku pääsisi,kun tuota komboa vetäisi aamupalaksi ja päivälliseksi seuraavat 50 vuotta 😅
Riisikakkuja, nakkeja, juustoa, banskua ja olutta.
Tonnikalapihvi, juureksia ja kaalia. Juomana vissyä.
Kaurapuuroa, vettä ja nuudelikeittoa, jossa vihanneksia ja lihaa.
Broileri-feta-salaatti, popcorn-suklaa ja kivennäisvettä. Voisi olla huonomminkin.
Americana ja kokis