Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvunvaraa ratsastussaappaille,

Vierailija
27.01.2015 |

minkä kokoiset ostaisit 13-vuotiaalle? Jalan koko nyt 38 mahtaakohan tuo tuosta paljon vielä kasvaa. Eli minkä koon ottaisit aika tyriille saappaille?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:36"]Tää on niin av:ta, käsketään ostaa kumisaappaita ja vaelluskenkiä, kun tyttö haluaa ja tulee saamaan ratsastussaappaat : ) No antaa olla, koitanpa selvittää muuta kautta. Kiitos osallistujille.
[/quote]
Kysyppä vaikka tyttäresi ratsastuksenopettajalta mielipidettä.

Vierailija
22/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:26"]Miksi sen saappaan tulee istua kuin hansikas?Ja todellakin ostan ainakin numeroa isommat, aiemmilla ratsastettiin 5 vuotta. Nuuka mikä nuuka.? [/quote] Et kai itsekään halua käyttää liian suuria kenkiä? Osta samantien liian iso kypärä kun halvalla saat

[/quote]

Kengät mielestäni on vähän eri asia, luistimet, monot ja laskettelumonot esim. mielestäni voi ja pitääkin olla isommat, niillähän ei kävellä. Ja lisäksi meillä ei todellakaan ole varaa joka vuosi noita kaikkia uusia, kenkiä on vähän pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:26"]Miksi sen saappaan tulee istua kuin hansikas?Ja todellakin ostan ainakin numeroa isommat, aiemmilla ratsastettiin 5 vuotta. Nuuka mikä nuuka.? [/quote] Et kai itsekään halua käyttää liian suuria kenkiä? Osta samantien liian iso kypärä kun halvalla saat

[/quote]

Kengät mielestäni on vähän eri asia, luistimet, monot ja laskettelumonot esim. mielestäni voi ja pitääkin olla isommat, niillähän ei kävellä. Ja lisäksi meillä ei todellakaan ole varaa joka vuosi noita kaikkia uusia, kenkiä on vähän pakko.
[/quote]
Niistä laadukkaista sopivan kokoisista nahkasaappaista saa vielä omansa pois kun myy jos jäävät pieneksi.. Liian suuret saappaat on ihan tuskaa siellä satulassa. Etenkin kun suuremmissa se varsi voi olla pidempi kuin numeron pienemmissä, jolloin se yläosa hankaa polvitaipeeseen kipeästi.
Lisäksi mm Facebookin hevostarvike kirpputoreilla liikkuu juurikin tuon kokoisia laadukkaita saappaita, miksi et katso sieltä?

Vierailija
24/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:31"]Niin mitä, eikö teidän lasten luistimissa ole villasukkavaraa? Varpaathan niillä reppanoilla jäätyy? [/quote] Onko sulla lenkillä villasukat jalassa?

[/quote]

Ootko ollut ikinä luistelemassa ilman villasukkia? Minä olen, kun lapsena oli liian pienet luistimet, ei sukka mahtunut. Ei mikään kiva kokemus, varpaathan siinä jäätyi.

Vierailija
25/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:31"]Niin mitä, eikö teidän lasten luistimissa ole villasukkavaraa? Varpaathan niillä reppanoilla jäätyy? [/quote] Onko sulla lenkillä villasukat jalassa?

[/quote]

Ootko ollut ikinä luistelemassa ilman villasukkia? Minä olen, kun lapsena oli liian pienet luistimet, ei sukka mahtunut. Ei mikään kiva kokemus, varpaathan siinä jäätyi.
[/quote]
Mä harrastan luistelua. Luistin istuu kuin sukka jalkaan, ei kiristä tai purista. Ja ei muuten jalat jäädy kun tarkoitus on niitä jalkoja liikutella..

Vierailija
26/26 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote]
Mä luistelen aina ilman villasukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän