Epäitsevarmuus pienistä rinnoista&seksikkyydestä(kuva)
http://omgsmallbaby.tumblr.com/
Liitteenä netistä etsittyjä kuvia, jotka vastaavat minun aa kokoisten rintojeni ulkonäköä/kokoa (samankokoiset kun ensimmäisessä kuvassa). En halunnut omasta vartalostani ottaa kuvaa, joten etsin materiaalia joka vastaa omaa vartalotyyppiäni :) Naiset ja miehet mitä mieltä olette? Kaikki rehelliset vastaukset tervetulleita. Itselläni tämä epäitsevarmuus seksikkyydestäni & naisellisuudestani alkoi vasta n. vuosi sitten kun sain kuulla että en saa lapsia,,jotenkin kadotin loputkin itsevarmuudet. Olen muuten nätti , hoikka 25 tyttönen. Haluan 100% rehellisiä vastauksia (ei trolleja kiitos)
Kommentit (113)
Paljon isommat kuin mulla. Itse olen ihan tyytyväinen omiini.
On kyllä pienet.
Eihän nuo paita päällä edes näy?
Minua ei kiihottaisi, mutta onhan niitä miehiä, jotka suorastaan tykkää pienistä tisseistä, mutta en tiedä tarkoittavatko nekään ihan noin pieniä.
noissa kuvissa näyttää jotenkin vielä isommilta :D
Haluan vastauksia varsinkin miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:52"]
On kyllä pienet.
Eihän nuo paita päällä edes näy?
Minua ei kiihottaisi, mutta onhan niitä miehiä, jotka suorastaan tykkää pienistä tisseistä, mutta en tiedä tarkoittavatko nekään ihan noin pieniä.
[/quote]
Sitten miinustetaan kun kertoo sen rehellisen mielipiteensä :D
Kyllä naisessa on seksikästä kun tissit pullottaa paidan alla. Ja noin pienet ei varmaan kauheasti pullota.
Mietin sanaa epäitsevarmuus...kuulostaa omituiselta. Onko sama kuin huono itsetunto pienistä rinnoista?
Kuule minulla kuppikoko 75 dd ennen kuin aloin odottaa lapsiani. Kolmen jälkeen viistävät nuo tyhjät pussit navan seuduilla, ovat kurjat urheillessa ja en koe olevani seksikäs alasti vaan liian suuressa nahassa. Sinun rintasi ovat todennäköisesti aina ryhdikkäät ja kimmoisat. Ole ylpeä niistä.
Olen todella pahoillani lapsettomuutesi vuoksi. Onneksi tässä maailmassa voi tulla äidiksi vaikka lasta ei itse voisi saada. Kaikkea hyvää sinulle
Ei pelkät tissit naisesta seksikästä tee. Älykäs, sensuelli ja hyvällä itsetunnolla varustettu viehkeä olento saa miehen kuin miehen varmasti koukkuun.
Ei niillä tisseillä nyt kovin paljon väliä ole jos nainen muuten on sopusuhtainen ja mukava. Ainakin minä hypistelisin mieluusti kuvassa olevien kaltaisia rintoja :)
Mies 25
Tiedäthän, että osa miehistä tykkää enemmän rinnoista ja osa on pyllyjen ja säärien perään enemmän. Pidä takamus kuosissa niin rinnoilla ei niin väliä ole!
Tämä johtuu varmasti kaikki siitä miten nykypäivänä hehkutetaan joka paikassa isoja rintoja ja silikoneja. Olen myös lukenut niin paljon keskusteluja kun miehet valittaa naistensa pienistä rinnoista. Ikinä en kuitenkaan itse leikkaukseen lähtisi .
Onko lapsettomuus ihan varma? Kohtu puuttuu? Munasarjat poistettu? Vai sanottu että raskautuminen voi olla vaikeaa?
Rehellinen miehen mielipide:
Oikein kauniit. Kiihottuisin :)
Saarnaan tässä vielä rehellisen mielipiteeni toisesta – tärkeämmästä – asiasta, joka ei ole sinun ulkonäkösi:
Älä hyvä ihminen jää vatvomaan tuota tissiasiaa. Ei ole mitään merkitystä jollakin kuppikoolla, paitsi sille tietylle tissipervoporukalle. Populaarikäsitys tuon porukan koosta = kaikki miehet. Todellisuudessa vain pienellä vähemmistöllä miehistä on litrahinkkifetissi. "Normi-Jamppa" pitää tisseistä kuin tisseistä, kunhan ne ovat terveet.
Tissien seksikkyyden juju piilee koon sijaan korviesi välissä, siellä tärkeimmässä sukupuolielimessä: ole ylpeä tisseistä, jotka sinulle on annettu. Jos itse opit tykkäämään tisseistäsi, ja osaat näyttää sen miehellekin, niin kyllä siitä normaali mies innostuu kovastikin (pun intended). Samoin jos itse opit pitämään itseäsi seksikkäänä, ja osaat näyttää sen miehellekin, niin mieshän on jo seitsemännessä taivaassa. Se on tälläista psykologiaa vain tämä koko juttu. Me miehet ollemme tässä kiihottumisasiassa vähän yksinkertaisia ja helposti ohjailtavissa, jos vain uskot itseesi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:48"]http://omgsmallbaby.tumblr.com/
Liitteenä netistä etsittyjä kuvia, jotka vastaavat minun aa kokoisten rintojeni ulkonäköä/kokoa (samankokoiset kun ensimmäisessä kuvassa). En halunnut omasta vartalostani ottaa kuvaa, joten etsin materiaalia joka vastaa omaa vartalotyyppiäni :) Naiset ja miehet mitä mieltä olette? Kaikki rehelliset vastaukset tervetulleita. Itselläni tämä epäitsevarmuus seksikkyydestäni & naisellisuudestani alkoi vasta n. vuosi sitten kun sain kuulla että en saa lapsia,,jotenkin kadotin loputkin itsevarmuudet. Olen muuten nätti , hoikka 25 tyttönen. Haluan 100% rehellisiä vastauksia (ei trolleja kiitos)
[/quote]
Kuule..ihan on hyvän kokoiset rinnat! :) Mä podin joskus teininä itsetunto-ongelmia pienistä rinnoista..ja nyt ne ovat 25:een ikävuoteen mennessä kasvaneet ihan riittävän isoiksi. En tiedä vieläkään kokoani, joku 80C-75D liivit menevät useimmiten päälle. Olen alkanut pitää pieniä rintoja kauniimpina kuin omiani. Olisi kiva kulkea ohuessa topissa ilman liivejä, ja tuntematta jatkuvaa vellomista ja painoa ja hölskymistä rintakehällä. Olisi kiva käyttää hurjan avonaisia paitoja paljastamatta silti rintavakoa (onneksi minulle ei kunnolla sellaista tulekaan kun hinkit ovat niin kaukana toisistaan). Istuvien ja oikein muotoilevien liivien löytäminen on näillä mun mitoilla todella hankalaa. Rintojen päältä 100cm ja alta 78cm. Kaikki liivit muotoilevat tissini tyhmän terävän näköisisi, tukea ei saa mistään ikinä tarpeeksi, kaarituet eivät ole koskaan tarpeeksi loivia vaan aina liian U-kirjainen muotoisia, ja kuppi ei ole koskaan tarpeeksi tasaisen litteä ja kasva lets suunbassa vaan kasvaa tilavuudeltaan suoraan eteenpän (en ymmärrä kenen rinnat muka työntyvät suoraan eteen?). Pienemmillä mitoilla löytyy aina nättejä ja kivoja liivejä. Pienten rintojen pitäisi tulla seuraavaksi muotiin. En ymmärrä mitä seksikästä on isoissa vellovissa taikinapalloissa rintakehällä. Kanna ylpeänä pienet tissisi ja ole ylpeä niistä!
T. kaksi melonia
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:21"]Tämä johtuu varmasti kaikki siitä miten nykypäivänä hehkutetaan joka paikassa isoja rintoja ja silikoneja. Olen myös lukenut niin paljon keskusteluja kun miehet valittaa naistensa pienistä rinnoista. Ikinä en kuitenkaan itse leikkaukseen lähtisi .
[/quote]
Ei johdu. Naisilla on aina ollut tissit ja useimmilla ne ovat isommat kuin nuo. Lisäksi naiset ovat korostaneet tissejään iät ja ajat. Paljon ennen kuin kukaan tiesi silikoneista.
Siinä olet oikeassa, että leikkaukseen ei ehkä kannata lähteä. Sinussa on varmaan muita hyviä puolia. Harva nainenkaan on täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:21"]
Vasemmanpuoleisesta sarjasta isommassa kuvassa olevat ovat kauniit, mutta vasemmalla ylhäällä kuvan hieman riippuvat ketunnokat kaipaisivat pientä treeniä. Jos olisit puolisoni, kaivaisin sinulle hienovaraisesti linkkiarkistosta naisten rintalihasten treeniohjeet ja kehuisin tulosta vuolaasti, kun jaksaisit hieman panostaa asiaan.
En pidä lainkaan suurista rinnoista, tuota kokoluokkaa hoikassa kropassa on valtavasti haluttavampaa kuin rasvavanne vyötäröllä. Isomman kuvan rinnoille kouluarvosanani 9-, ketunnokille 7½ ennen treeniä ja luultavasti sama 9- treenin jälkeen.
M40
[/quote] Minun tissini näyttävät joskus noilta "ketunnokilta" saunassa, mutta sitten ihan erilaisilta vähän viileämmässä, joten voi johtua lämpötilastakin, eikä välttämättä liity mitenkään siihen kuinka olisi rintalihaksia treenannut.
[/quote]
Kiitos infosta. Ketunnokat voivat olla ihan söpöt nekin, mutta jos yhtään mitään ei ole valmis tekemään rupsahtaneisuuden etenemisen hidastamiseksi, estämiseksi tai kehityksen kääntämiseksi päinvastaiseen suuntaan kiinnostukseni lopahtaa tähän asenteeseen naisen korvien välissä, ei niinkään niiden ketunnokkien takia. Asenne siis tärkeintä, oman kehonsa ja itsensä sekä kumppaninsa tietynlainen arvostaminen. Fitness-naisiin en ole koskaan kokenut vetoa. Tai yhdestä lapsuuden ihastuksesta tuli fitness-ope, mutta sitä en voinut silloin vielä tietää. Ylväästi kantoi kroppansa jo 8-vuotiaana tyttösenä.
40
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:21"]
Vasemmanpuoleisesta sarjasta isommassa kuvassa olevat ovat kauniit, mutta vasemmalla ylhäällä kuvan hieman riippuvat ketunnokat kaipaisivat pientä treeniä. Jos olisit puolisoni, kaivaisin sinulle hienovaraisesti linkkiarkistosta naisten rintalihasten treeniohjeet ja kehuisin tulosta vuolaasti, kun jaksaisit hieman panostaa asiaan.
En pidä lainkaan suurista rinnoista, tuota kokoluokkaa hoikassa kropassa on valtavasti haluttavampaa kuin rasvavanne vyötäröllä. Isomman kuvan rinnoille kouluarvosanani 9-, ketunnokille 7½ ennen treeniä ja luultavasti sama 9- treenin jälkeen.
M40
[/quote] Minun tissini näyttävät joskus noilta "ketunnokilta" saunassa, mutta sitten ihan erilaisilta vähän viileämmässä, joten voi johtua lämpötilastakin, eikä välttämättä liity mitenkään siihen kuinka olisi rintalihaksia treenannut.
[/quote]
Kiitos infosta. Ketunnokat voivat olla ihan söpöt nekin, mutta jos yhtään mitään ei ole valmis tekemään rupsahtaneisuuden etenemisen hidastamiseksi, estämiseksi tai kehityksen kääntämiseksi päinvastaiseen suuntaan kiinnostukseni lopahtaa tähän asenteeseen naisen korvien välissä, ei niinkään niiden ketunnokkien takia. Asenne siis tärkeintä, oman kehonsa ja itsensä sekä kumppaninsa tietynlainen arvostaminen. Fitness-naisiin en ole koskaan kokenut vetoa. Tai yhdestä lapsuuden ihastuksesta tuli fitness-ope, mutta sitä en voinut silloin vielä tietää. Ylväästi kantoi kroppansa jo 8-vuotiaana tyttösenä.
40
[/quote] Jos jollakin on jatkuvasti ketunnokat (eli siis eivät pahemmin muuta muotoaan lämpötilasta riippuen), niin voi olla että kyseessä on vain tissien luonnollinen muoto. Ja siihen ei välttämättä oikeasti mikään rintalihasten treenaaminen auta. On myös olemassa tubulaarisia tissejä, joihin ei auta kuin ainoastaan leikkaus. Loukkaantuisin syvästi jos joku lähtisi arvostelemaan minun asennettani, jos sattuisin omaamaan tuollaiset rinnat (edelleenkin, ovat kyllä kuumassa tuollaiset, mutta eivät muuten). Miltä sinusta tuntuisi jos omaisit jotenkin hassun näköisen peniksen, ja nainen vaatisi sinua tekemään asialle jotain? Sillekään kun ei välttämättä voi mitään. Joillakin naisilla tisseistä sitä paitsi tulee vielä hassumman näköset, jos treenaa kunnon rintalihakset. Tärkeintä on mielestäni että pitää ruokavaliostaan huolta ja liikkuu jonkin verran, mutta tuollaisiin yksityiskohtiin tarttuminen kuin tissit, on todella harmillista, ja etenkin sille naiselle. Saattaa olla, että noi isommassakin kuvassa olevat pyöreät rinnat ovat täysin erilaiset lämpimässä. Rinnat muuttavat muotoaan lämpötilan mukaan.
2