Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joopajoo, teki mieli vajota maan alle huoltomiehen tullessa

Vierailija
27.01.2015 |

No niin,edustin itseäni oikein tosissani tänään. Unohdin, että huoltomies kera jonkun ulkopuolisen reiskan olivat tulossa katsomaan parvekkeiden rännejä, niistä kun on vedet vuotaneet usealle parvekkeelle. No, olin kotona, istuin olohuoneen matolla pikkareissani juuri hiusvärin laittaneena folio päässä, muuta ei mulla sulouteni suojana ollutkaan. Katsoin puhelimella YouTubesta jotain videonpätkää napit korvilla ja nauroin. Ovikello soi ja melkein saman tien ukot avasivat oven, en ehtinyt reagoida mitenkään. Siinä mä istuin, folio päässä melkein alasti ja tuijotin äijiä.

Ihan hetkeen en taida liikkua ulkona valoisaan aikaan...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:57
[/quote]
"Nyt jo naurattaa mutta se harmittaa, että tyyppi ei palannut enää ja katolle jäi osa sammalista :("
:D Nauran täällä kaksinkerroin tälle :D

Vierailija
2/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran oli hämmentynyt huoltomies huoneeni ovella. Olivat soittaneet ovikelloa ja huikanneet kuulemma ovella. Ilmoittaneet etukäteenkin tulostaan, että käyvät mittaamassa huoneiden lämpötiloja. Minä olin unohtanut ja makasin krapuloissani x asennossa sängyssä. Heräsin vasta kun huoneen ovi aukesi. Hetken hämmennyksen ja selittelyn jälkeen mies sanoi, ettei siinä kauaa mene, mittasi parissa sekuntissa lämpötilan ja lähti pois. En saanut enää unta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai otit kiitokseksi joka reikään yhtä aikaa?

Vierailija
4/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusav-mamma foliohattu päässä:D

Vierailija
5/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla katseenkestävä kroppa? Huoltomiehet saivat vähän päivän piristystä :-D

Usko vaan huviksesi, että ne kaverit ovat työnsä puolesta nähneet vaikka mitä. Voi olla ettet päässyt edes top vitoseen.

Vierailija
6/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit pientä silmäniloa :) Älä moista häpeä.

Vierailija
7/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi folio olikin se juttu, joka nolottaa eniten :D Vaikken ole missikroppainen, niin oli niiden ukkojen katse mun makkaroiden sijaan kiinnittynyt tuohon hiton foliohattuun :D Umpihulluna mua varmasti piti!

Vierailija
8/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätä tilanteita varten siinä ovessa on se ketju, jota ei saa ulkoa päin avaimella auki.

Pistäisin vihaista palautetta huoltoyhtiöön, ei sitä nyt noin vaan lopsita tosten kotehin.

Tietysti jos et ole vihainen, niin se on sitten toinen juttu,

Vierailija
9/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:36"]

No toi folio olikin se juttu, joka nolottaa eniten :D Vaikken ole missikroppainen, niin oli niiden ukkojen katse mun makkaroiden sijaan kiinnittynyt tuohon hiton foliohattuun :D Umpihulluna mua varmasti piti!

[/quote]

Niin, kukaan mieshän ei tiedä, mistä naiset saavat niitä raitoja hiuksiinsa.

Vierailija
10/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkee paljon pahempaa kotona?

Vierailija
11/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota se on vuokrataloissa, kaikenmaailman reiskat marssii sisään, ei kiesus sentää.

Vierailija
12/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vihainen, oma mokahan tuo oli, kun unohdin noiden tulon! Ai hitsi, oon niin urpo :D

Vierailija
13/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin häpeästä :(

Vierailija
14/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne tunnista sua ulkona ilman foliota ja vaatteet päällä.

Vierailija
15/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:41"]No eihän ne tunnista sua ulkona ilman foliota ja vaatteet päällä.
[/quote]

Haha:D Onneksi mulla oli loistava valeasu siis !

Vierailija
16/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:37"]

Nätä tilanteita varten siinä ovessa on se ketju, jota ei saa ulkoa päin avaimella auki.

Pistäisin vihaista palautetta huoltoyhtiöön, ei sitä nyt noin vaan lopsita tosten kotehin.

[/quote]

Mistäs tiedät kuinka monta kertaa olivat soittaneet sitä ovikelloa? Ap.lla kun oli ne luurit korvilla...

Ihme tyyppejä olette, kun heti olette potkuja tai vähintään varoituksia hommaamassa ihmisille, jotka tekevät vain työtänsä. 

Useimmiten kuulee, että huoltomiehiä ei näy eikä kuulu, vaikka useean kertaan on pyydetty..

Vierailija
17/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran suihkussa, kun huoltomiehet tulivat omin päin sisään (en tietenkään kuullut ovikellon soittoa). Olin laittanut pyyhkeen pesuun ja suihkusta tullessa lähdin litimärkänä ja ilkosillani hakemaan puhdasta pyyhettä makkarista. Kolme remppamiestä nähdessäni olohuone-keittiössä jähmetyin paikoilleni. En edes tajunnut peittää kroppaani mitenkään:D Miehet käänsivät kohteliaina päät toisaalle ja huikkasivat reippaat hei:t. 

Vierailija
18/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysysyt notta värjätäänkö teidänkin päät samantien?

Vierailija
19/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeutuiko ne huoltomiehet? juoksi kirkuen pois?

av-mamma on jo mielikuvana kamala, oksetus

Vierailija
20/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Tuota, minä olen alalla (remonttipuolen huomenna, tehdään paljon taloyhtiöitä), jossa tehdään kartoituskierroksia koteihin. Asiasta ilmoitetaan hyvissä ajoin etukäteen, sen lisäksi ilmoitetaan, että ellei asukkaita ole kotona, tullaan yleisavaimella. Odotusaikana on pidetty n. minuutti. Valitettavasti ei voi 10 minuuttia tai enemmän odottaa, koska usein pitäisi 40 asuntoa päivässä kartoittaa. Jotkut vanhat ihmiset antavat luvan tulla suoraan avaimella, koska he eivät pääse nopeasti aukaisemaan.  Yleensä mennään järjestyksessä, joten suurin piirtein osataan sanoa tunnin tarkkuudella, moneltako tullaan. Osa haluaa olla kotona. Mutta tarkkaa aikaa ei voi sanoa; alkuperäiskuntoisissa riittää vain nopea vilkaisu, mutta jos on suuria remontteja tehty, se vie aikaa, koska näissä pitää ottaa huomioon vähän enemmän asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi