Otetaan kuva jääkaapin sisällöstä :) !
Kommentit (205)
Jooh kaikki jotain rikkaita ja terveellisesti syöviä. t yks jonka jääkaapis ei oo ku eineksiä ja alkoholia :D
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:42"]
Jooh kaikki jotain rikkaita ja terveellisesti syöviä. t yks jonka jääkaapis ei oo ku eineksiä ja alkoholia :D
[/quote]
Einekset ja alkoholihan on juuri niitä kalliita elintarvikkeita. T. opiskelija
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:01"]
Pahoitteluni epätarkasta kuvasta. Puhelimen kamera on surkea.
Ohoh ja linkki: http://aijaa.com/rQRYXc
[/quote]
Näyttää kivalta, kutsuvalta :). Taidat asua jossain muualla kuin Suomessa tai satut vaan ostamaan sellaisia tuotteita/merkkejä, mitä minä en. Jääkaappi näyttää silmääni erikoisen kapealta, mutta en olekaan mikään kodinkone-ekspertti.
Mitä (wokki)pannussa on?
[/quote]
Joo, Jenkeissä asutaan. Jääkaappi saattaa tosiaan olla vähän suomalaisia kapeampi, nyt kun tulit maininneeksi. Wokkipannussa on eilisen kasvis/jauheliha"kastikkeen" jämät.
[/quote]
Teflon-pannussa ei ole turvallista säilyttää ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:59"]
Miten voin siirtää kuvan lumia puhelimesta tänne?
[/quote]
Lähetä se itsellesi sähköpostina, lataa kuva aijaa.com -palveluun.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:59"]
Miten voin siirtää kuvan lumia puhelimesta tänne?
[/quote]
Lähetä se itsellesi sähköpostina, lataa kuva aijaa.com -palveluun.
[/quote]
Siis tietokoneella. Toki voit suoraan puhelimellakin mennä nettiin, jos netti riittää. Ja ladata sen puhelimella.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:31"]
[/quote]
no nyt en ymmärtänyt miks sulla on kahvia jääkaapissa ?
[/quote]
En minäkään ymmärrä. Vielä noin monta, eihän tuonne mahdu muuta.
[/quote]
Kahvi kannattaa säilyttää jääkaapissa. Säilyy aromit paremmin. :)
Höh, mä niin toivoin jotain kommentteja/valitusta/kehuja/kritiikkiä meidän jääkaapista! :D
T. 161 (Nuoren avoparin jääkaappi)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:15"]
No niin, laitanpa nyt sitten minäkin. Jokin saattaa olla hassussa paikassa ja niin pois päin mutta en alkanut nyt järjestellä kaapin sisältöä erikseen tätä varten =D Taloudessa asuu kaksi aikuista ihmistä.
[/quote]
Noi kurkkupurkit on hemmetin käteviä mihin ei tarvitse miestä avaajaksi.
[/quote]
Eikö teillä ole Saarioisten purkinavaajaa?
Ihmiset ei nykyään näköjään ymmärrä mitä kuuluu säilyttää jääkaapissa. Kaikki, mikä ei ole kaupassa kylmässä ei myöskään kotona tarvitse olla jääkaapissa kuten: tomaatit, linssit, banaanit, leipä, hedelmät, avaamattomat piltti-purkit, kananmunat. Se on epätaloudellista, kun jääkaappi hurisee täysillä, kun siellä on niin paljon kaikkea turhaa. Varsinkin ap:n kuvassa oli tosi paljon sellaista, jota ei todellakaan tarvitse jääkaappiin laittaa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:19"]
Kyllä. Minä syön rahkaa. Minä tiedän että rahka on terveellistä. Lehdessä on sanottu. En tiedä ruoasta mitään mutta kun on sanottu että rahka on terveellistä niin minä sitä syön.
[/quote]
pienen vauvan kanssa ei ehdi aina laittaan ruokaa, rahka on helppo syödä nopeasti
ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Ei kahvia jääkaappiin! Ja noi makaronit laitoit varmasti vain aiheuttaaksesi yleistä hämmennystä?
Melkein kaikilla on Srirachaa! :)))