Otetaan kuva jääkaapin sisällöstä :) !
Kommentit (205)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:02"]
Ap aloittaa..
[/quote]
Jääkaapin ovessa ei kannata pitää maitoja, koska se on jääkaapin lämpimin paikka ja silloin maidot saattavat pilaantua nopeammin. Tuonne ylätasolle ne kannattaa laittaa.
[/quote]
Jaa sotkemaan koko jääkaappi maitoon vai?
[/quote]
Ai miten niin? Mulla ainakin on maidot ylätasolla, pystyssä, ei ne sotke siellä yhtään mitään. Ja Ap:lla näyttää olevan noita korkillisia, joten eikös niiden pitäisi pysyä kiinni? Mulle ihan sama miten kukin toimii, annoin vain neuvon, joka on ihan yleisesti tiedossa.
Ei ole vielä tullut opiskelijan kaappia, jossa vaan palaa valo. Tai ei varmaakaa edes se valokaa pala.
Hei, ap, kiva aloitus! Olisi kiva nähdä muidenkin (oikeita) jääkaapin sisältöjä.
Jääkaapissa hyvää käyttämätöntä tilaa kahville, elovenalle, makaronille, rusinoille, mausteille.... 21
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:31"]
[/quote]
alkkis bongattu
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:25"]
Ei todellakaan kannata laittaa maitoja jääkaapin ylähyllylle! Eikä oveen. Ne ovat jääkaapin lämpimämmät paikat varsinkin juuri tuollaisessa jääkaapissa jossa ei ole puhallinta. Kyllä on tietämäntä porukkaa täällä, pitän asiaa itsestäänselvyytenä. Tuossa kuvan jääkaapissa voi hyllyjen paikkaa vaihtaa että maidot saa oikeaan lämpötilaan.
Lukekaa vaikka tästä ohje nro. 1
[/quote]
Ei tuossa sanottu ettei maitoja ylähyllylle, vaan ei oveen. Osaatko lukea?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:38"]Mitä seuraavaksi? Kuva viinakaapista? Herkkukaapista?
[/quote]
joo, herkkukaappi ois hyvä!
http://aijaa.com/mxKU33
21:n jääkaappi "normaalitilassa", nyt se on vielä joulun jälkeisessä ähkyssä. Saatiin se 70 euron lahjakortti...
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:38"]Mitä seuraavaksi? Kuva viinakaapista? Herkkukaapista?
[/quote]
Ehdottomasti herkkukaappikuvia!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:25"]
Ei todellakaan kannata laittaa maitoja jääkaapin ylähyllylle! Eikä oveen. Ne ovat jääkaapin lämpimämmät paikat varsinkin juuri tuollaisessa jääkaapissa jossa ei ole puhallinta. Kyllä on tietämäntä porukkaa täällä, pitän asiaa itsestäänselvyytenä. Tuossa kuvan jääkaapissa voi hyllyjen paikkaa vaihtaa että maidot saa oikeaan lämpötilaan.
Lukekaa vaikka tästä ohje nro. 1
[/quote]
Ainakin täältä löytyy jääkaappi missä maidot eivät mahdu olemaan kuin kallellaan hyllyillä tai pystyssä ovessa. Ja kun paikallisen lähikaupan maidoista suurimmassa osassa ei ole kierrekorkkia niin mitä suosittelet? Annan maidon valua jääkaapin pohajalle? Säilytän pöydällä? Kaadan jämät erillisiin laseihin (koska luonnollisesti tuo vesikannukin on liian korkea..)?
[/quote]
Kannattaa kokeilla Rainbow:n kauramaitoa. Se on pajon parempaa kuin Oatly ja halvempaakin!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:34"]
Ei ole vielä tullut opiskelijan kaappia, jossa vaan palaa valo. Tai ei varmaakaa edes se valokaa pala.
[/quote]
Mä olen opiskelija. Ylähyllyllä itetehdyt lihapullat. :) -16
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:19"]
Kyllä. Minä syön rahkaa. Minä tiedän että rahka on terveellistä. Lehdessä on sanottu. En tiedä ruoasta mitään mutta kun on sanottu että rahka on terveellistä niin minä sitä syön.
[/quote]
pienen vauvan kanssa ei ehdi aina laittaan ruokaa, rahka on helppo syödä nopeasti
ap
[/quote] noissa maustetuissa rahkoissa voi pahimmillaan olla jopa 7 palaa sokria tai sitten aspartaamia. Skyr ei tosin erittele sokerin määrää tuoteselosteessa vaan kertoo vain hiilihydraatit...kertoo jo jotain.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:19"] Kyllä. Minä syön rahkaa. Minä tiedän että rahka on terveellistä. Lehdessä on sanottu. En tiedä ruoasta mitään mutta kun on sanottu että rahka on terveellistä niin minä sitä syön. [/quote] pienen vauvan kanssa ei ehdi aina laittaan ruokaa, rahka on helppo syödä nopeasti ap [/quote] noissa maustetuissa rahkoissa voi pahimmillaan olla jopa 7 palaa sokria tai sitten aspartaamia. Skyr ei tosin erittele sokerin määrää tuoteselosteessa vaan kertoo vain hiilihydraatit...kertoo jo jotain.
[/quote]
Eiköhän ap ole tarpeeksi aikuinen itse päättämään, mitä syö.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:19"] Kyllä. Minä syön rahkaa. Minä tiedän että rahka on terveellistä. Lehdessä on sanottu. En tiedä ruoasta mitään mutta kun on sanottu että rahka on terveellistä niin minä sitä syön. [/quote] pienen vauvan kanssa ei ehdi aina laittaan ruokaa, rahka on helppo syödä nopeasti ap [/quote] noissa maustetuissa rahkoissa voi pahimmillaan olla jopa 7 palaa sokria tai sitten aspartaamia. Skyr ei tosin erittele sokerin määrää tuoteselosteessa vaan kertoo vain hiilihydraatit...kertoo jo jotain.
[/quote]
Eiköhän ap ole tarpeeksi aikuinen itse päättämään, mitä syö.
[/quote] tottakai, mutta huvitti tuo komennti "lehdessä on sanottu että rahka on terveellistä" todella mustavalkoista ajattelua.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:49"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:19"] Kyllä. Minä syön rahkaa. Minä tiedän että rahka on terveellistä. Lehdessä on sanottu. En tiedä ruoasta mitään mutta kun on sanottu että rahka on terveellistä niin minä sitä syön. [/quote] pienen vauvan kanssa ei ehdi aina laittaan ruokaa, rahka on helppo syödä nopeasti ap [/quote] noissa maustetuissa rahkoissa voi pahimmillaan olla jopa 7 palaa sokria tai sitten aspartaamia. Skyr ei tosin erittele sokerin määrää tuoteselosteessa vaan kertoo vain hiilihydraatit...kertoo jo jotain. [/quote] Eiköhän ap ole tarpeeksi aikuinen itse päättämään, mitä syö. [/quote] tottakai, mutta huvitti tuo komennti "lehdessä on sanottu että rahka on terveellistä" todella mustavalkoista ajattelua.
[/quote]
Eihän se ollut edes apn kommentti.
Hyvän näköisiä, minun jääkaapiksi ap:lta puuttuu voi, oliiviöljy tai rasva. Lihojakaan en nähnyt. Tähän aikaan viikosta on enemmän rasioita, kun on valmistetut ruoat. Oma on harvoin noin siisti tai tyhjä. Noiden määrä maitoa tarkoittaisi, että kohta pitäisi olla kaupassa.
Pahoittelen kuvattomuutta, kamera appsi katosi kännykästä, enkä ole ehtinyt päivittää.
Niin ja minusta maidot kuuluu ylähyllylle pystyssä, koska siellä on se jäähdytin. Käytännössä kai sinne aina, missä on tilaa.
http://aijaa.com/Q62se3
[/quote]
no nyt en ymmärtänyt miks sulla on kahvia jääkaapissa ?