Otetaan kuva jääkaapin sisällöstä :) !
Kommentit (205)
Kyllä. Minä syön rahkaa. Minä tiedän että rahka on terveellistä. Lehdessä on sanottu.
En tiedä ruoasta mitään mutta kun on sanottu että rahka on terveellistä niin minä sitä syön.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:02"]
Ap aloittaa..
[/quote]
Jääkaapin ovessa ei kannata pitää maitoja, koska se on jääkaapin lämpimin paikka ja silloin maidot saattavat pilaantua nopeammin. Tuonne ylätasolle ne kannattaa laittaa.
En viitsi. Minulla ei ole kaapissa muuta kuin juustoa, voita ja kalanmaksaöljypullo.
Tässä olis oma, mitä mieltä.
http://www.trashitman.com/img/Germ-Infested-Hoarders-Apartment.jpg
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:20"]
Ap aloittaa..
[/quote]
Jääkaapin ovessa ei kannata pitää maitoja, koska se on jääkaapin lämpimin paikka ja silloin maidot saattavat pilaantua nopeammin. Tuonne ylätasolle ne kannattaa laittaa.
[/quote]
Jaa sotkemaan koko jääkaappi maitoon vai?
Hyvä kun muistit ottaa kaljat ja suklaat keittiön pöydälle ennen kuvaamista.
Ei todellakaan kannata laittaa maitoja jääkaapin ylähyllylle! Eikä oveen. Ne ovat jääkaapin lämpimämmät paikat varsinkin juuri tuollaisessa jääkaapissa jossa ei ole puhallinta. Kyllä on tietämäntä porukkaa täällä, pitän asiaa itsestäänselvyytenä. Tuossa kuvan jääkaapissa voi hyllyjen paikkaa vaihtaa että maidot saa oikeaan lämpötilaan.
Lukekaa vaikka tästä ohje nro. 1
Eikös avokadosta ole sanottu, ettei kannattaisi säilyttää jääkaapissa? Myös (varsinkin puolikasta!) banaania ihmettelen.
Muistaako joku milloin Viipaleita-blogissa otettu se Mummeliisan jääkaappikuva? Se olisi mahtava lisä tähän ketjuun. Ruokaa oli enemmän kuin meillä menee koko kuussa ja silti seuraavana päivänä Mummeliisa kuvasi "lisäostokset".
Tossa mun huonolla puheimen kameralla otettu. Kaikki ei näy tunnistettavasti. Hedelmät säilytän huoneenlämmössä. Asun yksin. Tossa on ruokaa ainakin kahdelle päivälle.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:24"]Hyvä kun muistit ottaa kaljat ja suklaat keittiön pöydälle ennen kuvaamista.
[/quote]
En oo ap mutta kaikki ei juo kaljaa tai syö suklaata. Ja itselläkin istuu jääkaapissa varmaan kymmenen rahkapurkkia eikö kiinnosta pätkääkään vaikka olisivat kuinka epäterveellisiä koska ne on herkkua.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:18"]
Eikös banaanit pilaannu nopeammin jääkaapissa?
[/quote]
joo, ne on paremman makuisia kylmänä :D
ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:19"]
miks noin paljon skyriä?
[/quote]
ne oli todella edullisia niin ostin enemmän
ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:07"]
Opiskelija avoparin ruokaloota. Siisti koti, ei leivän murua?
[/quote]
Ap aloittaa..
[/quote]
Hieno ja täynnä.
Eikös banaanit pilaannu nopeammin jääkaapissa?