Mies jättää, ei jätä, jättää!
Kirjotin tästä joskus aikaisemminkin. Muutettiin yhteen ja mies halusi palavasti naimisiin ja perheen kanssani. Välillä meillä on ollut pieniä riitoja joiden jälkeen on niin hermona että haluaa jättää minut. Nyt on veivannut ollakko vai eikö olla jo monta kuukautta, lähes vuoden päivät. Kaikki on hyvin ja arki rullaa. Meillä on vilkas seksielämä ja tykätään viettää aikaa yhdessä. Jos ollaan vain kotona niin katsellaan telkkaria toistemme kainalossa, tehdään ruokaa.
Sitten tulee jokin erimielisyys jotain aivan pientä joka paisuu riidaksi. Mies hermostuu ja päivän päätteeksi sanoo ettei suhteestamme tule mitään, ei ole onnellinen ja haluaa erota tai vastaavasti sanoo haluavansa olla vain kavereita/panokavereita. Ekalla kerralla sanoi että oli miettinyt eroa jo jonkin aikaa. Kun nyt viimeksi kysyn miksi haluaa erota niin sanoo että hänellä on vain sellainen tunne.. että mussa ei ole mitään vikaa miksi haluaa erota. Sitten kun on lauhtunut niin joko edelleen haluaa jonkin aikaa (max pari pv) erota tai on unohtanut eroasian.
Nyt on monta kertaa mut jättänyt suutuspäissään mutta lauhtuneena sanonut että oli vain niin vihainen. Ei voisi jättää mua koska rakastaa mua niin paljon vaikka teenkin hänestä usein hullun, pilke silmäkulmassa. Itse tässä kuitenkin mietin, onko oikeasti tässä suhteessa tosissaan. Ollaanko yhdessä vain koska ei nyt satu parempaakaan olemaan tarjolla. Lapsiasia on laitettu jäihin, eikä häitä olla suunniteltu tulevaisuuteen. Minä olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle, pitkän matkan päähän. Mies on hakenut töissä siirtoa sinne mutta välillä sanoo ettei tahdokkaan tulla, välillä sanoo tulevansa mutta etsii oman kämpän ja voidaan tapailla. Välillä taas on tulossa asumaan kanssani. Jatkuvasti miehen mieli muuttuu enkä tiedä ollaanko vai eikö olla.
Kommentit (27)
Sillä on toinen nainen!! Lähe nyt tuommosesta suhteesta.. Miten suhteenne alkoi, oliko kumpikin sinkkuja?
Kirjoitit aikaisemmin, sait neuvoja, jatkoit kuten ennen ja nyt kirjoitat taas. Päiväkirjaa tai blogia siis pidät?
Kuulostaa tutulta. Epävakaa ihminen. Ei se varmaan muutu mihinkään, sitä pitää sietää tai lähteä.
Yrittäkää ymmärtää ihmisen käytöstä syvällisemmin. Kyse voi olla defenssistä. Jos ihminen on esimerkiksi lapsuudessaan kokenut hylätyksi tulemisen pelkoa tai uhkaa, se voi oireilla aikuisena parisuhteessa juuri noin.
JSSAP.
Etenkin kun ette ole naimisissa eikä lapsiakaan ole vielä
Tolkun ihminen ei uhkaile eikä pelaa tuolla tavoin.
Sanot sille, että tuollaista et kuuntele. Ja vielä jos kerrankin ottaa eron puheeksi, niin se on sitten tosiasia.
Jätä se!