GALLUP! Milloin tapaat seuraavaksi salarakkaasi?
Tapaatteko usein?
Kommentit (18)
2 monenko vuoden suhde teillä on ollut? Eikö mies suostu lähtemään pitkästä suhteestaan?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:44"]
2 monenko vuoden suhde teillä on ollut? Eikö mies suostu lähtemään pitkästä suhteestaan?
[/quote]
Mitenhän tuon laskisi, olimme aikoinaan rakastavaisia ja menossa parisuhteeseen mutta elämä vei erilleen. Suuri rakkaus jäi elämään ja päädyimme taas yhteen vuosiksi.
Ei meistä kumpikaan ollut valmis lähtemään enää mihinkään, liikaa velvollisuuksia joista ei voi tinkiä
En ikinä. Olen superisi, enkä ikinä tekisi mitään, mikä vaarantaisi perheidyllimme.
Tosin jos tulisi parikymppinen fitnenäslortto tyrkylle...
En enää ikinä.
Viimeksi olen hänet nähnyt 5 vuotta sitten, viimeksi vaihtanut viestiä lokakuussa 2014. Kysyi vieläkö olen varattu ja ilmoitin että olen, onnellisesti.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:52"]
2 onko teillä ollut koko ajan omat kumppanit samaan aikaan?
[/quote]
on
13 kylläpä on kiintynyt mies kun noin monen vuoden jälkeen viestittää?
2 samat kumppanitko? eikö ole väärin olla niiden kanssa jos rakastaa ihan toista?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 16:00"]
2 samat kumppanitko? eikö ole väärin olla niiden kanssa jos rakastaa ihan toista?
[/quote]
Elämä ei aina ole yksinkertaista. Ja kyllä, olen onnellinen omassa liitossani toinen ei niinkään. Mutta nyt siis keskityn vain omaan kumppaniini.
Kyllä sitä voi rakastaa omaa kumppania ja jotain toista samaan aikaan. Minulla on salarakas, jonka kanssa on syvä ystävyys ja intohimoinen fyysinen suhde, mutta olemme todenneet, ettei meistä ole pariskunnaksi.
Aiemmin tapasimme viikottain, nykyään kerran kuussa tai harvemmin.
En enää koskaan. Mahtaa olla hänelle kova paikka näin vuosien jälkeen:) Varmaan luulee että päädymme taas viestittelemään kuten ennenkin taukojen jälkeen mutta mulle riitti tämä ystävyys.