Ihmiset, jotka usein flunssassa
ovat yleensä perheellisiä, hyvässä työssä olevia naisia, joiden pitää kaikessa pyrkiä täydellisyyteen. Oletteko huomanneet? Stressihän tunnetusti laskee vastustuskykyä. Jotenkin vaan ei jaksaisi kuunnella niitä ainaisia valituksia, kun on taas kipeenä. Ottaisivat vähän rennommin ihan yleensä siinä koko elämässä.
Kommentit (4)
Ihmiset on flunssassa eri tahtiin, ksoka ihmisillä on erilainen vastustuskyky, sekä hankittu (sairastelulla) tai synnynnäinen (mm. immuunisolujen toimintaa koodaavien geenien vaihtelu). Lisäksi asiaan vaikuttaa se, kuinka läheisissä tekemisissä kuinka ison joukon kanssa on ja jonkinverran myös käsihygienia.
Itse olen huomannut että ylihygieeniset ja röökaavat naishenkilöt valittavat koko ajan jotain flunssaansa.
En tupakoi, en ole YLIhygieeninen, olen lapseton ja joka kuukausi flunssassa ennen kuukautisia, parinkymmenen vuoden ajan jo. Oikein kunnon, kuumetta on, lihaksia särkee, nenä ja poskiontelot tukossa yms
Voihan se olla noinkin. Jotkut on kyllä usein flunsassa, mä en oo juuri koskaan. Mistäköhän sekin johtuu? Kai mä sitten olen se laiskimus joka tekee sinne päin...