Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako mennä treeneihin, jos kurkku on vähän kipeä?
27.01.2015 |
Lajina juoksu, kesto noin 1,5-2h ja juostaan enimmäkseen ulkona mutta myös hallissa.. Mitäs mieltä olette, menenkö?
Kommentit (7)
Ei ehkä kannata, kamu meni töihin vähän kurkku kipeänä ja sai angiinan. 40 astetta kuumetta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt on hirveesti angiinaa yms liikkeellä
No ei sitä angiinaa juoksemisesta saa.
Eikös sääntönä ole se jos tunne rajoittu kurkkuun eikä yhtään pidemmälle, voi mennä. Tai tee kevyempi päivä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:05"]Lajina juoksu, kesto noin 1,5-2h ja juostaan enimmäkseen ulkona mutta myös hallissa.. Mitäs mieltä olette, menenkö?
[/quote]
Jos on kuumetta niin ei saa mennä lenkille. Muuten voit oman olotilasi mukaan päättää, jaksatko.
Alue: Aihe vapaa
up