Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tämä kauhea terveysvillitys loppuu?????

Vierailija
04.01.2015 |

Olen ikäni välttänyt hikiliikuntaa, kävelen kylläkin paljon ja painoindeksi aina ollut sama 21. Polttelen tupakin silloin tällöin, vedän joskus kännut. Syön normiruokaa, perusporkkanat ja lihapullameiningit. Näin on toiminu koko sukuni iät ajat ja terveitä ollaan.
Laskin just, että työpoissaoloja viimeiseltä kahdelta vuodelta tasan 2 pvää. Terveysintoilija kollegoilla niitä on joka kk. Milloin revähti reisi pumppi tunnilla, milloin on hirmu migreeni, kun kroppa ei kestäny mehupaastoa. Sitten ne iänikuiset flunssat... vaikka onhan ne toki miedompia ku vedetään d-vitamiinia. Valitellaan väsymystä, kun vhh vie yöunet, sitten saadaan energiabuusti ja jäädäänkin burnoutin takia sairaslomalle. Tulihan siinä näet nukuttua nolla tuntia ja tehtyä viikossa kuukauden duunit (vauhti näkyy työnlaadussa)
Oon niin kypsä. Viimeksi perjantaina yksi luuranko töissä euforiapöllyissään vinkkasi mulle tupakanpolton lopettamisesta. (En polta työaikana) Itse se palasi just pitkältä saikulta rytmihäiriöiden takia. Ollut ketoosissa iät ja ajat. Meillä on tämmönen terveysfriikki pöhinäpomo joka oikein yllyttää "terveellisyyteen". Silti nämä maratoonarit on eniten poissa, väsyneitä työpaikalla ja muutenkin ihan pihalla kaikesta.
Epätervettä uutta vuotta kaikille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä... tää on niin tabu.

Vierailija
2/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti on koko ikänsä ollut ylipainoinen ja polttanut ketjussa tupakkaa, alkoholikin maistuu. Just yks päivä tässä juteltiin, hänellä ei ole kuumetta ollut kuin muutaman kerran elämässään, ei koskaan pahaa vatsatautia, ei siis juuri koskaan ollut töistä sairaspoissaoloja, nyt 79-vuotias ja edelleen terve kuin pukki. Kyllä se on aika pitkälti tuuripeliä.

Omalla kohdallani kyllä huomasin, että kun opin syömään valkosipulia, flunssat väheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ettei lopu, kun ihmisillä ei oo enää varaa sairastaa. Sinänsä harmi, ettei sellainen rentturock-tyyli oo enää muotia. 

Vierailija
4/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni on aina ollut tosi liikunnallinen ja nyt muutaman vuoden ajan ollut innostunut fitnes touhusta. Käy salilla monta kertaa viikossa, juoksee, jumppaa kotona ja pitää tiukkaa ruokavaliota. Ja on tosi usein kipeänä, monta kertaa vuodessa kuumeinen flunssa. Luulen että hänen kehonsa koittaa viestittää että voisi ottaa vähän iisimmin tuon liikunnan suhteen mutta ei kun kehon pitää olla rasvaton ja timmi. ...