Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-v naiset, kiinnostaako nuorempi mies?

Vierailija
27.01.2015 |

Ja jos kiinnostaa, niin olisitteko valmiita suhteeseen nuoren miehen kans? Ja miten toivotte, että teitä lähestyttäisiin? Olen 31-v mies ja toivoisin löytäväni n. 45-55 v naisen ja ihan tositarkoituksella, ei pelkkää seksiä. En nyt täältä etsi naista, mutta haluaisin vinkkejä miten ja mistä teitä ihania kypsempiä naisia löytää.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluaisi. Kuka nyt lähtee opettamaan jotain nuorta kloppia elämäntavoissa ym. ei kiitos. Miehen tulee olla hieman vanhempi, koska miehet kypsyy (aikuistuu) myöhemmin kuin naiset. Mies on parhaimmillaan 50v. Silloin hän ymmärtää elämän tosiasiat, osaa jo käyttäytyä, osaa arvostaa naista, ei ole pienten lasten isä ja on jo hankkinut oppinsa myös sänkyasioissa. Hän osaa arvostaa jo elämän pieniä asioita, on realistinen elämän suhteen. Tietää ettei elämä ole aina ruusuilla tanssimista ja on elämän kokemusta.

Vierailija
2/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko. jos olisin mummomainen pyylevä permanenttitantta, ehkä sitten?

mitä ap tarkoitat kypsällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies on 12 vuotta nuorempi, mutta en rakastunut häneen iän takia. Ihan sama vaikka olisi 12 vuotta vanhempi. Ihmisessä on lähes kaikki muut ominaisuudet tärkeämpiä kuin ikä, se ei merkitse mitään.

Vierailija
4/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs 50 vuotiaisden erektio-ongelmat joista täällä on toitotettu?

2/2 on rautalanka-esimerkki siitä mitä naisten aikuistuminen tarkottaa.

"Tietää ettei elämä ole aina ruusuilla tanssimista ja on elämän kokemusta."

eli tietää että jos akka on mikä on tulee se hyväksyä sellaisenaan mutta

jos mies on mikä on, tulee häntä koittaa muuttaa mennen tullen.

Hyvää aikuistumista vaan kaikille !

Vierailija
5/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kyllä kiinnostaa. Mun mielestä taas 5-kymppiset miehet on suurin osa jo aika pappoja; verenpainetta, eturauhasvaivoja, kaljuuntumista, erektio-ongelmia ja jotenkin niin elämäänsä tympääntyneitä. Ei kaikki tietenkään, mutta kyllä suurin osa. Kyllä kolmekymppinen mies on mun mielestä ihan aikuinen, riippuu taas miehestä tietenkin. Miehethän vanhenee nopeammin kuin naiset, joten siinäkin mielessä ikäero näin päin on hyvä juttu. Mutta ei se ikä ole silti niin tärkeä.

Mua vois lähestyä ihan vaikka kahvikutsulla, siellä kun pääsis jutun alkuun, niin sitten vaikka syömään joku ilta jne. Ihan normaalisti siis. Minut löytää esim. hiihtoladulta, konserteista, leffasta, uimasta, kuntosalilta, taidenäyttelyistä, kirjastosta, kahvilasta... t. nainen 43 v.

Vierailija
6/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiinnosta, eikä varsinkaan sellaiset, jotka kutsuu 40-vuotiasta kypsemmäksi naiseksi. Mulla on 52v aviomies joka sentään osaa arvostaa tällaista nuorikkoa. :)

Vierailija
7/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisemmin. Kiinnostaa vaan tuo oma mies muutenkin ja hän on 43v. Jos olisin sinkku, niin ehkä vähän alle 40-vuotiaat vois kiinnostaa siksi, että he näyttävät yleisesti paremmilta, kuin vaikka 45-vuotiaat miehet - noin  keskimäärin. Tämä sama pätee tietysti naisiin. Tosin nuoremmat, varsinkin yh:t hakevat nykyään ( tämä mielestäni oikein suurena ilmiönä nimittäin ) reilusti itseään vanhemmista miehistä turvaa lapsilleen ja itselleen, mutta vanhemmat naiset jäävätkin sitten yksin, heitä ei huoli kukaan. Ei kun anteeks - paitsi sinä huolit:D

Vierailija
8/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa itseäni nuoremman miehen kanssa. Itseäni vanhemmat miehet ei kiinnosta kyllä hiukkaakaan, ihan papparaisia.  Täytän 50 v tänä vuonna.

Vierailija
9/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä ole väliä, kunhan muuten synkkaa! Mulle kelpais niin 3-kymppinen kuin 5-kymppinenkin, kunhan on liikunnallinen, iloinen, intohimoinen ja elämäniloinen! Itse olen rapiat 40 v.

Vierailija
10/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostanut, päätellen siitä että aviomieheni on minua 9 vuotta nuorempi ;) 

Ihmetyttää kyllä tuollaiset "opettamaan nuorta kloppia elämäntavoissa" jutut, jos kuitenkin on kolmekymppisestä kyse. Ihan aikuisia ihmisiä kolmekymppiset ovat, eikä henkinen kypsyys ole aina ikään verrannollinen. 

Omassa tapauksessa mies pokasi minut töistä, vierekkäin avokonttorissa istuttiin ja alettiin ihan työkavereina jutella. Jossain vaiheessa sitten hän kysyi lähtisinkö työpäivän jälkeen tuopille ja se oli menoa sitten ;)

Vierailija
11/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, sulla on kummia 50 v erektio-ongelmaisia tuttuja

kävikö mielessä, että niillä ei seiso sun seurassa? suomessa sitäpaitsi on helvetisti 25 v kaljuja miehiä

Vierailija
12/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi, en tarkottanut loukata kutsumalla yli 40-v naisia kypsemmiksi. Ajattelen sen tarkoittavan pelkästään positiivisia piirteitä ihmisessä, niin naisissa kuin miehissäkin. Mua ei kiinnosta nuoremmat naiset ollenkaan, toki jos löytyy suunnilleen omanikäinen, anteeksi, kypsä nainen, niin ehkä sitten. Mulla on kokemusta niin nuorista kuin vanhemmistakin naisista ja olen tykästynyt vähän vanhempiin.

Vierailija
13/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa niin paljon, että seurustelen suunnillen ikäisesi ihanan miehen kanssa! Kyllä muuten hyvin kelpaa tällaiset "ikäloput" naiset nykyään nuoremmille miehille, ei ole enää sellainen tabu kuin ennen. Nuori mies ja vanhempi nainen sopii seksinkin saralla hyvin yhteen, yhtä innokkaita ;).

Vierailija
14/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään tuossa 40 v kohdalla alkaa laatu selkeästi erottumaan sekä miehissä että naisissa.

M42

Vierailija
15/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä kiinnostaisi nuorempi mies lainkaan. 3-kymppinen tuntuu ihan teiniltä, vaikka ei sitä tietysti olekaan. Kimpassa olen samanikäisen miehen kanssa ja hyvin menee.

Vierailija
16/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraksi kiinnostaisi, ei mihinkään vakavampaan. Tosin olen vasta 38 v.

Vierailija
17/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa mieltä! Puhutaan puumista, mutta missä ne kaikki lymyää? Vähän aikaa sain nauttia 50-v naisen seurasta, mutta se puuma taisi olla vaan seksin perässä. No, se olikin jotain aivan uskomatonta, mutta mä haluan muutakin. Onko niin, että näitä seksinnälkäisiä puumia on, mutta pitempään suhteeseen nuoren miehen kanssa alkavia vanhempia naisia ei ookkaan?

Vierailija
18/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, kyllä voisin kiinnostua, onhan nuori mies yleensä komeampi kuin yli 40 v mies. Ja jos muutenkin on sopiva ja kypsä. Mutta entä jos haluat joskus lapsia, sitä ei paljon vanhempi nainen voi sulle antaa?

Vierailija
19/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:32"]

Ap, samaa mieltä! Puhutaan puumista, mutta missä ne kaikki lymyää? Vähän aikaa sain nauttia 50-v naisen seurasta, mutta se puuma taisi olla vaan seksin perässä. No, se olikin jotain aivan uskomatonta, mutta mä haluan muutakin. Onko niin, että näitä seksinnälkäisiä puumia on, mutta pitempään suhteeseen nuoren miehen kanssa alkavia vanhempia naisia ei ookkaan?

[/quote]

Kyllä niitä on, mutta jos pidät ikää tärkeimpänä kriteerinä puolisonvalinnassa, se ajaa varmasti fiksuimmat naiset pois. Itse en ainakaan olisi tykännyt, jos mun mies olisi hehkuttanut "kypsyyttäni" ja ikääni enemmän kuin luonnettani ja persoonallisuuttani.

Vierailija
20/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 9 vuotta nuorempi miesystävä (itse olen 42 mutta yleensä luullaan monta vuotta nuoremmaksi). Kyllä 3-kymppinenkin voi olla henkisesti kypsä ja täysipäinen. Aluksi hangoittelin vastaan mutta sinnikkyys palkittin ja olemme pian vuoden olleet yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme