Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-v naiset, kiinnostaako nuorempi mies?

Vierailija
27.01.2015 |

Ja jos kiinnostaa, niin olisitteko valmiita suhteeseen nuoren miehen kans? Ja miten toivotte, että teitä lähestyttäisiin? Olen 31-v mies ja toivoisin löytäväni n. 45-55 v naisen ja ihan tositarkoituksella, ei pelkkää seksiä. En nyt täältä etsi naista, mutta haluaisin vinkkejä miten ja mistä teitä ihania kypsempiä naisia löytää.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli neljäkymppiset sinkkunaiset on parhaita, koska niiltä saa pesää todella helposti. Olen onnistunut panemaan seitsemää naista elämäni aikana. Näistä neljä tapasin tuttavien ylioppilasjuhlissa tms.

M23

Vierailija
22/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:32"]

Ap, samaa mieltä! Puhutaan puumista, mutta missä ne kaikki lymyää? Vähän aikaa sain nauttia 50-v naisen seurasta, mutta se puuma taisi olla vaan seksin perässä. No, se olikin jotain aivan uskomatonta, mutta mä haluan muutakin. Onko niin, että näitä seksinnälkäisiä puumia on, mutta pitempään suhteeseen nuoren miehen kanssa alkavia vanhempia naisia ei ookkaan?

[/quote]

Puuma on minusta jo määritelmällisesti sellainen joka haluaa pelkkää seksiseuraa. Ja  sen takia monet nuoremmat miehetkin pitää puumista, että puuma ei jää siihen roikkumaan ja yritä sitoa sinua avioliittoon ja perheenisäksi, vaan puuman kanssa voi pitää hauskaa ilman sitoumuksia. 

Itse olen jossain määri kai puuma, 40 v nainen joka tykkään nuoremmista miehistä. Mutta en kyllä halua mitään loppuikää kestäviä parisuhteita tai yhdessäasumista enää kenenkään kanssa. Vapaampimuotoiset kkuviot kuten fuckbuddy kyllä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias ja jos miehen ikää alkaisin tuijottamaan, niin mieleiseni ikähaitari olisi ehkä 35-50 vuotiaat miehet. Jos taas ikää ei tuijota, vaan kaikki olisi muuten kohdallaan, niin tottakai kelpaa nuorempi/vanhempikin. Alkuun lähtisin suhdetta luomaan ystäväpohjalta, mutta siitä olisi helppo syventää suhdetta.

Minut voi löytää ihan arkipäiväisistä paikoista kuten ruokakaupoista, kirjastosta, autoa tankkaamasta huoltoasemalla ja tietenkin lasteni kanssa vaikka luistelukentältä. Tämä lapsi -asia sinunkin kannattaa miettiä ennen nelikymppisen iskemistä - meidän ikäiset kun olemme usein tehneet jo lapsemme ja sinun ikäinen alkaa niistä haaveilemaan vasta. Oletko valmis ottamaan naisen lisäksi myös lapsia? Yh en ole.

Vierailija
24/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki miesystäväni ovat sattumalta olleet minua nuorempia, myös ex-mies (ikäero ei siis ollut syynä eroamiseen kenenkään kohdalla). Olen itse tosi hyvässä kunnossa, 45 ja näytän 10 v nuoremmalta. En niinkään erityisesti etsi minua nuorempia miehiä, mutta kun ne tuntuvat aina kiinnostuvan minusta. Ehkä siksi, että tässä iässä ei enää ole mikään lapsellinen ja passiivis-aggressiivinen bimbo kuten useimmat parikymppiset, niin miehet kuin naiset. Ei se miehen arvo ole iästä tai rahoista kiinni, jos tyyppi on ns. hyvä ihminen, jonka kanssa voi rakentaa tasaveroisen ja välittävän aikuisten ihmissuhteen, niin kyllä kiitos. En vain rajaa ketään pois jo etukäteen iän tai jonkin muun epäolennaisen syyn takia, kunhan nyt aikuinen on.

Vierailija
25/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.  Jos nykyisestä tulee ero tai kuolo korjaa, niin voisin ihan tyytyväisenä elää loppuikäni yksin. Ainoa mitä ehkä voisin harkita, olisi jokin ex-sulhaskandidaatti, jotka sattumoisin ovat tosin minua nuorempia, mutta vain 2-4 vuoden erolla. En missään tapauksessa enää halua yhtään uutta ihmistä jakamaan elämääni, ei vain jaksa.

Vierailija
26/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, paras nainen mitä mulla koskaan ollut, oli 56 v. Aivan ihana ja se seksi, eihän sellaisesta ollut osannut edes unelmoida kuin oli ollu vaan omanikäisten naisten kanssa. Minä olisin ollut valmis vaikka naimisiin, mutta nainen sanoi siihen kiitos ei. Sen jälkeen olen ollut taas vaan nuorempien naisten kanssa, ihan kivaahan sekin on, mutta kun on kokenut jotain täydellistä, niin ei vaan oikein löydy mitään syvempää. Tuo Nainen kun oli muutenkin aivan unelma.

Vierailija
27/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk koht ei kiinnosta. Olen itse aika myöhäiskypsä ja nyt jos etsisin miestä kaipaisin suunnilleen omani ikäistä tai noin 5-kymppistä kypsempää miestä. Tosin en kyllä tuijota ikään, oma miehenikin on 20 vuotta vanhempi ja se on vain sattumaa, koska rakastuin ihmiseen, en voinut "päättää" minkä ikäinen hän on. 

Vierailija
28/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi, enkä halua enempää. Joten sen asian kanssa ei ongelmaa. Mutta olisko se naiselle ongelma, jos hänellä itsellä on jo aikuiset lapset ja mulla alle kouluikäinen? Lapsi on mulle tärkeintä, jos ei nainen ole hyvä mun lapselle, niin sitten saa nainen jäädä. Nuoremmat naiset ei ole tätäkään oikein hyvällä katsoneet. ap

Vierailija
29/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat niin "asialliselta" mieheltä, että kylläpä voisin kiinnostuakin. Lapsi ei haittaisi mitään, tykkään lapsista, itsellä teini-ikäisiä. n46

Vierailija
30/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v, miesystäväni 34 eli minua 16 v nuorempi. Ollaan oltu yhdessä 7 v.

Tavattiin baarissa ja kemiat pelasivat heti yhteen. Kysyin mieheltä, haluaisiko hän tulla luokseni kyläilemään. Mentäisiin kaupan kautta ja tehtäisiin jotain hyvää ruokaa. Harrastettiin ihanaa seksiä koko yö, ei sovittu jatkosta mitään, mutta puh.nrot vaihdettiin ja mies soittikin heti seuraavana päivänä. Emme aluksi edes sopineet seurustelusta mitään, suhde vaan muuttui vakituiseksi ihan itsestään. Mies muuten luuli, että olen häntä vain muutaman vuoden vanhempi. Suhteemme tyydyttää meitä molempia, eikä se ole väljähtänyt lainkaan.

Pidän nuorista miehistä. Ovat niin hemmetin hyvännäköisiä, reippaita, liikkuvat ihanasti, useimmat pitävät itsestään hyvää huolta. Katselen mielelläni nuorten miesten liikkumista, tanssimista yms. esiintymistä, fanitan esim. Nikke Ankaraa ja Mikael Gabrielia. Muuten, nuori mies pitää minutkin nuorena.

Olen ollut kaksi kertaa naimisissa, ensimmäinen mieheni oli vuoden minua nuorempi ja toinen 6 v nuorempi. Ensimmäisestä liitosta on kaksi lasta. Nykyinen parisuhteeni on kolmanneksi pisin.

Emme asu yhdessä, emmekä haluakaan muuttaa yhteen, ei mitään kihloja eikä naimisiinmenoa. Tämä sopii myös miesystävälleni.

Huomaathan, että jos haluat lapsia, kaipailemasi ikäinen nainen ei ehkä enää halua tai voi saada lasta.

Lähestymisestä: rupeat vaan juttelemaan sinua kiinnostavan naisen kanssa. Ihan mistä asiasta vaan, esim. työpaikalla, harrastuksissa, pihalla naapurissa asuvan naisen kanssa jne. Voit puhua aikaan ja paikkaan liittyvistä asioista tai ajankohtaisista uutisista. Opettele small talk. Jos nainen vaikuttaa mukavalta, pyydä kahville, lenkille, harrastuksiin, kuntosalille, konserttiin, pelaamaan bilistä, heittämään tikkaa ihan mitä vaan ... Vaikka tulisi pakit, niin uutta yritystä vain kehiin.

Eli vastaus kysymykseesi: kiinnostaisi ja olisin valmis suhteeseen nuoremman miehen kanssa. Näinhän olen jo tehnytkin :)

Vierailija
31/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 31 jatkaa: minulle ei lapsi olisi este suhteelle.

Itse asiassa toisella aviomiehelläni oli lapsi ensimmäisestä avioliitostansa. Lisäksi hän oli myös erityislapsi, down. Ihana poika. Uusperheissä ja uusissa parisuhteissa pitää tietenkin aina miettiä tilannetta lastenkin kannalta.

Itse miettisin hyvin tarkkaan, missä vaiheessa esittelisin uuden miesystävän lapsilleni.

Vierailija
32/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei todellakaan.

Vierailija
33/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap. miksi haluat vanhemman puolison?

Vierailija
34/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta nuoremmat miehet enää. Yhtä kokeilin, mutten jaksanut hänen tietämättömyyttään asioista, kokemattomuuttaan ja vastuunkannon vaikeutta.

Vierailija
35/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kiinnostaakin. Mutta en minkään 10v vanhemman papan omaishoitajaksi alkaisi.

Miehet kuolee keskimäärin nuorempana, joten kivahan sitä eläkkeellä olis kiikkustuolissa istua kaksin eikä yksin.

Oletko, ap, ajatellut hankkia lapsia? 4-kymppisellä ne on jo usein koululaisia, sinun ikäsiet vasta alkaa harkita.... eli vanhemman naisen kanssa saatat jäädä ilman omaa lasta.

Minuun et kyllä törmää missään: töistä kotiin oman miehen (suunnilleen saman ikäinen kuin minä) ja perheen luo.

Vierailija
36/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfect Match! T. Puuma

Vierailija
37/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:35"]

Itselläni 9 vuotta nuorempi miesystävä (itse olen 42 mutta yleensä luullaan monta vuotta nuoremmaksi). Kyllä 3-kymppinenkin voi olla henkisesti kypsä ja täysipäinen. Aluksi hangoittelin vastaan mutta sinnikkyys palkittin ja olemme pian vuoden olleet yhdessä.

[/quote]Eikö tuo nyt ollut aika puhdasta itsekehua?

-Mies 29v-

Vierailija
38/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 41, enkä halua kuin max. 3 vuotta nuoremman miehen jos nykyinen jostain syystä lähtisi kävelemään. Avomieheni on 48 v. En ole koskaan ollut suuremmin kiinnostunut nuoremmista miehistä enkä käsitä, miksi jotkut naiset saalistavat "nuorta lihaa" kun niitä on niin "kiva opettaa". 

Hyi hitto. 

count me out.

Vierailija
39/52 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole minule kovin olennainen asia jos ei nyt ihan eri sukupolvea olla. Salilta, kirjastosta ja töistä minut löytäisi sinkkunakin.

Vierailija
40/52 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nuoremman. Oon itse aktiivinen ja hassuttelija. Virtaa on kun pienessä kylässä. 10v nuorempi mies ( about ) kiikarissa. Tositarkoituksella. Mistä löydän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän