Yli 40-v naiset, kiinnostaako nuorempi mies?
Ja jos kiinnostaa, niin olisitteko valmiita suhteeseen nuoren miehen kans? Ja miten toivotte, että teitä lähestyttäisiin? Olen 31-v mies ja toivoisin löytäväni n. 45-55 v naisen ja ihan tositarkoituksella, ei pelkkää seksiä. En nyt täältä etsi naista, mutta haluaisin vinkkejä miten ja mistä teitä ihania kypsempiä naisia löytää.
Kommentit (52)
Miksi sulle on niin tärkeää, että nainen on vanhempi? Luulen, että tuon asettaminen kriteeriksi on hälytyskello vakavaa suhdetta harkitsevalle. Nyt on näitä seksin perässä juoksevia miehiä niin paljon ja eri fetisseistä kiinnostuneita, että fiksumpi nainen kyllä poistuu paikalta.
Jos on oikein miellyttävä ja älykäs jonkin verran nuorempi mies, sellaisen kanssa on kiva jutella. T. Nelikymppinen nainen
Itseäni ei kiinnosta, olen 49 ja ikäluokka 45-65 kiinnostaa. Mutta mulla on kyllä kaveri, joka sanoo että paljon yli kolmekymppiset ei vaan ulkonäöllisesti ja seksuaalisesti nappaa, joten hänellä on sitten niitä nuorempia kavereita ollut. Mitään pysyvää suhdetta hän ei kyllä edes halua, vaan hauskaa puumailua silloin kun seksiä tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
No en haluaisi. Kuka nyt lähtee opettamaan jotain nuorta kloppia elämäntavoissa ym. ei kiitos. Miehen tulee olla hieman vanhempi, koska miehet kypsyy (aikuistuu) myöhemmin kuin naiset. Mies on parhaimmillaan 50v. Silloin hän ymmärtää elämän tosiasiat, osaa jo käyttäytyä, osaa arvostaa naista, ei ole pienten lasten isä ja on jo hankkinut oppinsa myös sänkyasioissa. Hän osaa arvostaa jo elämän pieniä asioita, on realistinen elämän suhteen. Tietää ettei elämä ole aina ruusuilla tanssimista ja on elämän kokemusta.
Tää on varmaan miehen kirjoittama. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta noin paljon nuorempi mies; muutama vuosi (ehkä max 5 v) kumpaan tahansa suuntaan on omalla kohdallani ollut vielä toimiva ikäero, mutta sen suurempi ero on aina johtanut ongelmiin. Tämä siis ihan oma kokemukseni, muut tekevät tyylillään.
Sama. Mun molemmat pitkät suhteet ovat olleet 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hyvin iso ikäero tarkoittaa samalla, että ei olla aikalaisia eli kokemusmaailmat eivät yleensä kohtaa. Tosin ihmiset voivat olla henkiseltä iältään eri kuin fyysiseltä iältään eli sinänsä ei mahdotonta.
Itseäni ei haittaa jos nainen on minua vanhempi eikä sekään jos nainen on minua nuorempi. Joku max 10v ikäeroa on mulle se raja.
Jostain syystä minusta usein kiinnostuu itseäni vanhemmat naiset, syytä tälle en tiedä.
M33
Tottakai kiinnostaa. Nuoremmat miehet ovat ensinnäkin yleensä paremman näköisiä, arvostan myös elämänmyönteisyyttä ja positiivisuutta mikä ilmeisesti alkaa karisemaan tuossa josku 45 vuoden iän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kiinnostaa. Nuoremmat miehet ovat ensinnäkin yleensä paremman näköisiä, arvostan myös elämänmyönteisyyttä ja positiivisuutta mikä ilmeisesti alkaa karisemaan tuossa josku 45 vuoden iän jälkeen.
Naisilla taas nuo asiat alkaa karisemaan pois siinä ennen 30 vuoden ikää.
Vierailija kirjoitti:
Yli neljäkymppiset sinkkunaiset on parhaita, koska niiltä saa pesää todella helposti. Olen onnistunut panemaan seitsemää naista elämäni aikana. Näistä neljä tapasin tuttavien ylioppilasjuhlissa tms.
M23
Olet tämän perusteella tosi epäkypsä. Ja puhut nyt eri asiasta kuin mitä ap tarkoitti. Kyse oli vakavammasta suhteesta, ei mistään "pesän saamisista". Tosin naisen, joka ryhtyy kanssasi muhinoimaan, täytyy olla samaa tasoa kuin sinä. Toivottavasti tuosta viisastut.
Kyllä kiinnostaa, olen nimittäin ihastunut erääseen minua hiukan nuorempaan mieheen. Vanhemmat, yleensä erektio-ongelmissa ja alkon liikakäytössä marinoituvat kulahtaneet ukkelit eivät herätä positiivisia fiiliksiä. Voisin seurustella vakavastikin, mutta ei yhteenmuuttoa. Terkuin puumanainen 46v
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaa jos nainen on minua vanhempi eikä sekään jos nainen on minua nuorempi. Joku max 10v ikäeroa on mulle se raja.
Jostain syystä minusta usein kiinnostuu itseäni vanhemmat naiset, syytä tälle en tiedä.
M33
Todennäköisesti sinusta huokuu fyysistä ikääsi vanhemman miehen sielullinen energia. Tuo 10 vuotta on itsellänikin ollut jotenkin luonnollisesti asettunut raja ikäerolle. Itseni kohdalla niin, että olen rakastunut aina itseäni vanhempaan mieheen.
Ei kiinnosta noin paljon nuorempi mies; muutama vuosi (ehkä max 5 v) kumpaan tahansa suuntaan on omalla kohdallani ollut vielä toimiva ikäero, mutta sen suurempi ero on aina johtanut ongelmiin. Tämä siis ihan oma kokemukseni, muut tekevät tyylillään.