Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei sitten enää olekaan olemassa

Vierailija
11.11.2021 |

Minä en ole enää mitään, minua ei voi tavata, ei viestittelyä.
Ei mitään enää.
Olin kesällä vain lemmikin ulkoiluttaja ja nyt kun sitä hommaa ei ole, ei ole mitään.
Olipa mukava ystävä! Tavattiin välillä tosi useinkin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oppia pärjäämään yksin. Loppujen lopuksi kaikki pettävät luottamuksen jossain kohtaa. Aina. Terveisin riittävän vanha, elämänkokemuksen kyynistämä akka.

Vierailija
2/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurja tunne kun tajua tulleensa hyväksikäytetyksi. Toivottavasti löydät uuden ystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia lipeviä hyväksikäyttäjiä on ikävä kyllä suomi täynnä.

Pahimmat vielä kääntävät täysin selkänsä ja juoruavat vähänkään salaiset jutut eteenpäin jotta ne toimisivat sua vastaan. Saattavat ensin esittää vuositolkulla hyvää ystävää.

Vierailija
4/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kurja tunne kun tajua tulleensa hyväksikäytetyksi. Toivottavasti löydät uuden ystävän.

Niin on. Tosin olihan meillä ystävyyttä pitkälti yli 20 vuotta, taukoja tosin välissä.

Niinpä.

Selvisi että on tosiaan heittänyt mut ulos elämästään ja korvannut mut muilla ihmisillä.

Turhaan siis odotin tapaamista jota ei tullut.

Vierailija
5/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä, miksi niitä taukoja on ollut? Miten se "ystävä" on ihan noin vain kuvitellut, että ihmissuhteessa voi olla joku ihme tauko, ja sitten voi palata takaisin? Jos jätät parisuhteen, niin luuletko että voit vaan iloisena tehdä comebackin, ja toinen on pitänyt sinulle paikkaa auki elämässään?

Tuskinpa. Nämä "taukoilijat" ovat niin törkeitä. Minun kanssa se on joko tai. Joko olemme tekemisissä, eli olemme ystäviä, tai sitten emme ole tekemisissä, eli emme ole ystäviä. Tietenkään kenenkään ei ole pakko olla tekemisissä, enkä mitään sääntöjä rupea latelemaan että nyt on pakko nähdä jne. Mutta jos emme näe tyyliin kahteen vuoteen, niin minun elämä on jo mennyt eteenpäin, enkä rupea mitenkään kertoilemaan uusimpia kuulumisiani että joku tuntematon voisi tuntea kuuluvansa minun elämääni.

Vierailija
6/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli yksi ystävä niin kauan kun tarvitsi apua, mutta, kun avuntarve loppui, niin olin ilmaa vaan.

Onneksi on muutama muukin.

Vierailija
7/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö hän kävelyttämään lemmikkiä, vai tarjouduitko itse? Tuli vaan yks tilapäinen tuttava mieleen.

Vierailija
8/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö tasan tarkkaan mitä tuli väliinne? Tunnetko toisen pään sisäiset ajatukset ja koko elämän niin hyvin, että tiedät miksi hän on sellainen kuin on? Luultavasti toisella on ollut syynsä kaikkeen ja sinä et ole ollut hänen elämän keskiössä.

Elämässäni on ollut ihmisiä, jotka ovat luulleet tunteneensa minut, mutta eivät he tunne. Vaikka olisimme tunteneet jonkun kanssa 20 vuotta, niin ei se sitä sano, että toinen tuntisi minun syvimmät ajatukseni ja olisi Ystävä isolla y:llä. Meillä on ollut ehkä oikein mukavaa ja kivaa yhdessä, mutta toinen ei ole ollut koskaan kiinnostunut kuuntelemaan elämäni varjopuolista, vaan haluaa vain elää jatkuvassa hyvässä. Kun elämässäni oli varjoja, niin oikeat ystävät erottuivat selvästi. Heidän avullaan kaikesta tuli taas hyvää, mutta lopetin yhteydenpidon ihmisiin, jotka halusivat vain hyvää, iloa ja naurua.

Vierailija
9/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli yksi ystävä niin kauan kun tarvitsi apua, mutta, kun avuntarve loppui, niin olin ilmaa vaan.

Onneksi on muutama muukin.

Niin, todella ikävää.

Vierailija
10/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysikö hän kävelyttämään lemmikkiä, vai tarjouduitko itse? Tuli vaan yks tilapäinen tuttava mieleen.

Kyllä pyysi. Ei se ole se paha juttu vaan minun dissaaminen.

Kriisissä on soittanut kun on ollut tilanne päällä.

Mullakin oli tosi kriisi mutta ei välittänyt vaikka olin niin huonona.

Vierailija
11/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö tasan tarkkaan mitä tuli väliinne? Tunnetko toisen pään sisäiset ajatukset ja koko elämän niin hyvin, että tiedät miksi hän on sellainen kuin on? Luultavasti toisella on ollut syynsä kaikkeen ja sinä et ole ollut hänen elämän keskiössä.

Elämässäni on ollut ihmisiä, jotka ovat luulleet tunteneensa minut, mutta eivät he tunne. Vaikka olisimme tunteneet jonkun kanssa 20 vuotta, niin ei se sitä sano, että toinen tuntisi minun syvimmät ajatukseni ja olisi Ystävä isolla y:llä. Meillä on ollut ehkä oikein mukavaa ja kivaa yhdessä, mutta toinen ei ole ollut koskaan kiinnostunut kuuntelemaan elämäni varjopuolista, vaan haluaa vain elää jatkuvassa hyvässä. Kun elämässäni oli varjoja, niin oikeat ystävät erottuivat selvästi. Heidän avullaan kaikesta tuli taas hyvää, mutta lopetin yhteydenpidon ihmisiin, jotka halusivat vain hyvää, iloa ja naurua.

Siinäpä se, ei tullut mitään väliin.

Jos ei sitä lasketa että olin välillä mökillä.

Tuntuu niin oudolle että olimme tärkeitä toisillemme ja yhteys katkeaa.

Nyt on sitten uudet kaverit siellä sitten.

Tuo varjojuttu on tärkeä, silloinhan ystävät erottuu.

Vierailija
12/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että hänellä on nyt vain joku vaikea elämäntilanne, sairastuminen tms ettei ehdi tai voi olla kanssasi ?

Ja hyväähän ne tauot muutenkin tekee. Kylää varmaan ottaa vielä yhteyttä. Silloin on sinun asiasi päättää, tahdotko enää jatkaa.

Älä vaan tee tai sano nyt mitään harkitsematonta.

Malta mielesi, odota ja tarkkaile tilannetta kauemminkin.

Vierailija
13/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no sitte. Ei ollut sama syy kuin mun "katoamiselle".

Eli sä olitkin vain hätäapu...

Vierailija
14/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä, miksi niitä taukoja on ollut? Miten se "ystävä" on ihan noin vain kuvitellut, että ihmissuhteessa voi olla joku ihme tauko, ja sitten voi palata takaisin? Jos jätät parisuhteen, niin luuletko että voit vaan iloisena tehdä comebackin, ja toinen on pitänyt sinulle paikkaa auki elämässään?

Tuskinpa. Nämä "taukoilijat" ovat niin törkeitä. Minun kanssa se on joko tai. Joko olemme tekemisissä, eli olemme ystäviä, tai sitten emme ole tekemisissä, eli emme ole ystäviä. Tietenkään kenenkään ei ole pakko olla tekemisissä, enkä mitään sääntöjä rupea latelemaan että nyt on pakko nähdä jne. Mutta jos emme näe tyyliin kahteen vuoteen, niin minun elämä on jo mennyt eteenpäin, enkä rupea mitenkään kertoilemaan uusimpia kuulumisiani että joku tuntematon voisi tuntea kuuluvansa minun elämääni.

Mitä on ystävyyden tauot?

Itselläni on ainakin ystäviä joiden kanssa on pitkiä aikoja että ei olla tekemisissä, mutta ei ystävyys missään tauolla ole. Molemmat tietää että ystävä on olemassa ja sitten taas ollaan yhteyksissä kun siltä tuntuu ja siihen on mahdollisuus. Ja kyllä parisuhde, perhe ja usein työkin menee ystävyyden edelle puolin ja toisin.

Vierailija
15/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja entisen ystäväni väliin tuli mies,yks kaks se mies olikin sille ystävälleni tärkein,ei enää tyttöjen iltoja,ei enää kahden keskistä aikaa,ei leffa hetkiä yms,joka hemmetin paikkaan piti se raahata mukaan, ystävästäni tuli ilkeä, tupakkaa polttava kus"pää,lempeä ja kiltti ystäväni muuttui siisbtuon miehen kaltaiseksi 😭 ymmärrän sen hetken huiman mutta sen myötä jäi muut ihmiset pois elämästä 😭😭 ikävä ei tunnut enää niin kovalta 3 vuoden jälkeen mutta joskus mietin että oliko mies kaiken tuon muun arvoista että pitkäaikainen ystävyys vaan poikki! Siihen sen mieheen yritin tutustua,ei ottanut mitään kontaktia jos oltiin kolmestaan,murahti vaan jotakin mulle sitten rupes vaan juttelemaan tälle mun ystävälle ja ne ignooras mut täysin,aina joka tilanteessa 😭

Vierailija
16/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ollaanhan me muutoinkin tavattu mutta nyt on eri tilanne.

Tapailee muita kavereita ja mua ei ollenkaan enää.

Vierailija
17/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ollaanhan me muutoinkin tavattu mutta nyt on eri tilanne.

Tapailee muita kavereita ja mua ei ollenkaan enää.

Kuinka vanhoja olette? Onko 15 liikaa?

Vierailija
18/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä napauttaa ja kysyä miksi en oo enää mitään, ehkä heräisi todellisuuteen.

Vierailija
19/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa oppia pärjäämään yksin. Loppujen lopuksi kaikki pettävät luottamuksen jossain kohtaa. Aina. Terveisin riittävän vanha, elämänkokemuksen kyynistämä akka.

Missä vaiheessa elämää näitä luottamuksen pettämisiä pitäisi alkaa isommin tulla vastaan?

Vierailija
20/41 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa pitää ystävänään tuollaista ruikuttajaa. Katso peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän