Mitä mieltä näistä housuista?
Kommentit (20)
Hienot on, mutta sopii vaan sille, jolla on hoikka vyötärö. Paksuvyötäröisellä nämä leveät lahkeet tekevät koko vartalosta pötkön.
Ihanat! Nyt vihdoin tuollaisia taas saa. Voisinpa tilata itsekin.
Aivan kamalat, ehkä kauheimmat mitä olen ikinä nähnyt. Tosi hölmöt housut.
Vierailija kirjoitti:
Käykö tuollaiset talvitakin kanssa?
Ihan jees, ajattomat housut sellaiselle jolle sopii ja jotka tuollaisista tykkää. Mutta miten on materiaalin laita? Entä tuoteprosessi, sen eettisyys ja ekologisuus? Kauan aiot käyttää nuita, onko tarpeelliset sinulle?
Tytöille ja naisille sopii parhaiten tiukat ja kapeat housut.
Mm. pillifarkuissa on se oikea / sopiva housujen muoto naisille.
Eli housujen tulee olla kapeat ja tiukat.
Sen sijaan leveät, roikkuvat tai levenevät housut naisilla on aina mauttoman, juntin ja tympeän näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Tytöille ja naisille sopii parhaiten tiukat ja kapeat housut.
Mm. pillifarkuissa on se oikea / sopiva housujen muoto naisille.
Eli housujen tulee olla kapeat ja tiukat.
Sen sijaan leveät, roikkuvat tai levenevät housut naisilla on aina mauttoman, juntin ja tympeän näköiset.
Tässä sellaisen ihmisen mielipide jolla ei esteettistä silmää ole, joten voi ohittaa
Aivan kauheat. Inhoan tuollaisia, ei sovi mielestäni kenellekään, ellei sitten tarkoitus ole näyttää joltain Pelle Hermannilta.
Ihan OK, kaikki älkööt vaivautuko ostamaan, muuten tosi fiksut. Pidän!
Kivan ohuet, tuosta on varmasti kiva hivellä vanhempaakin ladyä
Kivat niillä joille sopii. Itse tilasin ton tyyliset pellavaiset housut, mutta näyttää kauheilta lyhyen persjalkaisen ja vähän pullukan päällä. Palautin.
housujen alla naisella voi olla hyvä pinppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö tuollaiset talvitakin kanssa?
Ei, näyttää hölmöltä. Kevään/kesän vaate ja kannattaa yhdistää croptoppiin kuten kuvassakin. Eivät sovi kuin hyvin hoikalle ja pitkäraajaiselle.
Nuoren zoomer vihervassarifeministitytön housut. Stadissa liikkuu näihin pukeutuvia paljon.
Ihan perus. Tuollaiset ovat olleet massamuotia jo useamman vuoden.
Itse en käyttäisi.
Hyvältä näyttää, edellyttäen että lahkeet ei raahaa sohjossa.