Ystävä ei sitten enää olekaan olemassa
Minä en ole enää mitään, minua ei voi tavata, ei viestittelyä.
Ei mitään enää.
Olin kesällä vain lemmikin ulkoiluttaja ja nyt kun sitä hommaa ei ole, ei ole mitään.
Olipa mukava ystävä! Tavattiin välillä tosi useinkin.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa pitää ystävänään tuollaista ruikuttajaa. Katso peiliin.
Taidat itse olla samanlainen hyväksikäyttäjä kuin ap:n ex-ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä hyvä napauttaa ja kysyä miksi en oo enää mitään, ehkä heräisi todellisuuteen.
Vai että napauttaa. Voi tylsyys sentään. Napauttaa keskenäsi ja ap voi poistua takavasemmalle, etsiä uusia ystäviä ja jättää toisen ahdistelemisen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ruokuttaja, olen siitä ihan samaa mieltä toisen vastaajan kanssa. Ap on nyt vain ypöyksin ja elää oman elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. Ystävät ja kaverit eivät ole millään tavoin tilivelvollisia ja velkaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä hyvä napauttaa ja kysyä miksi en oo enää mitään, ehkä heräisi todellisuuteen.
Vai että napauttaa. Voi tylsyys sentään. Napauttaa keskenäsi ja ap voi poistua takavasemmalle, etsiä uusia ystäviä ja jättää toisen ahdistelemisen kokonaan.
Kyllä yhden kysymyksen voi laittaa, se ei ole ahdistelua.
Ihan kuin lemmikinhoitokysymys, se ei ole ahdistelua!
Ette ole olleet ystäviä vaan hyvän päivän tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ahdistelun, miksi pitää tehdä ties mitä oletuksia. Minä ainakin toivon, että ap löytää uuden ystävän. Ja seuraavan kerran kun ex ystävä kaipaa koiranulkoiluttajaa, niin ap ei ole käytettävissä. Näillä hyväksikäyttäjillä on tapana aina ilmaantua takaisin kuvioihin kun tarvitsevat apua.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö te kaksinaamaiset puolustelette käytöstänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ruokuttaja, olen siitä ihan samaa mieltä toisen vastaajan kanssa. Ap on nyt vain ypöyksin ja elää oman elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. Ystävät ja kaverit eivät ole millään tavoin tilivelvollisia ja velkaa hänelle.
Aina joku agressiivinen vaahtoaja eksyy ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku agressiivinen vaahtoaja eksyy ketjuun.
Kaikki eivät ole niin sinisilmäisiä kuin sinä olet. Tästäkään aloituksesta ei ole välttämättä yhden yhtä sanaa totta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai että hyvän päivän tuttu on sellainen jonka kanssa on vietetty aikaa ja kerrottu henkilökohtaiset asiat?
Juujuu, tuttua, Suomessa "ystäviä"on vaan niillä joista voidaan hyötyä jotnekin: rahallisesti, ilmaiset palvelukset(köyhät kuten itse sopivat vain tähän rooliin kuten myös seuraavaan), ilmaiseksi terapeutiksi/kuuntelijaksi jne.
Ja aina olisi toki oltava valmis auttamaan ja kuuntelemaan näitä ghostaajia itseäänsalamannopeudella, kun vain käsky käy...Kun itselläsi on vaikeaa, näillä on aina sopivasti"kiireitä" ja hengailevat kuitenkin täyttä häkää samana aikaan ihmisten kanssa, joiden kanssa on (muka)ihan aina pelkkää nami-nami-pusi-pusi ihanan, positiivisen kivaa!
Toisaalta joku läheisriippuvainen sekopänarsku voi roikkua väkipakolla vaikka kaltaisessani "reppanassa", koska saa siitä itselleen suuren auttajan ja välittäjän (oikeasti siis täyttä ikulissia olevan)roolin. Minä elän enää itselleni, enkä välitä kenestäkään p**kaakaan, niin minuakin on kohdeltu syntymästäni asti, ja erittäin julmasti muutenkin.
En vain sovellu muutenkaan mihinkään (kaveri)porukoihin, uskon sen vihdoin hakattuani päätäni tarpeeksi kauan seinään. Pitäkää narskut hyväveli-ja siskokerhonne keskenänne, mulla on nykyään varsinkin kivaa yksinkin:)
Mitä jos minä tekisin samalla lailla hänelle? Lakkaisin pitämästä yhteyttä, en välittäisi enää lainkaan ja keräisin uuden ystäväpiirin?
Ilman mitään syytä.
Juuri tuota samaa asiaa pohdiskelin pari päivää sitten. Ollaan ystävää juuri niin kauan kuin "ystävästä" on hyötyä eli tarvitaan kyytiä jonnekin, apua sinne, tänne ja tuonne jne. Kun apu on annettu ja kyytikin heitetty, niin sittenpä ei enää ollakaan yhteyksissä, kunnes lopulta ei enää olla tuntevinaan vastaan tullessa kadulla tai kaupassa. Minä olen päättänyt, etten tuhlaa ruutia variksiin eli annan näiden entisten ystävien lillua omissa liemissään. Ja olen onnellinen niistä muutamasta tosiystävästä, jotka minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö hän kävelyttämään lemmikkiä, vai tarjouduitko itse? Tuli vaan yks tilapäinen tuttava mieleen.
Kyllä pyysi. Ei se ole se paha juttu vaan minun dissaaminen.
Kriisissä on soittanut kun on ollut tilanne päällä.
Mullakin oli tosi kriisi mutta ei välittänyt vaikka olin niin huonona.
Tässä kohtaa olis pitänyt hälytyskellot soida. Olen pahoillani puolestasi , toivon että löydät paremman ystävän! Halaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö hän kävelyttämään lemmikkiä, vai tarjouduitko itse? Tuli vaan yks tilapäinen tuttava mieleen.
Kyllä pyysi. Ei se ole se paha juttu vaan minun dissaaminen.
Kriisissä on soittanut kun on ollut tilanne päällä.
Mullakin oli tosi kriisi mutta ei välittänyt vaikka olin niin huonona.Tässä kohtaa olis pitänyt hälytyskellot soida. Olen pahoillani puolestasi , toivon että löydät paremman ystävän! Halaus!
Ei se mitään löydä. Sillä on kaikki pelimerkit yhdessä kasassa.
Vai niin, tällainen aloitus. Luulin, että takana olisi jotakin syvällisempää, mutta eipä ollut.
Minun hyvä ystäväni kuoli alkuviikosta. Olimme tunteneet toisemme yli 40 vuotta ja nyt hän ei ole enää olemassa. En voi enää ikinä jutella, nauraa ja soittaa ystävälle, en näe hänen nauravia silmiä enää koskaan ja kuule hänen ääntään. Revi siitä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin, tällainen aloitus. Luulin, että takana olisi jotakin syvällisempää, mutta eipä ollut.
Minun hyvä ystäväni kuoli alkuviikosta. Olimme tunteneet toisemme yli 40 vuotta ja nyt hän ei ole enää olemassa. En voi enää ikinä jutella, nauraa ja soittaa ystävälle, en näe hänen nauravia silmiä enää koskaan ja kuule hänen ääntään. Revi siitä ap.
Päätit ruveta kilpailemaan?
Vierailija kirjoitti:
No kuule aina löytyy joku, jolla on vielä kurjempaa. Naurettavaa silti tehdä asiasta joku kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule aina löytyy joku, jolla on vielä kurjempaa. Naurettavaa silti tehdä asiasta joku kilpailu.
Meinasitko, että kuoleminen on kilpailu? Jos ap:n kaveri viettää aikaansa muidenkin kanssa, niin se on valtavan iso juttu, mutta jos toisella kuolee lopullisesti ystävä, niin se onkin jo kilpailua ja ikävää sellaista?
Enhän mä sille ruikuta!