Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta vuotta ikäeroa teillä on puolisonne kanssa?

Borggana
11.11.2021 |

Avoliitto tai avioliitto.

Olen 20 vuotias nainen ja kysyn tätä sen takia, koska silloin kun olin lapsi, Liisa ihmemaassa elokuvasta mun suosikkini oli hatuntekijä. Vaikka hatuntekijä olikin hieman kahjo sekopää, hänessä oli jotain puoleensa vetävää. Kun katsoin eilen illalla uudelleen pitkästä aikaa Liisa ihmemaassa, sain pienen shokin, kun tajusin olevani ihastunut hatuntekijään.

Mua vähän hävettää tämä fiktiivisen hahmoon ihastuminen, vaikka ihastumiselle ei voi mitään. Vielä enemmän mua vaivaa se, että hatuntekijän näyttelijä Johnny Depp on mua 38 vuotta vanhempi. Vaikka sitä sanotaan, että ikä on vain numero, ikä on isonumero.

Siksi tämä kysely

Kuinka monta vuotta ikäeroa teillä on puolisonne kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja teitä naisia tai naisenalkuja.

mies53v

Vierailija
2/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vuoden nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa kuukautta vaille 20. Ei tosin ole puoliso, vaan ihastus. Mutta niinhän ap:lläkin. Tämä tosin irl.

Vierailija
4/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
5/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 vuotta, missä tämä vaihtoehto?

Vierailija
6/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 vuotta, missä tämä vaihtoehto?

Hyvä kysymys, koska laitoin sen ensimmäisenä, mutta jostain syystä se jäi kuitenkin pois

Ap

Vierailija
7/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 vuotta meilläkin.

Vierailija
8/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa on 0,33 vuotta, mies nuorempi.

Vierailija
9/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsö. Mitä se haittaa, vaikka kuolaisi 100-vuotiaan näyttelijän perään? Aika todennäköisesti et joudu miettimään käytännön ongelmana, eli sorry mut tuskin teistä tulis paria Deppin kanssa :) Jos näin kuitenkin käy, kerro meille ja  mietitään sit yhdessä uudestaan, et voitteko olla yhdessä <3

Vierailija
10/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 10-vuotta nuorempi

Vierailija
11/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on vuoden nuorempi.

Ootko mun vaimo?

M36v

Vierailija
12/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Johnny Depp siinä elokuvassa noin vanha ollut, vaikka nyt onkin? Ja on ihan normaalia fanittaa jotain julkkista, vaikka tosielämässä ikäero olisi kaikin puolin liikaa (ja muutenkin täysin sopimaton kumppani, itse en ainakaan koskisi Johnny Deppiin pitkällä tikullakaan vaikka se nuorempana olikin todella kuuma).

Vierailija
13/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 10v vanhempi.

Vierailija
14/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50 ja mies 53.

Vierailija
15/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Johnny Depp siinä elokuvassa noin vanha ollut, vaikka nyt onkin? Ja on ihan normaalia fanittaa jotain julkkista, vaikka tosielämässä ikäero olisi kaikin puolin liikaa (ja muutenkin täysin sopimaton kumppani, itse en ainakaan koskisi Johnny Deppiin pitkällä tikullakaan vaikka se nuorempana olikin todella kuuma).

Mitä vanhempi elokuva, sitä nuorempi henkilö. Vaikka olin 2010 9v ja nyt 2021 20v, Johnny on kuitenkin kokoajan 38vuotta vanhempi

Vierailija
16/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa joku tuoreempi kuva Deppistä, kyllä se aika kulahtaneelle jo näyttää.

Vierailija
17/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi elokuva, sitä nuorempi henkilö. Vaikka olin 2010 9v ja nyt 2021 20v, Johnny on kuitenkin kokoajan 38vuotta vanhempi

Mutta sanoit, että olet ihastunut siihen fiktiiviseen hahmoon joka elokuvassa esitetään? Sitä näyttelee n. 47-vuotias henkilö, joka on aika voimakkaasti maskeerattukin, niin ettei se oikeastaan näytä minkään ikäiseltä.

Vierailija
18/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa hurjat 23-vuotta. Itse olen 47v ja emäntä 24v.

Vierailija
19/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 8v. nuorempi

Vierailija
20/44 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sanoit, että olet ihastunut siihen fiktiiviseen hahmoon joka elokuvassa esitetään? Sitä näyttelee n. 47-vuotias henkilö, joka on aika voimakkaasti maskeerattukin, niin ettei se oikeastaan näytä minkään ikäiseltä.

Kyllä nimenomaan. Vaikka ihastuksen kohde on fiktiivinen, fyysinen esittäjä on kuitenkin todella paljon vanhempi. 38 vuotta ikäeroa. Jos en tietäisi fyysisen henkilön ikää, asia ei olisi niin paha.

Mutta, kun tiedän ja sen tytär Lily-Rose on mua kaksi vuotta vanhempi, olen kiusaantunut pelkästä ajatuksesta

Ap