Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat minusta aluksi niin kiinnostuneita, mutta kiinnostuksensa lopahtaa 1-3 kuukaudessa?

Vierailija
11.11.2021 |

Aina tämä sama kaava toistuu! Jotenkin sitä aina unohtaa tämän uuden tapailun huumassa ja uskoo että Nyt se oikea löytyi, mutta aina saa pettyä.
Mies on aluksi niin innokas kuten minäkin ja on niin hyvä olla kun yhtäkkiä saanut elämäänsä valonpilkahduksen.
Sitten se kamalin tapahtuu. Mies ei vaikuta enää kiinnostuneelta.

Miksi aina käy näin?

Kommentit (697)

Vierailija
1/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi? Oletko saanut mitään vastausta?

Vierailija
2/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama usein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että sinä et vaan ole ollut se oikea noille miehille. Syitä on monia. Oli kyse sitten jostain yksittäisestä liikaa häiritsevästä ulkonäöllisestä seikasta tai jostain luonteenpiirteestä, joka ei ole sitä mitä nuo miehet ovat hakeneet. Voi tulla jolu parempi ja heille sopivampi vastaan. Toki voivat olla myös niitä, jotka ovat pelkän seksin perässä.

Vierailija
4/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen luonteesi paljastuu 1-3 kk. aikana.

Vierailija
5/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa myös naisnäkökulmasta kokemuksen... Kyllä joskus tuli deittailtua miehiä, jotka olivat alkuun sellaisia, joihin halusi tutustua enemmän. Sitten vaan into laantui eivätkä nämä miehet jostain syystä enää kiinnostaneet. Se saattoi olla joku erikoinen tapa puhua, finninen märkivä selkä tai mielipiteet, jotka ei kohdanneet omieni kanssa.

Vierailija
6/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaiden ihmisten on vaikea sitoutua. Hyvä vain, että tulee jo varhaisessa vaiheessa esille.

Vierailija
7/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin parempi että edes tulee tapailusta kokemuksia ja elämään sisältöä, vertaa:

Jostain syystä deittikuviossa on yllättävän paljon ikäisiäni naisia, joiden kanssa ei koskaan pääse toisille treffeille, koska naisella "ei herännyt suuria tunteita" ensitreffeillä, tunnissa, parissa.

Ja todella moni joko on tai sanoo olevansa vielä edellisessä suhteessa jollain tasolla kiinni...

Vierailija
8/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauheasti tapaillut, koska olen ollut pitkässä suhteessa, mutta nyt törmäsin tuohon samaan. Odotukset olivat korkealla, koska alku oli oikein lupaava. Sitten homma alkoi kuivua kasaan.

Omalta osaltani syynä on se, ettei vastapuoli päästänyt minua tunnetasolla lähelle. Olin valmis siirtymään ihastumisesta rakastumiseen, mutta en päässyt tarpeeksi lähelle, joten tunteet alkoivatkin kuolla.

Vierailija
9/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmyönteistä iloista akkaa ei helposti jätetä.

A) oletko mököttäjä

B) oletko mököttäjä

vai

C) oletko mököttäjä

Vierailija
10/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen luonteesi paljastuu 1-3 kk. aikana.

Miehiäkö joku luonne kiinnostaisi? Sivu seikka.

Kyllä se on se haarovälistä löytyvä joka kiinnostaa, ja kun se tulee liian tutuksi ja helpoksi saada, mielenkiinto lopahtaa.

Sitten on ne miehet jotka ottaa kenet vaan, siis ihan kenet vaan ettei tarvitse olla yksin. Siinäkään ei luonnetta kysellä.

Ap:n tapauksessa keskityt ehkä tietyntyyppisiin miehiin, sama kaava toistuu. Mietipä vetoaako sinuun juuri tuo miestyyppi joka on vain alapään perään? Sitä kun usein on niin että huomaa erehtyneensä taas samanlaiseen jonka kanssa juuri äsken meni poikki. 

Mietipä rauhassa kuka olet ja mitä oikeasti haluat. Mitä ansaitset! Sillä jokainen ansaitsee parasta mahdollista, kenenkään ei tarvitse vähempään tyytyä.Onko nuo miehet  olleet niitä parhaita sinulle? Vai etkö uskalla vaatia enempää?

Vierailija
11/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aina käy noin, niin selvähän se on, että tuossa ajassa susta selviää jotain, jota ei ihan muutamilla treffeillä vielä huomaa.

Vierailija
12/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti miehet ovat tyytyneet alaspäin saadakseen tapailun alkamaan mutta eivät halua muuttaa sitä vakavaksi.

Naisilla tuntuu monesti olevan harhaluulo, että miehet voisivat saada niitä naisia joihin miehet ihastuvat.

Suurin osa miehistä joutuu joko tyytymään tai olemaan yksin. Moni valitsee ensimmäisen vaihtoehdon.

Tällä logiikalla miehet ovat keskimäärin ns ylempitasoisia kuin naiset. En itse ihan usko sellaiseen.

Vierailija
13/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilde herutettu.

Vierailija
14/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät puolesi vääriä miehiä!

Ap kuvaile miehiä joiden kanssa olet seurustellut. Ulkonäkö, luonne, alkoholinkäyttö

Vierailija
15/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavat millainen olet pohjimmiltasi.

Vierailija
16/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi? Otatko esim suihin?

Vierailija
17/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa myös naisnäkökulmasta kokemuksen... Kyllä joskus tuli deittailtua miehiä, jotka olivat alkuun sellaisia, joihin halusi tutustua enemmän. Sitten vaan into laantui eivätkä nämä miehet jostain syystä enää kiinnostaneet. Se saattoi olla joku erikoinen tapa puhua, finninen märkivä selkä tai mielipiteet, jotka ei kohdanneet omieni kanssa.

Hmm. Joku "erikoinen tapa puhua" kyllä tulee heti alkuvaiheessa ilmi, joten olisi vaikeaa kuvitella, että se myöhemmin alkaisi itseäni häiritä.

Minulla on karissut kiinnostus alkuvaiheessa täydelliseltä vaikuttaneeseen mieheen, kun pikkuhiljaa hahmotin, että mies tekee kaikkensa miellyttääkseen. Siis puhuu, mitä uskoo minun haluavan kuulla. Jos jostakin keskusteltaessa sanon olevani ehkä vähän eri mieltä jostakin asiasta, hän alkaa yhtäkkiä korjailla, että "niin siis just noin mäkin ajattelen", ja selittelee mustan valkoiseksi, että varmasti on kanssani tismalleen samaa mieltä. En minä halua olla ihmisen kanssa, joka esittää koko ajan ja suorastaan valehtelee minulle.

Vierailija
18/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis mielestäsi ole ns. sarjadeittailija?

Vierailija
19/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kriteerejä miehille? Ellei ole, miksei? Millaiset suhteet ovat kestäneet pidempään kuin pari kuukautta vai ovatko?

Teettekö yhdessä asioita, puhutteko ja tiedätkö heidän tulevaisuuden suunnitelmistaan?

Vierailija
20/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä oudolta se, että minkä takia itse aina ihastut niihin miehiin? Siis ihastutko ihan millaiseen vaan mieheen, joka sinulle osoittaa oman kiinnostuksensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme