Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sinulta menisi 150m2 talon viikosiivoukseen?

Vierailija
26.01.2015 |

Imurointi, moppaus, pölyt, keittiön pinnat ja 2 vessaa.
Meillä kävi siivooja ja veloitti 4 tunnista. Itselläni ei ikinä mene 2h kauempaa ja siihen aikaan sisältyy aika paljon tavaroiden järjestelyäkin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi vähintään tuo 4 tuntia, todennäköisesti jops enemmän.

Vierailija
2/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisi enemmän kuin 4 tuntia. Etenkin kun toisen ihmisen asunto pitää siivota takuulla hyvin, niin ei riittäis 4h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua omaa kotia on helpompi ja nopeampi siivota kuin ihan vierasta kotia. Meillä 90 neliötä ja vkosiivo n. 1,5h niin ehkä teidän tönön siivoisin 3h jos olisi jo tutut nurkat.

Vierailija
4/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asunto 100 m2 ja pelkkä imurointi vie 2 tuntia eli aika vähän on mielestäni veloittanut. Tai sitten olen erityisen hidas. 

Naapurilla käy siivoojat pareittain, olen katsonut, että 2-3 tuntia ovat, samankokoiset asunnot. Kuvittelisin, että tekevät juuri nuo yllä mainitsemasi, itse järjestelevät lattiat tyhjiksi ennen siivojien tuloa.

Vierailija
5/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:49"]

Meillä asunto 100 m2 ja pelkkä imurointi vie 2 tuntia eli aika vähän on mielestäni veloittanut. Tai sitten olen erityisen hidas. 

Naapurilla käy siivoojat pareittain, olen katsonut, että 2-3 tuntia ovat, samankokoiset asunnot. Kuvittelisin, että tekevät juuri nuo yllä mainitsemasi, itse järjestelevät lattiat tyhjiksi ennen siivojien tuloa.

[/quote]

Siis asukkaat järjestelevät lattiat tyhjiksi itse.

Vierailija
6/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siivousvälineiden tasosta. Jos imuri vetää viimeisiä ja rätit on hiuti niin hidastahan se on ;)

Vierailija
7/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 180m2.2siivoojaa oli ja kahdesta tunnista laskuttivat.

Vierailija
8/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:46"]Menisi vähintään tuo 4 tuntia, todennäköisesti jops enemmän.
[/quote]
Käytätkö tosiaan noin paljon aikaa joka viikko?

Vierailija
9/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reilu 230 neliötä ja kahdella siivoojalla kesti ainakin 2,5-3h (en ollut koskaan paikalla joten en ihan varma ajasta) koko talon perussiivoamiseen yhdessä. Nykyään siivotaan itse mutta ei koko taloa kerralla, menee ainakin 2h että saadaan reilut puolet talosta siistiksi. Palkataan varmaan siivooja takaisin, ammattilaisen jälki kun on paljon parempaa...

Vierailija
10/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 130m2 ja kolmesta tunnista laskuttaa, mutta tekeekin todella hyvää jälkeä. En ikinä itse saa niin puhdasta  aikaiseksi mitä käyttämämme siivooja. Itse järjestelen puolisen tuntia ennenkuin siivooja aloittaa oman osuutensa.

Vierailija
11/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnpitää jatkuvaa ylläpitosiivousta ja perheen kanssa yhteistyö sujuu niin ei pääse niitä sotkuja syntymäänkään.

Vierailija
12/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee ainakin 4h jos teen nuo kakki luettelemasi, neliöitä 156

Vierailija
13/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, että pitäisiköhän tehdä tällä viikolla viikkosiivous. En ole tehnyt sellaista n. 7 vuoteen.

Vierailija
14/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi valmista ikinä. Koko ajan pitäisi siivota. Sanoisin kyllä, että kahdessa tunnissa tulee aika suurpiirteistä jälkeä. 

Vierailija
15/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä joulusiivous kesken.

Vierailija
16/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tunti tähän 35 neliön yksiöönkin. Toki tässä pitää vähän suunnitella, että saa koko kämpän kerralla siivottua. Mitä te teette, ei tuo vielä kerro kaikkea ja tekikö siivooja jotain yksityiskohtia, mitä itse jätätte tekemättä?. Imuroitteko listat, pyyhittekö pölyt pattereista ja ikkunanpielistä yms., pesettekö vessan pytyn ulkopuolelta jne? Nämä ovat sellaisia juttuja, joita osa ei vaan tee. Noita pieniä asioita on lopulta aika paljon. 

Vierailija
17/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta vuotta siihen on mennyt. Että kerralla olis kaikki siivottu. Tosin neliöitä on 162. 

Mutta jos tosissani mietin ja lasken yhteen niitä määriä, olettaen, että lasten huoneissa ei ole lattialla sitä lelumäärää kuin yleensä, niin ei nyt ihan neljää tuntia varmaankaan. Toisaalta ehkä. Kun alkaa pyyhkiä keittiön kaappeja, ovia siis, niin kyllä siihen menee yllättävän paljon aikaa ja jos oikein kunnolla kaikki vessan nurkat pesee, niin siihenkin. Ja varmaan veloittavat alkavalta tunnilta, eli jos aikaa menee 3 h 5 min, niin veloitus on neljästä tunnista. Kuvittelisin.

Vierailija
18/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko

Vierailija
19/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan että kuka siivoaa omaa kotiaan 4h per viikko? En minä ainakaan vaikka neliötäkin on enemmän.

Vierailija
20/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis varmaan semmoiset 4-5 tuntia ja olen melkoisen rutinoitunut.siivoaja. siivoan paljon ja teen n yös ylläpitosiivousta. Ap ei taida olla kovin tarkka tapaus, kun 2 tunnissa sais tyydyttävän jäljen aikaan. Mulle ei kelpais. Kaiken pitää olla vimpan päälle. Hanat kiillotetaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi