Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaapa se, että tutkimusten mukaan narsistia

Vierailija
26.01.2015 |

Ärsyttää muiden onnelliset päivitykset.
Itse päivitän onnellista pitkästä liitostani. Olen oikeasti onnellinen miehestäni. Yhdessä oltu 20 v. Kysypäs itseltäsi, MIKSI onnellinen päivitys närästää? Miksi et voi iloita toisen onnesta. Joku voi feikata onneaan facessa, mutta suurin osa on myös irl. Miksi helvetissä kukaan hehkuttaisi paskaa puolisoa netissä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se [/quote]   Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D [/quote] Olet aina sairas? Minä en päivitä silloin kun olen sairas.

[/quote]

Tuota, luepa nyt ajatuksella. En siis ymmärrä, että jollakin päivittäin päivittävällä voi olla kaikki joka kerta loistavasti. Sairauksista ei tarvitse kertoa, mutta on outoa että silloinkin hehkuttaa, kuinka hienosti menee. Minäkään en päivitä, kun olen sairas.

Tämän paremmin en osaa viereen piirtää.
[/quote]

Jotkut löytävät siitäkin päivästä ilon aiheita vaikka olisikin flunssaa. Miksi se sinua häiritsee? Toiset ovat positiivisia ihmisiä. Ihme asioista ihmiset näkee vaivaa :D

Vierailija
42/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se [/quote]   Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D [/quote] Pässi. Tuskin kukaan silloin päivittää että ihanaa on 40 kuumetta ja paska lentää. Minä en päivitä silloin mitään. En piruuttanikaan anna kateellisille narsuille onnen tunnetta toisten sairauksista.

[/quote]

Huoh. Olin alleviivannutkin teitä varten sanan aina. Eli toisin sanoen päivittäin tai useamman kerran päivässä.
[/quote]

Vaikka ihminen on nuhassa, voi silti olla hyvä päivä. Ei kaikki ole kaltaisiasi norsunvittuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se

[/quote]

Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D

[/quote]

Toivottavasti lankean provoon, mutta joka tapauksessa; eikö sinusta ole parempi jakaa niitä iloisia asioita, joita arjestaan masennuksesta huolimatta löytää? Kärsin itse pitkäaikaisestamasennuksesta ja olen ollut sairaalajaksoillakin, mutta se ei tarkoita ettenkö arvostaisi ihanaa miestäni, kauniita syysaamuja tai rakkaita ystäviä. Masentuneena olen kokenut jotkut arjen ilot jopa voimakkaammin kuin ennen sairastumistani, koska ne vievät hetkeksi pois siitä muuten niin raskaasta olosta. 

En itse harrasta parisuhdepäivityksiä koska en koe sitä luontevaksi, mutta minulla on fb-kavereita jotka tekevät, ja kivahan se on lukea onnellista hehkutusta. Pari tapausta on, jotka päivittelevät sydämiä ja pusukuvia jatkuvasti vaikka suhteet ovat huonoja ja ero seuraa aina parin kuukauden sisällä, mutta ei sekään minua ärsytä. On tässä muitakin ärsyyntymisen aiheita

Vierailija
44/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä. Olen usein onnellinen toisten puolesta ja tietenkin myös omista pikkuruisista ilonaiheistani. Ei suuria ilonaiheita olekaan, jos ei sellaiseksi lasketa sitä että herää aamulla.

Minua ärsyttää tyhmyys, tahallinen sellainen.

Vierailija
45/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se

[/quote]

Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D

[/quote]

Toivottavasti lankean provoon, mutta joka tapauksessa; eikö sinusta ole parempi jakaa niitä iloisia asioita, joita arjestaan masennuksesta huolimatta löytää? Kärsin itse pitkäaikaisestamasennuksesta ja olen ollut sairaalajaksoillakin, mutta se ei tarkoita ettenkö arvostaisi ihanaa miestäni, kauniita syysaamuja tai rakkaita ystäviä. Masentuneena olen kokenut jotkut arjen ilot jopa voimakkaammin kuin ennen sairastumistani, koska ne vievät hetkeksi pois siitä muuten niin raskaasta olosta. 

En itse harrasta parisuhdepäivityksiä koska en koe sitä luontevaksi, mutta minulla on fb-kavereita jotka tekevät, ja kivahan se on lukea onnellista hehkutusta. Pari tapausta on, jotka päivittelevät sydämiä ja pusukuvia jatkuvasti vaikka suhteet ovat huonoja ja ero seuraa aina parin kuukauden sisällä, mutta ei sekään minua ärsytä. On tässä muitakin ärsyyntymisen aiheita

[/quote]

Et lankea. Miksi pitäisi aina olla positiivinen, kun ihmisen elämään luonnostaa kuuluvat myös pettymykset ja surut? Mielestäni se on emotionaalisesti epärehellistä. Enkä siis edelleenkään sano, että neg. asioista pitäisi päivittää :D

Vierailija
46/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ihan urakoimalla tykännyt kommenteistaan :-D

Vierailija
47/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa tai vatsatautia en edes laske ikäväksi asiaksi. Voihan se olla, että esim. nuorelle ihmiselle ei todentotta ole vielä tullut esim. pahaa parisuhdekriisiä, työttömyyttä, vakavaa/kroonista sairautta, läheisen kuolemaa tai vast. Ehkä joudun miettimään tätä uudestaan. 43

Vierailija
48/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Joku on ihan urakoimalla tykännyt kommenteistaan :-D
[/quote]

Jahas, tämä TT:n puolustaja taas täällä. Täällä palstalla on tuhansia ihmisiä. En minä ainakaan pysty peukuttamaan kuin kerran.

Vierailija
49/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:41"]Flunssaa tai vatsatautia en edes laske ikäväksi asiaksi. Voihan se olla, että esim. nuorelle ihmiselle ei todentotta ole vielä tullut esim. pahaa parisuhdekriisiä, työttömyyttä, vakavaa/kroonista sairautta, läheisen kuolemaa tai vast. Ehkä joudun miettimään tätä uudestaan. 43
[/quote]

Minä olen 42 v ja noista olen kohdannut vain työttömyyden, mitä en pitänyt pahana. Tiedän kyllä että edessä on esim. Vanhempieni kuolema jos siis mennään luonnollista marssijärjestystä. Mutta en murehdi tätä etukäteen

Vierailija
50/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"]

[/quote]

[/quote]

Koska ihminen kun on sairas, niin mikään ei voi mennä hyvin? Jos masentuneena näkisin sen ilonpilkahduksen, haluaisin kyllä jakaa sen muidenkin kanssa. Läheisimmät voivat vaikka sitten facen kautta hokata, että on kiva päivä. Ja kun olin masentunut, niitä hyviäkin hetkiä oli välillä. Tai missä tahansa taudissa, niin voi hyvinkin mahdollisesti nähdä elämässään hyvää, vaikka juuri se tauti olisikin syvältä. Itse en ainakaan enää halua velloa huonossa, vaan keskittyä positiiviseen.

Vierailija
51/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:41"]Flunssaa tai vatsatautia en edes laske ikäväksi asiaksi. Voihan se olla, että esim. nuorelle ihmiselle ei todentotta ole vielä tullut esim. pahaa parisuhdekriisiä, työttömyyttä, vakavaa/kroonista sairautta, läheisen kuolemaa tai vast. Ehkä joudun miettimään tätä uudestaan. 43 [/quote] Minä olen 42 v ja noista olen kohdannut vain työttömyyden, mitä en pitänyt pahana. Tiedän kyllä että edessä on esim. Vanhempieni kuolema jos siis mennään luonnollista marssijärjestystä. Mutta en murehdi tätä etukäteen

[/quote]

Niin, ehkä se sitten on mahdollista. Itse olen 35 ja kokenut nuo kaikki (myös vanhemmankin kuoleman), mutta myös selvinnyt kaikista :)

Vierailija
52/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se [/quote]   Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D [/quote] Olet aina sairas? Minä en päivitä silloin kun olen sairas.

[/quote]

Tuota, luepa nyt ajatuksella. En siis ymmärrä, että jollakin päivittäin päivittävällä voi olla kaikki joka kerta loistavasti. Sairauksista ei tarvitse kertoa, mutta on outoa että silloinkin hehkuttaa, kuinka hienosti menee. Minäkään en päivitä, kun olen sairas.

Tämän paremmin en osaa viereen piirtää.
[/quote]

Jotkut löytävät siitäkin päivästä ilon aiheita vaikka olisikin flunssaa. Miksi se sinua häiritsee? Toiset ovat positiivisia ihmisiä. Ihme asioista ihmiset näkee vaivaa :D
[/quote]

Esim minä olen yksi heistä. "tää tauti on syvältä, mutta olipa ihanaa kun mies tekee kanakeittoa ja ramppaa teetä sohvalle". Valitsen keskittyä joka päivässä siihen hyvään. En päivän päätteeksi mieti kuinka väsyttävä tai rankka se oli, vaan oikeasti harvassa on ne päivät, joissa ek mitään hyvää ole. Jos olisi, arvioisin elämääni uudelleen rankalla kädellä. Meillä on sellainen mauton, persoonaton tekstitaulu, joka kuvaa tätä niin hyvin, että vähät välitän persoonattomuudesta "happiness is not a destination it's a way of life".

Vierailija
53/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Et lankea. Miksi pitäisi aina olla positiivinen, kun ihmisen elämään luonnostaa kuuluvat myös pettymykset ja surut? Mielestäni se on emotionaalisesti epärehellistä. Enkä siis edelleenkään sano, että neg. asioista pitäisi päivittää :D

[/quote]

En väitä että pitää olla positiivinen, en vain ymmärrä että miksi ei saisi kirjoittaa positiivisia juttuja. Ja kuten sanoin, omaan elämääni mahtuu surua ja pettymyksiä ihan psykiatrisen osastohoitolähetteen verran, ja siksi tykkään somesta lukea positiivisia juttuja vastapainoksi. Sitten on myös sellainen juttu kuin tilannetaju. En aio liittää hääkutsuun avioerotilastoa tai pettämistilastoja, vaikka tilastollisesti todennäköistä onkin että suhteessamme sellaista tulee olemaan, enkä aio puheessani sulhaselle muistuttaa häntä hänen virheistään, vaan kertoa juhlaväelle siitä, miksi hänen kanssaan haluan naimisiin.

Tuntuu usein siltä, että ihmiset luulevat somen olevan joku kattava tilitys siitä, miten ihmisellä menee, jotta voi vertailla omaa elämää muihin. Sitten harmistutaan, kun naapurin Marja-Reeta se jaksaa päivittää nähneensä kauniin lumihiutaleen ja heränneensä kissan kehräämiseen, vaikka just eilen näin sen jalka paketissa eikä se siitä ole päivittänyt mitään, nyt ihmiset luulee että sillä menee tosi hyvin vaikka ei mene, ei ihan varmana mene kun on jalkansakin taittanut, ei varmana mene paremmin kuin minulla...

Vierailija
54/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Joku on ihan urakoimalla tykännyt kommenteistaan :-D
[/quote]

Joku tais saada osuman :-D :-D

Vierailija
55/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Joku on ihan urakoimalla tykännyt kommenteistaan :-D
[/quote]

[/quote]

Miksi tää TT:n puolustaja on joka ketjussa ja tuo typerä hymiö vielä. Argh

Vierailija
56/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Joku on ihan urakoimalla tykännyt kommenteistaan :-D
[/quote]

[/quote]

Miksi tää TT:n puolustaja on joka ketjussa ja tuo typerä hymiö vielä. Argh
[/quote]

Siis kenen?

Vierailija
57/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Ap antoi kyllä aloituksellaan kuvan itsestään suurena narsismiasiantuntijana. Eniten ihmetyttää, miksi tällaiseen asiaan piti ylipäätään tuoda "muistattehan, että tutkimusten mukaan narsistia"  jne. höpölause. Siis minkä ihmeen tutkimusten? Onko ap sinua itseäsi syytetty narsistiseksi päivitystesi vuoksi ja keksit tällaisen vastavedon?

Narsistista on kiistatta se, että leuhkii jatkuvasti tai yrittää maalailla elämästään täydellistä muiden silmissä jopa valehteluun asti. Ihan sama tapahtuuko se IRL vai facessa. Toki narsistista voi olla sekin, että ärsyyntyy toisten onnistumisista, toisin sanoen on KATEELLINEN. Mutta ei kateellisuus tee kenestäkään narsistia ja tässä nimenomaisessa aihepiirissä kyse ei ole aina edes kateudesta vaan jopa siitä, että toisen narsistinen leuhkiminen voi ärsyttää.

Eihän toki kaikki facessa tapahtuva oman onnen toitotus ole narsismista kumpuavaa leuhkimista, mutta kyllähän sitä siellä paljon näkee. Tarkoittaen sellaista, että kaikin keinoin puleerataan omaa julkikuvaa ja rakennetaan kulissi, joka on mahdollisimman täydellinen ja sen on ehkä salaa tarkoituskin muissa kateutta. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei näe tarpeelliseksi korostaa kaikkia ihkudaa-asioitaan tai omaisuuttaan tmv. facessa, koska hän myös ymmärtää sen voivan aiheuttaa ihmisissä, joilla menee huonosti, pahaa mieltä. Ja se paha mieli on joskus ihan oikeutettua. Aina ei vain pysty iloitsemaan täysillä muiden täydellisyydestä, jos itse elää hankalia aikoja. Ja sen ymmärtämiseen vaaditaan EMPATIAKYKYÄ, joka taas PUUTTUU narsistilta. 

Vierailija
58/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:36"]Haukotus. Ap antoi kyllä aloituksellaan kuvan itsestään suurena narsismiasiantuntijana. Eniten ihmetyttää, miksi tällaiseen asiaan piti ylipäätään tuoda "muistattehan, että tutkimusten mukaan narsistia"  jne. höpölause. Siis minkä ihmeen tutkimusten? Onko ap sinua itseäsi syytetty narsistiseksi päivitystesi vuoksi ja keksit tällaisen vastavedon?

Narsistista on kiistatta se, että leuhkii jatkuvasti tai yrittää maalailla elämästään täydellistä muiden silmissä jopa valehteluun asti. Ihan sama tapahtuuko se IRL vai facessa. Toki narsistista voi olla sekin, että ärsyyntyy toisten onnistumisista, toisin sanoen on KATEELLINEN. Mutta ei kateellisuus tee kenestäkään narsistia ja tässä nimenomaisessa aihepiirissä kyse ei ole aina edes kateudesta vaan jopa siitä, että toisen narsistinen leuhkiminen voi ärsyttää.

Eihän toki kaikki facessa tapahtuva oman onnen toitotus ole narsismista kumpuavaa leuhkimista, mutta kyllähän sitä siellä paljon näkee. Tarkoittaen sellaista, että kaikin keinoin puleerataan omaa julkikuvaa ja rakennetaan kulissi, joka on mahdollisimman täydellinen ja sen on ehkä salaa tarkoituskin muissa kateutta. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei näe tarpeelliseksi korostaa kaikkia ihkudaa-asioitaan tai omaisuuttaan tmv. facessa, koska hän myös ymmärtää sen voivan aiheuttaa ihmisissä, joilla menee huonosti, pahaa mieltä. Ja se paha mieli on joskus ihan oikeutettua. Aina ei vain pysty iloitsemaan täysillä muiden täydellisyydestä, jos itse elää hankalia aikoja. Ja sen ymmärtämiseen vaaditaan EMPATIAKYKYÄ, joka taas PUUTTUU narsistilta. 
[/quote]

Ihan lehdessä oli juttu, että narsisti päivittää paljon itse, mutta ei koskaan kommentoi muiden päivityksiä ja kadehtii muiden onnellisia päivityksiä.
Ei se ole leuhkimista, jos on aidosti iloinen ja onnellinen. Samoin ei saisi päivittää matkailusta, koska köyhä pahoittaa mielensä. Ei voi päivittää työpaikasta, koska työtön pahoittaa mielensä. Ei saa päivittää lapsista, koska lapseton pahoittaa mielensä. Aina löytyy näitä mielensäpahoittajia. Sinäkin kihiset siellä kateudesta. Hae apua.

Vierailija
59/70 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa....mutta miksi pitää hehkuttaa oma onnensa? Mikä on onni? Onko se tunne,olotila vai mielentila? Jos joku on onnellinen siitä että noo minulla on hyvä mies ja olen onnellinen-olen huomannut ettei yksinkertaisesti kannattaa hehkuttaa..koska onni voi loppua. Hehkuttaminen saa meidät kolmonteen ulottuvuuteen-olemme iloisia ja hypitään ja pomppitaan ja tietenkiin se on selvää koska tietenkiin tahdomme kokea riemun tunnetta-se on selvä kyllä.
Toisalta kateus vie meilta voimia. Etkö oo huomannut? Ensin ollaan niin huimaavasti pilvissa ja ratketaan ilosta mutta jos sattuu jotain niin jooko kiellämme sen ensin tai vaivutaan epätoivoon. Tässä on se riski,olen huomannut jos ollaan liian näyttävästi onnellisia niin se on sellainen jalusta josta ei millään halutaan tulla alas,tai laskeutua maahaan ja menetetään herkkyyttä ,myös samalla vähätellaan toisten kärsimystä koska jos kohtaamme toisen ihmisen tuska niin tunnustamme itselleen sen totuus,että en voikaan olla oikeasti onnellinen koska ystäväni on aidosti hajalla,ja huomaan kärsiväni hänen puolesta ja tahdon auttaa ja tukea häntä,kun huomaa pienen kiitollisuuden pilke hänen silmissä niin oma "onnea" katoa kun tuhka taivaan...
Kiitollisuus on vastaus kun osoitetaan aitoa pyytetöntä rakkautta. Kiitollisuutta pitäisi opetella jo päiväkodissa-aitoa kiitollisuutta-ei turhanpäivästä kiittämistä vaan se aitoa tunne joka muuttuu asenteeksi. Ei taaskaan pakonomainen,automattisoitu -"asennevammasta eroon"!!! Vaan se ihanaa kiitollisuuden tunne joka antaa syy elää,antaa syy rakastaa, antaa syy taistella elämästä,se on se suurin kaikkin kattavaa tunne -KIITOS ETTÄ OLET OLEMASSA.

Vierailija
60/70 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:55"]

Ärsyttää muiden onnelliset päivitykset. Itse päivitän onnellista pitkästä liitostani. Olen oikeasti onnellinen miehestäni. Yhdessä oltu 20 v. Kysypäs itseltäsi, MIKSI onnellinen päivitys närästää? Miksi et voi iloita toisen onnesta. Joku voi feikata onneaan facessa, mutta suurin osa on myös irl. Miksi helvetissä kukaan hehkuttaisi paskaa puolisoa netissä?

[/quote]

Varmaan niin. Mutta toisaalta on tutkittu sekin, että tietynlaiset päivitykset ja mm profiilikuvien vaihtaminen usein voivat kertoa narismista. Että en nyt sitten tiedä onko facebook kovinkaan hyvä foorumi tällaisia miettiä. Mulla on itse asiassa yksi ainut tuttu joka todennäköisesti on hyvi narsistinen. KUn hänellä menee huonosti hänestä ei kuulu mitään ja kun hänellä menee hyvin, hehkutusta riittää monta kertaa päivässä, mauttomuuksiin saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi